Oud 23-02-2005, 20:34
SuperS
SuperS is offline
is het niet een idee om centrale topics (zoals op s+m) sticky te maken, want elke keer z'n topic zoeken is ook nix, en als je steeds in zo'n centrale topic topic moet gaan, en dan aanklikken is ook 'n omweg, kan gewoon het centrale topic zelf niet stick worden gemaakt, en dan in ieder centraal topic de regels ff uitleggen.
Oud 23-02-2005, 20:39
Verwijderd
Op sommige fora gebeurt dat al.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 20:40
grensgeval
grensgeval is offline
op s&m zijn er noujuist Centrale Topics om het aantal stickys te verminderen...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 21:02
SuperS
SuperS is offline
dat ze dan op zijn minst zorgen dat ze die centrale topics laten opvallen, want alleen een tag [centraal bla bla] valt niet meer op omdat zonodig alles een tag moet hebben (waar ik het wel mee eens ben) maar nu vallen de centrale topics niet meer op dus gaat iedereen die niet dagelijks op dat forum zit en bijhoud waar ookalweer dat centrale topic zit gewoon maar wat wild posten, omdat hij/zij geen centraal topic hierover ziet
Oud 23-02-2005, 21:17
Martin
Martin is offline
Citaat:
SuperS schreef op 23-02-2005 @ 21:34 :
is het niet een idee om centrale topics (zoals op s+m) sticky te maken, want elke keer z'n topic zoeken is ook nix, en als je steeds in zo'n centrale topic topic moet gaan, en dan aanklikken is ook 'n omweg, kan gewoon het centrale topic zelf niet stick worden gemaakt, en dan in ieder centraal topic de regels ff uitleggen.
Vind je het handiger om 20 sticky's te hebben? Kijk eens op GoT, daar werkt het systeem zoals gebruikt op S&M ook prima!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 21:26
ekki
ekki is offline
Citaat:
SuperS schreef op 23-02-2005 @ 22:02 :
dat ze dan op zijn minst zorgen dat ze die centrale topics laten opvallen, want alleen een tag [centraal bla bla] valt niet meer op omdat zonodig alles een tag moet hebben (waar ik het wel mee eens ben) maar nu vallen de centrale topics niet meer op dus gaat iedereen die niet dagelijks op dat forum zit en bijhoud waar ookalweer dat centrale topic zit gewoon maar wat wild posten, omdat hij/zij geen centraal topic hierover ziet
Daarom is er een sticky topic, om te kijken wat voor centrale topics er zijn. Via dat sticky topic kun je ook op de link klikken naar het centrale topic.

Ik ben wel benieuwd of je een beter idee zou hebben?
Oud 23-02-2005, 21:55
Ieke
Ieke is offline
Aan zo'n losse opmerking hebben we bijvoorbeeld niks. Op S&M werkt het prima, maar op veel andere fora zie ik echt het nut er niet van in, buiten enkele onderwerpen (zoals het pil topic op L&G) Maar denk niet dat meer zin heeft, misschien voor een concreet onderwerp dat je het wel zou kunnen doen, maar dan moet je daarmee komen.
Oud 25-02-2005, 09:30
Verwijderd
Het idee om centrale topics meer te laten opvallen zonder ze sticky te laten zijn, vind ik trouwens wel een prima idee.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 18:10
Carriteras
Carriteras is offline
Misschien om op de plaats van dit icoon, een rood tekentje te plaatsen. Dat valt sneller op en stoort niet.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 20:35
grensgeval
grensgeval is offline
Als het programmeerbaar is, zou het heel erg mooi en duidelijk zijn
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 09:55
dutch gamer
dutch gamer is offline
Als het mogelijk is, gewoon de [Centraal]-tag zwart en dikgedrukt maken, netzoals de [Belangrijk] tag bij sticky-topics. Dat valt ook wel op.
Oud 13-03-2005, 11:10
ekki
ekki is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 13-03-2005 @ 10:55 :
Als het mogelijk is, gewoon de [Centraal]-tag zwart en dikgedrukt maken, netzoals de [Belangrijk] tag bij sticky-topics. Dat valt ook wel op.
Een soort sticky topic die niet sticky is .
Dan zouden we dus nog een 'status' voor topics moeten hebben volgens mij.

Lijkt mij op zich ook wel overzichtelijk.
Oud 16-03-2005, 00:55
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
ekki schreef op 13-03-2005 @ 12:10 :
Een soort sticky topic die niet sticky is .
Dan zouden we dus nog een 'status' voor topics moeten hebben volgens mij.

Lijkt mij op zich ook wel overzichtelijk.
Dat je op een of andere manier zonder eerst het topic te openen meteen al kan zien of het überhaupt nog open is. Ik weet wel dat er nu van die tekentjes voor staan maar heel erg duidelijk vind ik dat niet.
Oud 17-03-2005, 08:07
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik dacht aan de [Centraal] tags groen te maken (of een andere kleur), zodat deze opvallen. Sticky maken is iig geen optie.
Oud 17-03-2005, 14:57
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 17-03-2005 @ 09:07 :
Ik dacht aan de [Centraal] tags groen te maken (of een andere kleur), zodat deze opvallen. Sticky maken is iig geen optie.
Niet te lichtgroen he , een mooi donkergroen is veel mooier denk ik
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 17:25
Martin
Martin is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 17-03-2005 @ 09:07 :
Wanneer denken mensen in godsnaam eens aan de kleurenblinden??? 6% van de mannen is kleurenblind, en kan je nu al verzekeren dat het groen maken geen goede oplossing is...

(Ben zelf zwaar kleurenblind...)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 17:57
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
Martin schreef op 17-03-2005 @ 18:25 :
Wanneer denken mensen in godsnaam eens aan de kleurenblinden??? 6% van de mannen is kleurenblind, en kan je nu al verzekeren dat het groen maken geen goede oplossing is...

(Ben zelf zwaar kleurenblind...)
Stel een kleur voor dan
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 20:27
Enlightenment
Enlightenment is offline
Aww schatje toch. Roze kun je wel onderscheiden?
Geef ik hem speciaal voor jouw account een trendy roze kleurtje.
Oud 05-04-2005, 19:24
Krekker
Krekker is offline
Gaat het idee van centrale topics opvallend maken nog door? Zo ja wanneer?

Ik weet niet wat er allemaal gebeurt met een topictitel op zijn weg van database naar browser, maar als er niet wordt gecontroleerd op aanwezigheid van html tags, dan kun je gewoon eenmalig (en één keer voor toekomstige centrale topics) een databaseingreep uitvoeren en bijvoorbeeld bold tags om de [centraal] tag heen zetten. Ik neem aan dat je als technisch beheerder ondertussen wel toegang hebt gekregen tot de database.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten