Oud 02-01-2005, 22:20
Balance
Balance is offline
Zondagavond, 21.00 - 22.00, RTL 4:
Citaat:
Wanhopige ouders

Serie programma's waarin supernanny en moderne Mary Poppins, Jo Frost, op pad gaat om wanhopige ouders te helpen met hun onmogelijke kinderen. Ze krijg eerste hulp bij het opvoeden.
Bron
Wat vinden jullie ervan? Vanavond gezien?
Gaan jullie het (vaker) kijken of vind je dat ouders/kinderen zo niet op tv moeten komen?

-------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een leuk programma, hoewel het natuurlijk absurd was hoeveel dat jochie te zeggen had in de familie.
Wel super om te zien dat er na die 3 weken ook daadwerkelijk zoveel veranderd is!
Oud 02-01-2005, 23:05
Freshh~
Freshh~ is offline
wat een kind was dat en het was pas 2
apart om te zien hoe regels de boel veranderen
ben benieuwd naar de volgende aflevering
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 12:08
Auntie M
Auntie M is offline
Had de voorstukjes gezien, maar ben vergeten te kijken (op de laatste 5 minuten na). Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of de ouders het volhouden.
Zo zie je trouwens maar weer dat ouders een hoop kunnen betekenen in het bijbrengen van normen en waarden bij hun kinderen. Hoe iemand gevormd wordt heeft alles te maken met opvoeding, omgeving en gebeurtenissen en ouders hebben daar naar mijn mening een hele grote rol in.
Oud 03-01-2005, 13:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wow, ik heb een klein stukje gezien... Wat een horror kind zeg Ik zou gék worden.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 13:45
Balance
Balance is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-01-2005 @ 14:22 :
Wow, ik heb een klein stukje gezien... Wat een horror kind zeg Ik zou gék worden.
meer horror ouders als je het mij vraagt.
elk kind wordt zo vervelend als z'n ouders totaal geen regels stellen.
Het kind was ook mega lief toen die nanny het boeltje aanpakte.
Oud 03-01-2005, 13:49
idontcare
idontcare is offline
als je door al die woede van dat ventje heen kijkt had ie best wel een schattig koppie vond ik

maar daar was het ook wel erg hoor, mijn zusje is ook vervelend (ze is ook 2,5) maar charlie was toch wat erger
Oud 03-01-2005, 14:22
Verwijderd
Argh nee, helemaal vergeten . Wilde het graag zien.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 14:41
Endomychus
Endomychus is offline
nee ik kijk dat niet, dan erger ik me dood aan die kutkinderen die alle aandacht op eisen en de ouders gek maken.
Oud 03-01-2005, 20:45
June bug
June bug is offline
Mja, ik vond het erg boeiend om te zien. Was vantevoren ook erg benieuwd wat voor technieken die "nanny" toe zou passen, en die bleken wel te werken. Erg interessant ook om te zien hoe het kind reageerde, en te kijken wat de ouders precies fout deden.. (naja opvoedings-dingen interesseren me sowieso wel )
Ga t volgende week wel weer kijken denk ik, t komt toch voor joan of arcadia, fijn tv-avondje
Oud 03-01-2005, 20:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
June bug schreef op 03-01-2005 @ 21:45 :
fijn tv-avondje
idd. nu is m'n zondagavond weer terug (voorheen: het blok en expeditie robinson )

Ik vind het vooral bijzonder om te zien dat een kind in 1 week totaal om kan slaan van een mega vervelend kind tot een enorm lief jochie. Zo zie je maar dat het totaal niet aan het kind ligt. Het wordt alleen vervelend omdat het geen duidelijkheid krijgt van z'n ouders. Wel bijzonder hoe hij zelf op de trap ging zitten onder het mom van 'geef me nou straf: geef me regels'.
Oud 03-01-2005, 21:29
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Heb het ook half gezien (mijn ouders waren aan het kijken en ik luisterde mee, af en toe een flits gezien). Ik vind dat ouders en kind beide schuld hebben: de ouders geven het kind te weinig richting, maar het kind maakt hier ook echt bewust misbruik van, ondanks zijn leeftijd (dat zag je wel toen de nanny even weg was). Als het niet aan het kind zou liggen, zouden de andere kinderen ook zo zijn.
Over de technieken van de nanny heb ik mijn twijfels. Het was vooral constant dreigen met straf, iets wat naar mijn mening vooral een teken van zwakte is. Op korte termijn zal het misschien werken bij zo'n kind, maar op lange termijn?
Oud 03-01-2005, 22:03
RammSteen
RammSteen is offline
ik vind het echt zielig voor die ouders, maar dat jochie is wel erg schattig, als ie op de trap zit en zielig kijkt.
Oud 04-01-2005, 02:33
Freshh~
Freshh~ is offline
ik vond dat stukje grappig; dat die moeder erg moe was en weer ruzie had met dat jongetje, maar die moeder was niet erg duidelijk, waardoor dat jongetje maar uit zichzelf op die trap ging zitten
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Freshh~ schreef op 04-01-2005 @ 03:33 :
ik vond dat stukje grappig; dat die moeder erg moe was en weer ruzie had met dat jongetje, maar die moeder was niet erg duidelijk, waardoor dat jongetje maar uit zichzelf op die trap ging zitten
ja hahaha dat vond ik ook zo lollig!

ik vind dit echt een leuke programma, maar ik zou het nooit zo ver laten komen dat je bang bent voor je eigen kind!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 10:16
Verwijderd
Het zou best een lief jochie kunnen zijn. Alleen jammer dat die vader er niets van snapte en dat kind weer verpestte.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 13:21
M-Leentje
M-Leentje is offline
Ik heb er ook naar gekeken ja.. ben benieuwd wat de volgende is..

Af en toe vond ik het wel apart, vooral als die nanny de ouders precies vertelde wat ze moesten doen, en ze dat zo herhaalden. ( Je moet nu dit zeggen , dat doen.. )

Wat ik wel vreemd vond was dat nadat de nanny voor de tweede keer was geweest, het ineens de hele tijd wel goed ging, dat het een heel lief jochie geworden was en de problemen een stuk kleiner. ( in mijn ogen gaat het richting "en ze leefden nog lang en gelukkig)

Denken jullie dat het na die tweede keer ( dus nadat ze definitief wegging) echt zo verandert is?
En hoe groot denken jullie dat de invloed van de camera's is?

Maar goed.. kijken wat de volgende keer komt. ( Iemand btw enig idee hoe laat het komt) Tv gids is hier pleite..
Oud 04-01-2005, 13:31
Phlox
Phlox is offline
Ik had alleen het laatste stukje gezien
Als ik ooit kinderen krijg, wil ik het niet zo er laten komen Wat een irritant kind was die Charlie.
Ik ga volgende keer wel weer kijken
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 15:55
Balance
Balance is offline
Citaat:
M-Leentje schreef op 04-01-2005 @ 14:21 :
Wat ik wel vreemd vond was dat nadat de nanny voor de tweede keer was geweest, het ineens de hele tijd wel goed ging, dat het een heel lief jochie geworden was en de problemen een stuk kleiner. ( in mijn ogen gaat het richting "en ze leefden nog lang en gelukkig)

Denken jullie dat het na die tweede keer ( dus nadat ze definitief wegging) echt zo verandert is?
En hoe groot denken jullie dat de invloed van de camera's is?
Ik denk zelf dat de ouders na die week dachten: zo, ons kind is weer rustig, dat is mooi. Nu kunnen we weer gewoon normaal verdergaan.
Maar ze merkten dat, zodra je verslapt in je aanpak, het kind weer vervelend wordt. Misschien dat ze op die manier hebben geleerd dat je altijd door moet gaan met je aanpak, omdat je anders al het vorige werk teniet doet.
Maar ik betwijfel of ze het lang volhouden. Misschien een maandje... daarna zal die Charlie het wel weer voor het zeggen krijgen.

En het komt elke week om 21.00 uur.
Oud 04-01-2005, 17:29
geen punt.
geen punt. is offline
Schön program.
Oud 04-01-2005, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 04-01-2005 @ 16:55 :
En het komt elke week om 21.00 uur.
Mooi zo Ik ga het zeker kijken zondag.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 19:19
spemmey
spemmey is offline
De manier die die nanny gebruikte waren zo ontzettend basic. Kinderen reageren gewoon op heel primaire dingen; lage stem is boos, hoge stem is blij enz.

Kan je nagaan hoe erg die ouders waren!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 20:15
Aep <3
Aep <3 is offline
Citaat:
spemmey schreef op 04-01-2005 @ 20:19 :
De manier die die nanny gebruikte waren zo ontzettend basic. Kinderen reageren gewoon op heel primaire dingen; lage stem is boos, hoge stem is blij enz.

