Oud 03-06-2002, 19:52
Nightshade888
Nightshade888 is offline
Ik vindt de LPF echt een ongeorganiseerde matige partij!
Ze komen zeiken om dat kwartje van Kok.
Ze vinden dat de automobilisten geen extra geld meer moeten uitgeven aan benzine!
BELACHELIJK!
Ze geven niet eens een reden WAAROM!
Ze willen alleen maar dat de bevolking denkt: "Hey! We hoeven minder geld te betalen! LPF RULEZZZ!"

Als dat kwartje wordt afgeschafd krijgen de wegen financien weer minder geld binnen en wat dacht je van het mileu dat verpest wordt door al die brandstof die verbrand wordt! Al die Co².....

Kortom ik vindt dat LPF volgend jaar het maar met 2 of 3 stemmen moet doen ofzo....
Ze hebben alleen zoveel stemmen omdat veel mensen nooit stemmen en eens wat leuke dingen horen in hun voordeel ongeacht de gevolgen. Pim Fortuyn dood dus uit medelijden maar op de LPF stemmen. (Niet dat ik het goed vindt dat Pim is neergeschoten hoor dat is namelijk verschrikkelijk!)

*Ik hoop dat ik hiervoor niet wordt neergeschoten.....*
Advertentie
Oud 03-06-2002, 20:27
MmmaartennN
MmmaartennN is offline
LPF sux
Ik vindt

Oud 03-06-2002, 20:43
Tox
Tox is offline
Citaat:
Nightshade888 schreef:
Ik vindt de LPF echt een ongeorganiseerde matige partij!
Ze komen zeiken om dat kwartje van Kok.
Ze vinden dat de automobilisten geen extra geld meer moeten uitgeven aan benzine!
BELACHELIJK!
Ze geven niet eens een reden WAAROM!
Ze willen alleen maar dat de bevolking denkt: "Hey! We hoeven minder geld te betalen! LPF RULEZZZ!"

Als dat kwartje wordt afgeschafd krijgen de wegen financien weer minder geld binnen en wat dacht je van het mileu dat verpest wordt door al die brandstof die verbrand wordt! Al die Co².....

Kortom ik vindt dat LPF volgend jaar het maar met 2 of 3 stemmen moet doen ofzo....
Ze hebben alleen zoveel stemmen omdat veel mensen nooit stemmen en eens wat leuke dingen horen in hun voordeel ongeacht de gevolgen. Pim Fortuyn dood dus uit medelijden maar op de LPF stemmen. (Niet dat ik het goed vindt dat Pim is neergeschoten hoor dat is namelijk verschrikkelijk!)

*Ik hoop dat ik hiervoor niet wordt neergeschoten.....*
hehe LPF SUCKED
Oud 03-06-2002, 20:47
autodropje
autodropje is offline
genoeg topics hierover op de eerste en tweede pagina

oa http://www.forum.scholieren.com/show...threadid=81980

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten