Ja, ik heb wel eens een corrigerende tik gehad. Niet altijd terecht, overigens. Het is eigenlijk altijd mijn moeder, wanneer het gebeurt. Mijn vader dreigt alleen... en dat doet ie al nooit, tenzij ik heeeel vervelend ben. Trouwens, vooral toen ik wat jonger was kreeg ik wel eens een tik. Ben er niet beroerder op geworden, maar als het nu nog een keer voorkomt dan is het huis te klein
Voorbeeld:
Mijn moeder is aan de telefoon en zegt iets, waarop ik probeer haar duidelijk te maken dat het niet klopt wat ze zegt. Maar ze denkt dat ik me er gewoon tegenaan wil bemoeien en weet ik wat ze nog meer dacht. Dus ze zegt: Sssjjjt!
Maar als ze door zou gaan met haar verhaal en ik het niet zou verbeteren, zou er heel veel gedoe komen. Ik doe dus nog een poging, maar kreeg vervolgens een klap omdat ik mijn brutale mond moet houden blabla...
Toen was ik zo overstuur dat ik haar gillend mijn kamer uit heb gestuurd... Ze kwam het zogenaamd goedmaken, daahaaag. Lachte ze me uit, ik moest eens 'normaal' praten. Hmm kan me er weer boos om maken