Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb vooral zin in Bert Visscher; vond Najib in het begin erg vermakelijk, maar hij wordt een beetje saaier... toch ga ik zijn voorstelling eens met een bezoek vereren ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Stessen (voor de 2e keer)
Mamma mia Lion king Kunt u mij de weg naar Hamelen vertelen, meneer? Crazy for you Love me just a little bit more Jeans 14 Rients Gratama- Makkummer slaat Workummer NNT- ff vergeten hoe de show heet
||
Citaat:
Wel onwijs leuk ![]() Ik ga zelf over iets meer dan een maand naar the lion king.
|
ik ga volgende week zaterdag ook nog naar NUHR, da's met peter heerschop en viggo waas onder andere. Heb wel eens van ze gehoord, maar weet totaal niet wat ik qua show moet verwachten
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hoor op MSN net van iemand dat er veel leuke caberetiers komen naar Maastricht volgend jaar
![]() - Raymann - Arie & Sylvester - Dolf Janssen Mja, nog een paar denk ik... ![]() Dus misschien eens kijken of ik iets kan regelen...
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou naar Bram Vermeulen gaan... die is helaas plotseling overleden, denk dat jullie het wel gehoord hebben...
![]() *Verder wil ik dit seizoen naar de nieuwe van Droog Brood ('Scenes voor de mensen' was geniaal!! Die spelen ze nog even, dus gaat dat zien!!) *En naar Klaassen en Sandifort; 'Volgend jaar lach je d'r om' (eveneens nog een paar maanden te zien in de theaters) was echt heel goed, dus ik hoop dat ze met een nieuwe goeie show komen... *Volgens mij wil iedereen naar Najib Amhali, en volgens mij is die inmiddels uitverkocht... *Jan-Jaap van der Wal is heel goed, ik weet alleen niet of die al een nieuwe show heeft... *En Theatergroep Carver heeft alweeeeer een nieuwe show, na 'Onbegonnen Werk' en 'Zuur' wil ik die dus ECHT gaan zien... heel goed!! Echt een aanrader! en nog veeeeeel meer maar daar kan ik nu even niet op komen. ff offtopic: weet iemand of Herman Finkers ooit weer de planken op gaat of is hij definitief gestopt????
|
![]() |
Ohja en voor iedereen die van improvisatie-cabaret houdt:
OP STERK WATER! Echt een hele goeie voorstelling...(en altijd uniek!) 1 tip: als je niet houdt van 'inbreng van het publiek', ga dan op het balkon zitten, of op de 5e rij, en ga NIET aan het gangpad zitten... ![]()
||
Citaat:
|
Binnenkort ga ik naar "Vagina Verhalen." Bewerking van "Vagina Monologen", wordt opgevoerd door het Handtheater uit Amsterdam. Is het zelfde idee als VM, maar dan met 4 dove vrouwen, en 4 horende. Dus zegmaar een tweetalige versie
![]()
|
Yes!!
![]() ![]() ![]()
|
YES!!!!, M'n kaartjes voor Youp van't hek zijn binnen.
Theater Carré Rang1: Rij2 ! ![]() k heb er zin in. is alleen pas eind februari ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: Ik wilde dit jaar naar Lebbis, maar die was uitverkocht. Nu ga ik naar Jansen. ![]()
|
Verwijderd
|
Ben afgelopen donderdag naar de cabarestafette geweest, met Jochen Otten, Renee van Bavel en ene Barry..
Verder ben ik ook naar Keetje van Heilbron geweest (toneelgroep amsterdam) en naar "Een zomerdag" (weet niet meer van wie, was een kutvoorstelling ![]() ![]() Verder wil ik nog naar Het Toneel Speelt: Josef in Egypte. Toneelgroep Amsterdam: Het temmen van de feeks. En Ruben en Nathan. Verder zal ik proberen iedere week de Plaza Futura te bezoeken (modern theater in Eindhoven) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
WHAAAAAAAAAAA,
het is misschien nog ver weg, maar ik heb m'n kaartjes binnen voor 19 mei: Arie & Sylvester - 200% Rij 1 WHOEIIIIIIIIIII ![]()
|
|