doezel schreef op 05-03-2005 @ 12:56 : Heel leuk idee Misschien de armen van de cactus iets minder statisch maken?
Op wat voor manier dan? Het moet eigenlijk zo lijken dat de 2 cactussen (1 op de voorgrond) in duel gaan, dat ze op het punt staan om hun revolver te pakken
wdekreij schreef op 05-03-2005 @ 13:10 : Op wat voor manier dan? Het moet eigenlijk zo lijken dat de 2 cactussen (1 op de voorgrond) in duel gaan, dat ze op het punt staan om hun revolver te pakken
Het ziet er nu niet echt uit alsof hij op het punt staat z'n revolver te trekken. Z'n ellebogen zouden iets meer naar achteren moeten zijn gericht. En misschien kun je 'm een beetje voorover laten leunen.
Die cactus op de voorgrond is niet echt duidelijk, ik had er tenminste niet uitgehaalt dat ze op het punt stonden in duel te gaan. Ik zag alleen die verste cactus.
Verder vind ik hem wel vet!
@ Mr. Hypert€xt, 100 + 1 forums? Heb het op Gathering of Tweakers gezet, omdat daar de contest van is. Heb het op 3dhype gezet omdat de admin (eddy) dat vroeg, en hier omdat je hier vaak ander soort tips krijgt dan op een 3d forum
En de tumbleweed is dus geadded En ik hoop dat het nu iets duidelijker is dat er 2 cactussen zijn
Hij is beter zo...enige minpuntje is de depth of field, die is iets te sterk aanwezig is, waardoor je het gevoel krijgt dat je naar miniatuur cactusjes zit te kijken. De cactus op de voorgrond mag wel lekker blurry, maar de grond zelf (en de achtergrond) iets minder denk ik. Verder zeer ok!
Die takkebolletjesdingen rollen toch altijd over de grond?(als het waait)
Je zou ze aan de randen een beetje waziger moeten maken, zodat het lijkt of ze bewegen.