Nou idd
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 09:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
spemmey schreef op 04-01-2005 @ 20:19 :

En dat kind Die ouders hebben echt niet alleen de schuld. En het waren wel basic dingen, maar het lijkt mij behoorlijk moeilijk om je standpunt vol te houden wanneer je kind zo loopt te brullen en te etteren. Als ouder zijnde ga je dan op een gegeven moment maar toe geven om van het gezeik af te zijn omdat je zelf bijna een inzinking hebt van dat kind.
Niet de juiste manier natuurlijk, maar wel begrijpelijk. Veel ouders doen dat, alleen dit kind was net wat erger dan andere kinderen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 05-01-2005 @ 10:23 :
En dat kind Die ouders hebben echt niet alleen de schuld. En het waren wel basic dingen, maar het lijkt mij behoorlijk moeilijk om je standpunt vol te houden wanneer je kind zo loopt te brullen en te etteren.
Het is maar de vraag wat er eerder was natuurlijk: het vervelende kind of de inconsequente ouders.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:09
JJ13
JJ13 is offline
grappig kind, maar je zag wel dat t kind zich goed gedroeg als er regelmaat was en als de ouders zich aan de regels van de annny hielden. zodar ze iets anders deden, ging t mis met t kind.
Oud 05-01-2005, 10:17
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
ik heb het ook gekeken,
vind het wel interessant op zich maar het is gewoon de schuld van de ouders, je moet zorgen dat een kind regelmaat heeft en gewoon regels stellen en een kind niet altijd zn zin geven en verwennen want dan krijg je inderdaad zon vervelend kind
Oud 08-01-2005, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 05-01-2005 @ 10:23 :
En dat kind Die ouders hebben echt niet alleen de schuld. En het waren wel basic dingen, maar het lijkt mij behoorlijk moeilijk om je standpunt vol te houden wanneer je kind zo loopt te brullen en te etteren. Als ouder zijnde ga je dan op een gegeven moment maar toe geven om van het gezeik af te zijn omdat je zelf bijna een inzinking hebt van dat kind.
Niet de juiste manier natuurlijk, maar wel begrijpelijk. Veel ouders doen dat, alleen dit kind was net wat erger dan andere kinderen.
Hoe kan je een kind van 2 nou van zoiets de schuld geven. Toen die Nanny liet zien aan die ouders hoe het wél moest was het best een lief en normaal kind. Maar toen ze het aan de ouders over liet verpestte die vader het weer omdat hij er geen drol van snapt
.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 13:08
MB
MB is offline
Ik snap niet dat ze dat kind niet wat harder aanpakte, als mijn broertje hier iets fout doet krijgt hij een klap voor zijn kop en dan is het afgelopen... En zo hoort dat ook!
Oud 08-01-2005, 15:32
Flit
Flit is offline
Die ouders waren niet niet goed bezig, maar dat kind was zo vervelend, dat is echt niet normaal. Ik denk eigenlijk dat dat kind zelf ook wel een of ander probleem heeft waardoor hij zo vervelend is, niet alleen inconsequente opvoeding van die ouders.
Oud 09-01-2005, 22:00
Auntie M
Auntie M is offline
Jemig de pemig. Net een aflevering gezien . Wat had ik die dochter graag de nek omgedraait. Krijsend varken. Ik snap echt niet hoe ouders het zo ver kunnen laten komen en maar blijven toegeven en verwennen.
Nou ja ik hoop voor deze moeder dat ze het gaat redden, ik geef haar meer hoop dan de ouders van de vorige aflevering.
Oud 09-01-2005, 22:09
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 09-01-2005 @ 23:00 :
Jemig de pemig. Net een aflevering gezien . Wat had ik die dochter graag de nek omgedraait. Krijsend varken. Ik snap echt niet hoe ouders het zo ver kunnen laten komen en maar blijven toegeven en verwennen.
Nou ja ik hoop voor deze moeder dat ze het gaat redden, ik geef haar meer hoop dan de ouders van de vorige aflevering.
ja ik ook.. echt hoor, als ik ooit kinderen heb en ze willen zo doen.. haha dan kunnen ze trap onder de kont krijgen. en als ze niet willen eten, dan eten ze maar niet. dan gewoon meteen naar bed huppakee geen gezeur!
duidelijk zijn in je regels.. dat is voor sommige ouders nogal moeilijk... en kinderen hebben die regels echt zo erg nodig.. wel leerzaam programma
en je kan je lekker ergeren aan die kutkids hihi
Oud 09-01-2005, 22:11
Ieke
Ieke is offline
Dat er zulke kinderen en ouders zijn
Oud 09-01-2005, 22:21
Balance
Balance is offline
omg, dat meissie! wat een kreng. en arme jongen: deed zo z'n best en kreeg helemaal geen aandacht.
Die laatste aanpak was erg goed. Totaal geen aandacht geven en juist het lieve kind belonen als het andere kind vervelend doet.
Het probleem is alleen dat kinderen heel goed door hebben dat die Jo veel te zeggen heeft en dat ze, als Jo weg is, nog véél vervelender worden om hun moeder zover te krijgen dat ze de nieuwe aanpak weer laat varen.
Oud 09-01-2005, 22:42
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
dat kinderen zo manipulerend kunnen zijn he.....
Oud 10-01-2005, 12:00
Verwijderd
Citaat:
ItsSuuS schreef op 09-01-2005 @ 23:42 :
dat kinderen zo manipulerend kunnen zijn he.....
Ja idd. En maar sorry zeggen zodat alles weer goed is.. maar of ze het menen? Maar dat jongetje was echt lief op het laatst
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 12:37
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Die moeder van gister was dom en die Sophie moesten ze opsluiten .
Oud 11-01-2005, 19:17
Lunae
Lunae is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 10-01-2005 @ 13:37 :
Die moeder van gister was dom en die Sophie moesten ze opsluiten .
oooh.. dat kind was echt heel erg! dat jongetje vond ik wel schattig, had echt medelijden met hem.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 16:24
Love_Fulfilled
Citaat:
coekie schreef op 11-01-2005 @ 20:17 :
oooh.. dat kind was echt heel erg! dat jongetje vond ik wel schattig, had echt medelijden met hem.
Ja, vond het echt heel zielig voor hem ..
Oud 12-01-2005, 16:50
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Afschuwelijk programma.
Het gaat meer om sensatie dan om het helpen van kinderen.
Oud 12-01-2005, 16:55
heavinly
heavinly is offline
Ik vind 't wel 'n vermakelijk programma.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 18:42
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 12-01-2005 @ 17:50 :
Afschuwelijk programma.
Dat geldt voor alles wat, op wat voor wijze dan ook, de media haalt.
Oud 12-01-2005, 18:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 12-01-2005 @ 17:50 :
Afschuwelijk programma.
ja maar dan liever een programma dat voor sensatie is en ergens ook nog nut heeft, dan een programma dat écht alleen maar voor sensatie is.
Uiteindelijk worden alle partijen er beter van (kind wordt rustiger, ouder krijgt meer controle, tv-makers hebben hoge kijkcijfers, nanny krijgt meer bekendheid, kijkers hebben vermaak en kunnen er wat van leren).
Oud 12-01-2005, 22:01
M-Leentje
M-Leentje is offline
Ik vind het alleen nu al wel in de herhaling vallen..
Weer een kind wat driftig is en wat niet luistert, een ouder die er niet mee om kan gaan.. En TADAA aan het einde van het programma zijn het super lieve kinderen!

Was een leuk programma, voor twee afleveringen..

Ga dr nu niet meer naar kijken denk ik..
Oud 13-01-2005, 10:48
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
ik vind die pakjes die die 'supernanny' aanheeft erg vermakelijk!! hahaha zou, ze zo gestyled worden, of is het echt haar stijl? Ik hoop het niet!!!
Oud 13-01-2005, 12:37
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 12-01-2005 @ 19:42 :
Dat geldt voor alles wat, op wat voor wijze dan ook, de media haalt.
Niet waar.
Oud 13-01-2005, 17:16
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 13-01-2005 @ 13:37 :
Niet waar.
Wat niet dan?
Oud 13-01-2005, 17:17
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
M-Leentje schreef op 12-01-2005 @ 23:01 :
Ik vind het alleen nu al wel in de herhaling vallen..
Weer een kind wat driftig is en wat niet luistert, een ouder die er niet mee om kan gaan.. En TADAA aan het einde van het programma zijn het super lieve kinderen!

Was een leuk programma, voor twee afleveringen..

Ga dr nu niet meer naar kijken denk ik..
Ik vond die dochter nog steeds een rotkreng, vraag me af of ze die ooit nog in het gareel krijgt. Leuk als die gaat puberen.
Oud 13-01-2005, 18:41
Wooden
Wooden is offline
volgens mij is dat echt een schijtprogramma (nog niet gezien btw)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 18:57
Love_Fulfilled
Citaat:
Wooden schreef op 13-01-2005 @ 19:41 :
volgens mij is dat echt een schijtprogramma (nog niet gezien btw)
Moet je gaan kijken.
Oud 14-01-2005, 19:17
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
ik vond : DIE SUPERNANNY toch echt wel beter

klik
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten