Citaat:
tom-boy schreef op 21-03-2005 @ 07:40 :
Ik weet niet of iemand het kent Het is zo'n Nlse blonde vrouw ben even d'r naam kwijt En zij doet iets voor mensen Je kan je verhaal opsturen en dan doet zij er iets mee
Bijv
Er was een gehandicapt meisje dat in haar huis een lift kreeg! Een man die altijd werd bedreigt en zijn konijnen waren vermoord!! Dus nu heeft hij nieuwe konijnen en een heel groot hek om zijn tuin!
Maar het wat me het allermeeste raakte; Er was een meisje van ongeveer 16 jaar Ze zag er ontzettend goed uit Ze haalde (zoals haar ouders zeiden) goeie punten en volgens mij had ze ook al werk en een vriendje (kan ik ook verkeerd hebben opgevat)
Ze stelde altijd teveel eisen aan zichzelf ook al had ze een 9 ze kon het niet Het hele verhaal ken ik niet Maar ze heeft dus zelfmoordgepleegt Liedjes van Marco Borsato hielpen d'r heel erg omdat ze herkenbaar zijn En ze schreef "waarom nou jij" over en maakte van jij jullie/zij Want ze hield wel van d'r ouders alleen wou niet meer Het raakte me gewoon ontzettend Ze wou ontzettend graag een vogel zijn (vrij)
Toen gingen die ouders naar een eiland ergens met onzettend veel vogels witte stranden en licht blauwe zee Daar kregen ze een gesprek met Marco Borsato en een optreden om het een beetje af te sluiten Marco las haar tekst toen ook nog even door en was zelf ook helemaal ontroerd
Wat ik nu van jullie wil? Ik weet niet wou 't gewoon even kwijt
|
Heb die aflevering van dat meisje ook gezien, die zelfmoord heeft gepleegd. Heeft mij ook wel geraakt... Dan zie je maar hoe snel sommige mensen gelukkig kunnen zijn, het enige dat ze wilde was een van zijn concerten bijwonen.