Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
40 ects ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
volgens mij moest je van de IB-Groep minimaal 30 punten halen voor die stufi=gift regel, maar is het op elke universiteit weer anders hoeveel punten je moet halen om niet van de opleiding gekickt te worden.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-03-2005 om 20:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zo niet, dan is het misschien beter als je die eerst haalt die kan misschien bij andere opleidingen voor vrijstellingen zorgen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je krijgt standaard 4 jaar studiefinanciering + OV, tenzij je een studie doet die langer duurt. En van die 4 jaar ben je nu dus 7 maanden kwijt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb altijd het idee gehad dat je basisbeurs sowieso in een gift wordt omgezet als je binnen 10 jaar afstudeerd, onafhankelijk van de resultaten in het eerste jaar..
http://www.ib-groep.nl
||
![]() |
Citaat:
Dit is wat ik weet: De regel van de studiepunten is in ieder geval afgelast. Ik doe nu een 5 jarige studie en ik stop na 1 februari. Ik ga een 4 jarige studie doen. Mijn 5 jarige stufi word daarom omgezet in een 4 jarige stufi. Daarvan heb ik nu al 7 maanden verbruikt. Dus ik heb nog 3 jaar en een paar maanden over. Die 4 jarige studie kan ik beginnen alleen de laatste 7 maanden daarvan, moet ik dus zelf betalen. Maar dat kan gewoon achteraf als je een baan hebt, zodat het beetje bij beetje gebeurt en je er (hoop ik) niet al te veel van merkt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als deze regel wel nog bestaat moet je je basisbeurs van dit jaar terugbetalen. als je niet binnen 10 jaar je diploma haalt, moet je alsnog terugbetalen (daarom heet het nog steeds "prestatiebeurs" - je moet er wel wat voor doen) als je verder gaat studeren is het raadzaam om je beurs (en dus ook je ov) stop te zetten, zodat je die maanden spaart voor wanneer je weer wel gaat studeren. (je hebt normaal gesproken maar recht op 4 jaar en daarna nog 3 jaar lening) maar bellen met de IBG kan natuurlijk nooit kwaad
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En kan je me uitleggen wat nou precies het AIO schap is? Daar hoorde ik pas ook wat over. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het grote IBG-/DUO-topic (alles over stufi en OV-studentenkaarten enz.) #5 number9 | 413 | 23-01-2017 20:15 | |
Studeren |
Student en depressief: wat te doen? tim0thy | 9 | 19-07-2014 14:54 | |
Algemene schoolzaken |
Staatsexamens fromBALKAN :D | 44 | 18-08-2007 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar Verhalenwedstrijd: Adrian Nederlof en zijn broer. Verwijderd | 51 | 08-06-2005 05:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adriaan Nederlof en zijn broer Ieke | 0 | 11-04-2005 17:42 | |
Algemene schoolzaken |
In het 4e jaar stoppen/ veranderen van studie Tulpje6 | 5 | 08-12-2003 21:04 |