Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je er problemen mee hebt moet je dat tegen hem zeggen. Jij hebt er denk ik zelf mee ingestemd om er te gaan werken op de vrijdag , aangezien met de werktijden ook rekening met de wensen van werknemer moet worden gehouden. grtz ivo
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En inderdaad, als je het echt zo'n ramp vind, zég het dan gewoon. Waarom moet je daarover advies vragen?! Per slot van rekening ben je er voor jezelf al uit dat je het te veel vindt omdat je nog zoveel andere bezigheden hebt (je hebt niet veel meer bezigheden dan anderen, maar goed). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Shy Gurl: Een vierurencontract is een standaardcontract voor ten minste 4 uur per week. Zoals ik uit je verhaal op maak heb je eigenlijk geen zin om 8uur per week te werken en heb je er eigenlijk ook helemaal geen tijd voor. Ik zou een serieus gesprek met je baas aangaan om duidelijkheid te creeeren. Je moet dan zelf uitmaken of je wilt blijven werken of wilt stoppen. Maar dan weet je in iedere geval waar je aan toe bent. 4 uur in de week werken is trouwens wel heel erg weinig. Ik ken niemand die zo weinig werkt en misschien is het wel helemaal niet mogelijk om een bijbaantje te hebben van 4u per week. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn ervaring is nu: naast een normale schoolweek (zegge 30 uur) is ht prima te doen om er nog 20 uur naast te werken per week. Heb ik het voordeel dat ik in de horeca werk en ik in het weekend, met name vrijdagavond en zondag geheel beschikbaar ben.. dit verschilt natuurlijk per persoon, maar mijn advies: stel niet teveel eisen, je ligt er zo uit.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je zegt voor jou 10 andere is soms nog wel penibel want wij hebben al eenweek of 4 een vacature voor de dinsdag en donderdag die nog altijd niet opgevuld is..... (Albert Heijn) Tis niet anders maar vervelend is het zeker. Ik werk zelf 20 uur in de week (ongeveer) en daarnaast 16 uur school 6 uur reistijd en nog een aantal vrijwillegerswerk dingen erbij Maar goed ik zit dan ook maar 16 uur op school...... grtz ivo
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bekijk het nou eens zelf. Geen 5 uur achter elkaar willen werken: dan werk je dus maar 1 of 2 uur per dag. Dat is toch te belachelijk voor woorden? Geen enkel bedrijf kan daar iets mee. Of je werkt wel of je werkt niet. En als je door de week geen tijd hebt dan moet je wel in het weekend werken. En als je dat niet wil heb je gewoon pech... 4 uur kan theoretisch wel dat was een fout van mij Laatst gewijzigd op 12-04-2005 om 20:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Al zijn er bij ons wel 15-jarigen die voor 2 uurtjes komen werken, dan moeten ze eerst naar school, beginnen om 5 uur, en moeten om 7 uur naar huis, omdat ze niet langer mogen werken...) Maar ik bedoelde meer dat ze misschien net dat vijfde uurtje een uurtje te lang vindt.. Maar shy gurl, waarom reageer je zelf niet meer? |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat er niet om of het nou veel of weinig is, het gaat erom dat ts het te veel vind, en op dat moment wordt het dus een probleem en is het geen gezeur meer. Enige advies: praat er over op je werk! Dat het officieel niet mag, maakt niet zoveel uit, ik ken geen enkele werkgever die schooluren mee telt. Maar als je het gewoon niet wílt, dan zul je dat duidelijk moeten maken.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maandag --> school van 8.30-16.15. ben ik om 17.00 thuis, ga ik eten, van 19.30-20.30 training en dan ben ik om 21.15 thuis..dus dan is de dag om.. dinsdag--> zelfde tijd school, weer om 17.00 thuis, eten, oppassen van 18.00-22.30, dag om woensdag --> zelfde tijd school, weer om 17.00 thuis, eten, training van 18.00-19.00 en daarna ga ik het nodige huiswerk inhalen omdat ik de rest van de week nog niks gedaanheb donderdag--> zelfde tijd school voor de afwisseling, eten, oppassen van 18.00-22.30 vrijdag --> 9.15-16.15 school voor de verandering, dan dus de avond werken (meestal van 17.00-22.00) zaterdag --> 's ochtends wedstrijd fluiten, 's middags zelf een wedstrijd, 's avonds ben ik thuis. zondag --> overdag ga ik huiswerk maken omdat ik daar in de rest van de week bijna geen tijd voor heb en dan werken meestal van 15.00-20.00 Dit is dus een gemiddelde week van mij...ik vraag me af wanneer jij dan nog tien uur erbij zou willen werken...ik vind het eerlijk gezegd niet poepweinig maar daar kunnen we natuurlijk van mening over verschillen
||
![]() |
Citaat:
![]() Daarbij past zij 's avonds op en zegt ze dat ze doordeweeks bijna geen tijd heeft voor huiswerk. Dat kan toch makkelijk dan? Of zijn die kinderen zo vervelend druk en blijven ze aso lang op? Kan me niet voorstellen. Laatst gewijzigd op 15-04-2005 om 11:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er zullen ongetwijfeld werkgevers zijn die het niet weten of die er wel rekening mee houden. De rest denkt: 'Voor jou 20 anderen'. Je hebt moeite om een bij-baan te vinden en dus zul je ze niet zo snel 'op je strepen' gaan staan, want wanneer je lastig bent wordt je er zo uitgewerkt. Dit neemt natuurlijk niet weg dat het officieel niet mag ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #146 rare kwast | 500 | 09-06-2009 22:41 | |
Verhalen & Gedichten |