Oud 26-03-2005, 19:36
mystery86
mystery86 is offline
Me ex lult echt achter me rug om over me, hij geeft mij de schuld ervan dat het uit is en ik hoorde vandaag dat hij tegen een jongen die wij kennen heeft gezegt: Als je der wil hebben...ga je gang! Wat denkt hij wel niet!!! Dat hij kiest wie mij mag 'hebben' ?? NO WAY!!

Ik hoor echt van iedereen verhalen dat hij wel vraagt hoe het met me gaat maar aan hem te zien is dat het hem niets kan schelen maar wel zo schijnheilig hoi, alles goed zeggen als ie me ziet.

Ik word gek hiervan!! Ik vind het een klootzak en toch mis ik hem nog zo erg

Iemand nog tips hoe ik deze avond door moet gaan komen?? ben echt zoooo boos als ik denk aan die opmerking: Als je der wil hebben.... ga je gang.
AArrggg!!!!

Laatst gewijzigd op 26-03-2005 om 19:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2005, 19:50
born2dance
born2dance is offline
Meid, ik denk dat hij dat anders bedoeld heeft.

Die vriend waarmee hij aant het praten was, misschien vroeg hij wel aan je ex of er iets wordt tussen jullie. Zei je ex: 'ney joh, ik denk het niet'. Die vriend dan: 'ow, dus ik mag haar proberen te versieren?' Je ex: 'ja joh, als je der wil hebben - ga je gang'.
Ligt t aan mij of klinkt het in mijn context niet zo verschrikkelijk als in de jouwe??

En zo te zien weet hij niet zeker wat hij wil, jij ook niet trouwens aangezien je hem mist en tegelijk een klootzak vindt.
De tijd lost alles op denk ik. Gewoon afwachten.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 19:51
Nona
Nona is offline
Jij hebt geen verplichtingen meer aan je ex en hij niet aan jou. Het beste dat je IMO kunt doen is je vrienden laten merken dat je er geheel boven staat en je niet genoodzaakt voelt je iets aan te trekken van zijn opmerkingen. Want zeg nou zelf, als hij zo begint hoef je hem toch zeker echt niet meer te zien, laat staan dat het je iets zou moeten kunnen schelen wat hij allemaal denkt en zegt!

Over je avonden: er is zat te doen. Huiswerk, vriendinnen, vrienden, uitgaan, dinsdagavond net5 (als je dat leuk vindt), eventuele hobbies als tekenen, schrijven of muziek maken, desnoods maak je een heel plan om je kamer opnieuw in te richten (immers, er zullen wat foto's vervangen moeten worden, als dit een langere relatie is geweest).
Oud 26-03-2005, 19:52
mystery86
mystery86 is offline
Citaat:
born2dance schreef op 26-03-2005 @ 20:50 :
Meid, ik denk dat hij dat anders bedoeld heeft.

Die vriend waarmee hij aant het praten was, misschien vroeg hij wel aan je ex of er iets wordt tussen jullie. Zei je ex: 'ney joh, ik denk het niet'. Die vriend dan: 'ow, dus ik mag haar proberen te versieren?' Je ex: 'ja joh, als je der wil hebben - ga je gang'.
Ligt t aan mij of klinkt het in mijn context niet zo verschrikkelijk als in de jouwe??

En zo te zien weet hij niet zeker wat hij wil, jij ook niet trouwens aangezien je hem mist en tegelijk een klootzak vindt.
De tijd lost alles op denk ik. Gewoon afwachten.
Die vriend zei: Ik kwam hem tegen en hij zei geheel zonder reden daartoe: heej al gehoord: het is uit, als je wil mag je der hebben hoor!
Zo lullig als ik het bedoel bedoelde hij het ook....

En ik weet inderdaad niet wat ik wil.... Hate/Love ??
Oud 26-03-2005, 19:55
mystery86
mystery86 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 26-03-2005 @ 20:51 :
Jij hebt geen verplichtingen meer aan je ex en hij niet aan jou. Het beste dat je IMO kunt doen is je vrienden laten merken dat je er geheel boven staat en je niet genoodzaakt voelt je iets aan te trekken van zijn opmerkingen. Want zeg nou zelf, als hij zo begint hoef je hem toch zeker echt niet meer te zien, laat staan dat het je iets zou moeten kunnen schelen wat hij allemaal denkt en zegt!

Over je avonden: er is zat te doen. Huiswerk, vriendinnen, vrienden, uitgaan, dinsdagavond net5 (als je dat leuk vindt), eventuele hobbies als tekenen, schrijven of muziek maken, desnoods maak je een heel plan om je kamer opnieuw in te richten (immers, er zullen wat foto's vervangen moeten worden, als dit een langere relatie is geweest).
Haha, die foto's en andere dingen van de afgelopen 2 jaar liggen al in een doos onder in me kast

En je hbet gelijk... het moet me niets kunnen schelen maar dat is het probleem want ik hou nog steeds van hem en tegelijkertijd haat hem om wat ie nu allemaal doet... word er gek van!

Laatst gewijzigd op 26-03-2005 om 20:00.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 21:02
Verwijderd
Zuip je klem en vergeet het gebeuren.

Het is net uit oid? Je flikkert vaak na de eerste grote hoop stront in de volgende. Op een gegeven moment is komt er een schepmannetje die je even helpt en dan komt het allemaal weer goed
Niet alles te letterlijk nemen van je ex aangezien hij waarschijnlijk net zo in de war is als jij bent.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 21:17
Balance
Balance is offline
Ah joh, dat zeg jij toch ook als je iemand zat bent? 'Ik hoef hem echt niet meer hoor! Je mag hem hebben!'
Dan bedoel je niet dat jij bepaalt wie er met hem mag gaan, maar dat JIJ hem in ieder geval niet meer wil.
Dus zo te zien is je ex helemaal klaar met je. Maar meer zegt het niet.
Oud 26-03-2005, 21:18
Verwijderd
Om nou van elke olifant een mammoet te maken vind ik ook wat overdreven. Volgens mij hoef je het niet zo serieus te nemen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 21:20
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Sommige mensen kunnen echt ontzettend zeuren.

je wil serieus típs om ergens niet aan te hoeven denken? kan je dat echt niet zelf?
Oud 26-03-2005, 21:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Relax. Maak je niet druk. Drink een biertje.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 23:01
Multilot
Multilot is offline
ga eens Krezip luisteren: Get it on

voor de rest: Je vat het veel te zwaar op. Als die jongen dat zo doet, dan doet hij dat toch. Daar moet je gewoon boven staan
Oud 27-03-2005, 11:15
IRKill
IRKill is offline
Dit is dus zo'n typisch verhaal dat je vaker hoort (ik in ieder geval wel). Maja, wil je een tip, hier heb je er een. Ga verder met je leven, negeer hem, vergeet hem. Zoek iemand anders stel je open voor nieuwe liefdes. Ik snap dat dat heel moeilijk is, maar ik zou het echt proberen, anders zak je steeds dieper in de shit om het zo maar een enventjes te zeggen (en ik spreek uit eigen ervaring). Wil je ook nog tips om de avonden door te komen, oke dan zou ik zeggen: ga uit met je vrienden en volg de tips op die ik hierboven al gezegt heb. Suc6.
Oud 28-03-2005, 17:15
WolterB
WolterB is offline
Blijkbaar is hij over je heen.

Jij blijkbaar nog niet over hem.

Die opmerking zie ik totaal niet kwetsend, eerder als bevestiging voor hem dat t echt over is en hij je niet terug wil.
Oud 29-03-2005, 15:54
Verwijderd
Als ik het goed begrijp dan was dat ene zinnetje slechts een onderdeel van z'n gedrag en niet het hele probleem. Nu gaat iedereen zo in op dat zinnetje van "ach, dat valt toch wel mee, blijkbaar voelt ie gewoon niks meer voor je".. maar ondertussen stond er ook nog dat hij achter haar rug om lullig over haar doet en zegt dat het haar schuld is dat het uit is.
Ik heb het idee dat hij dus wel echt lomp en lullig loopt te doen.

Maarja. Hij zal wel gefrustreerd zijn doordat het uit is.. als het 'm echt totaal niets zou doen zou hij toch ook niet de behoefte hebben om lullig over jou en jullie relatie te doen?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 17:20
Smobbo
Smobbo is offline
het is uit, hijs waarschijnlijk net zo in de war als jij. Gewoon niet te veel aan denken, ga wat leuks met vriendinnen doen (of zuip je helemaal klem )
Oud 29-03-2005, 18:29
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 26-03-2005 @ 22:02 :
Zuip je klem en vergeet het gebeuren.

Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 21:46
Bo
Bo is offline
Meiden reageren emotioneel, jongens doen net alsof het ze niet kan schelen. Hij heeft het er ongetwijfeld net zo moeilijk mee als jij, alleen drukt hij zich een beetje ongelukkig uit.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten