Oud 30-03-2005, 20:32
..Bl0empje..
..Bl0empje.. is offline
Heej mensen...

de laatste loopt een goede vriendin van mij al bij de leerlingbegeleider... ze wou ons nog niej vertellen waarom.. en wij hadden daar vrede mee.. maar gister vertelde ze me dat haar moeder ernstig verslaafd is aan alcohol... al meer dan 2 jaar.. en dat ze er heel agresief van word.. en dat haar moeder er wat aan wou doen.. dus ze had zich ingeschreven voor een afkickkliniek.. maar dat had ze pas heel laat verteld... en mijn vriendin hoorde dat gister dus... en ze is vanmorgen weggegaan.. en dacht ze dat het tijd werd om het ons ook te vertellen... ik schrook me egt helemaaal dood toen ik dit hoorde.. ik heb het egt heel erg met haar te doen want ze haar moeder gaat nu 3 weken naar die kliniek en ze mag haar niet zien... en ze houd egt heeel veeel van haar... en ze woont nu bij een vriendin van haar moeder want haar ouders zijn gescheiden en ze mag haar vader niet.. en nu moet het ook nog aan hem verteld worden... en dan wil hij waarschijnlijk de voogdij over haar.. wat moeilijk word omdat ze natuurlijk zelf mag kiezen waar ze gaat wonen.. maar dat maakt het niet minder moeilijk...

dus ik wil aan jullie vragen.. hebben jullie ook zoiets meegemaakt met goeie vrienden... Hoe hebben jullie er met hun overgepraat...?? En gwoon weten wat jullie gedaan hebben..

Kusz.. Mij..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2005, 20:35
..Bl0empje..
..Bl0empje.. is offline
hihi die poll is btje fout gegaan....8-)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:09
Nona
Nona is offline
Ik heb de poll even gesloten, ik weet niet of ik hem ook kan weghalen. Zal even een plusje vragen of die dat weet (maar misschien kan ik dat wel helemaal niet).
Oud 31-03-2005, 15:16
Verwijderd
Een goede vriend van mij is een paar jaar geleden naar een afkick kliniek geschopt, hij blowde nogal veel. Viel verder weinig over te praten, het was gewoon de beste oplossing.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 15:30
..Bl0empje..
..Bl0empje.. is offline
Citaat:
Dukko schreef op 31-03-2005 @ 16:16 :
Een goede vriend van mij is een paar jaar geleden naar een afkick kliniek geschopt, hij blowde nogal veel. Viel verder weinig over te praten, het was gewoon de beste oplossing.
ik bedoelde niet over praten of haar moeder naar die kliniek ging... maar gewoon met mijn vriendin er over praten..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 15:31
Verwijderd
Citaat:
..Bl0empje.. schreef op 31-03-2005 @ 16:30 :
ik bedoelde niet over praten of haar moeder naar die kliniek ging... maar gewoon met mijn vriendin er over praten..
De behoefte van vrouwen om ergens over te praten zal wel wat meer zijn dan die van de man.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten