Jah, ik gebruikte bij BFv eerst gewoon een toetsenbord, maar ik crashte keer op keer. Later gebruikte ik een joystick en dat ging tig keer beter. Het blijft enorm lastig though .
MaHo schreef op 03-05-2005 @ 13:23 : Jah, ik gebruikte bij BFv eerst gewoon een toetsenbord, maar ik crashte keer op keer. Later gebruikte ik een joystick en dat ging tig keer beter. Het blijft enorm lastig though .
Naja je moet het ff doorkrijgen en dan kan je wel vette dingen doen. Ik heb het spel zelf niet maar wel een tijdje op lan gespeeld. En het vliegen ging me met een joystick toch echt een stuk beter af. Let er dan idd wel ff op dat je er een neemt met programeerbare knoppen zodat je ze zelf kan instellen want de standaard instellingen zijn meestal ruk. Let er ook op dat je er een neemt met genoeg knoppen anders kan je straks iets niet ofzo en dan heb je dat gezeik weer .
Ik heb een Microsoft sidewinder precision pro en die werkte wel aardig....moest hem alleen wel ff kalibreren enzo, komt mss ook omdat ik gewoon plug&play heb gebruikt en de bijgeleverde software niet geinstalleerd heb
En het vliegen...het blijft lastig...helemaal een helikopter, die dingen kreeg ik nooit waar ik ze wilde, maja, mss had ik wat langer dan een uurtje moeten oefenen