Oud 06-06-2002, 18:43
Slaughterer
Slaughterer is offline
Ik ben op zoek naar een goede aanbieder voor het registreren van een second level .nl domijnnaam die dit ook voor particulieren doet. Ook moet deze hosten.

Ik wil waarschijnlijk server-side scripts gaan gebruiken (voor een gastenboek) dus deze moeten ze wel ondersteunen. Daarom valt (volgens mij) Ladot al af.

Weet iemand iets?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2002, 19:12
dystopia
dystopia is offline
Neem aan dat je het over .nl domeinen hebt.

1) jij kunt geen domein op jouw naam nemen wanneer je geen KvK hebt. Dan komt het dus op naam van het bedrijf waar je het koopt.

2) 16 EUR bij mij, per jaar; alleen .nl
Oud 06-06-2002, 20:32
Slaughterer
Slaughterer is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Neem aan dat je het over .nl domeinen hebt.

1) jij kunt geen domein op jouw naam nemen wanneer je geen KvK hebt. Dan komt het dus op naam van het bedrijf waar je het koopt.

2) 16 EUR bij mij, per jaar; alleen .nl
1) Het schijnt wel te kunnen. Dat ze het op jouw naam registreren, maar dat het bedrijf dat voor je doet en er altijd een bedrijf bij vermeld moet blijven staan...lekker vaag.
Maar dat het op de naam komt van het bedrijf waar ik het koop maakt me neit zo uit, als ik het maar op mijn eigen naam kan laten zetten wanneer dat mogelijk is en ook naar een ander bedrijf kan laten overzetten.

2)En kan ik het dan als ik wil aan een ander bedrijf laten overdragen (gratis)? En als personen wel domijnen kunnen registreren, dan wordt ie op mijn naam overgeschreven?
Welke diensten krijg ik hier verder voor? Alleen de domijnnaam en verder niets of nog hosting enzo?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 20:55
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Slaughterer schreef:

1) Het schijnt wel te kunnen. Dat ze het op jouw naam registreren, maar dat het bedrijf dat voor je doet en er altijd een bedrijf bij vermeld moet blijven staan...lekker vaag.
Maar dat het op de naam komt van het bedrijf waar ik het koop maakt me neit zo uit, als ik het maar op mijn eigen naam kan laten zetten wanneer dat mogelijk is en ook naar een ander bedrijf kan laten overzetten.

2)En kan ik het dan als ik wil aan een ander bedrijf laten overdragen (gratis)? En als personen wel domijnen kunnen registreren, dan wordt ie op mijn naam overgeschreven?
Welke diensten krijg ik hier verder voor? Alleen de domijnnaam en verder niets of nog hosting enzo?
1) dat heeft o.a. te maken met de aansprakelijkheid / bereikbaarheid bij abuse te maken.

2) Kun je doen. Een domein verhuizen is voor dat bedrijf dan niet gratis, kost enkele Euro's. Moet je denken aan een klein bedrag van ongeveer 5 EUR, ik weet niet precies hoeveel. Het kan ook best zijn dat dat bedrijf waar je je domein laat verhuizen het gratis voor je doet, dat wordt nog wel 'ns aangeboden als klantenbinding

Verder alleen DNS. Je kunt ook zelf DNS servers regelen als je die mogelijkheid hebt. Of zelf een slave server regelen. Verder kun je gratis hosting nemen bij Endoria.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten