Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit zelf op de HTRO in Deventer, dat is een samenhangend onderdeel van het HBS (dat staat voor Hospitality Business School) in dat HBS, zitten de opleidingen HTRO (Hoger Toeristisch & Recreatief Onderwijs), ook zit er FM (Facility Management) en de opleiding HHO (Hoger Hotel Onderwijs/Management).
Volgensmij zit er geen (of haast geen) verschil tussen Hoger Hotelonderwijs of Hoger Hotelmanagement. Facility Management is wel weer iets anders, dat houdt in dat je alles faciliteert (dat kan een hotel zijn maar een gebouw/instelling o.i.d.) Dan heb je daar weer onderverdelingen in bijvoorbeeld Food&Beverage/Receptie etc. etc.). Zelf weet ik dat de mijn school (Saxion Hogescholen) goed aangeschreven staat. De opleiding HHO wordt gegeven in een nieuw gebouw in Apeldoorn (www.saxion.nl). Maar ook Breda moet erg goed zijn. (ik weet niet of er in Breda ook HHO wordt gegeven) Volgensmij heet het iets van NHTS ofzoiets. Ook in Utrecht zit er een erg goede school, wel is die vrij prijzig (TIO heet deze) In ieder geval succes ermee. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hoger Hotelonderwijs Maastricht jmanders | 1 | 09-11-2010 17:49 | |
Studeren |