Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 19:39
Wat vinden jullie van de nieuwe Soldier Of Fortune?
Ik vind er wel wat mindere punten inzitten als de vorige.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2002, 22:24
Retarded
Retarded is offline
Mooie argumenten

Ik vind em wel aardig, alleen zijn dit soort spellen niet snel revolutionair meer. Nu heb je zoveel schietspellen dat je het gewoon niet meer bijhoudt. SoF1 was gewoon cool dat je echt alles eraf kon schieten voor eigenlijk 1 van de 1e keren....

Ook vind ik de engine waar deel 2 op draait niet geweldig, SoF1 zag er nog een beetje uit als Q2, ik vind deel 2 'te' realistisch.

Multiplayer van SoF2 is wel zeer goed btw!!
Oud 06-06-2002, 08:14
Verwijderd
ik heb alleen nog de SP DEMO gespeeld, en vond het zeer goed, ik vond operation flashpoint een goed spel, en dit lijkt een betje op en is niks te realistisch, alleen een minpunt vind ik wel dat je geen bloed ziet, maar dat zal wel ana men instellingen liggen, en de susteemeisen zijn redelijk zwaar.

maar wel een zeer goed spel, ik zou het een 9 geven
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Riddlermark schreef:
ik heb alleen nog de SP DEMO gespeeld, en vond het zeer goed, ik vond operation flashpoint een goed spel, en dit lijkt een betje op en is niks te realistisch, alleen een minpunt vind ik wel dat je geen bloed ziet, maar dat zal wel ana men instellingen liggen, en de susteemeisen zijn redelijk zwaar.

maar wel een zeer goed spel, ik zou het een 9 geven
ja, de sp demo heeft geen bloed

en operation flashpoint roeleert ook (nog steeds)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 15:51
QT
QT is offline
SP demo kun je gore wel activeren zodat je dus wel bloed enzo gaat zien uhm ik heb gister de link weggedaan sorry!
Oud 07-06-2002, 11:29
Ik vind het ook wel een beter spel, zie alleen in de echte versie ook niet echt veel bloed..kan natuurlijk ook aan de instellingen liggen. Verder ziet alles er nogal wit/mistig uit. Vooral voorwerpen die iets verder weg liggen.
Op zich is het goed spel, mooie graphics.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 12:17
Francorchamps
Francorchamps is offline
Ik vind het wel een geinig spel, maar totaal niet vernieuwend. Wel mooie graphics, en de gore is leuk maar de singleplayer is gewoon hetzelfde als RTCW of MOHAA of welke 3d shooter dan ook, zo vreselijk lineair.. objective dit, objective dat, gaaaaap

Heb het spel er dan ook weer afgegooid, het wordt eens tijd voor iets echt nieuws.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:26
Orion84
Orion84 is offline
Citaat:
Francorchamps schreef:
Ik vind het wel een geinig spel, maar totaal niet vernieuwend. Wel mooie graphics, en de gore is leuk maar de singleplayer is gewoon hetzelfde als RTCW of MOHAA of welke 3d shooter dan ook, zo vreselijk lineair.. objective dit, objective dat, gaaaaap

Heb het spel er dan ook weer afgegooid, het wordt eens tijd voor iets echt nieuws.
misschien wel lineair, maar de AI van sof 2 is toch echt wel effe ietsje beter dan die van RTCW hoor (mohaa heb ik nooit gespeeld)
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten