Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
haha die smile ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hoe lang ben je al single
volgens mij nu net een maand wat vind je ervan ik vind een relatie toch wel leuker ben je eenzaam mwah, niet echt zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands zoenen wel wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone ik wil best een vriend!
|
hoe lang ben je al single- nog nooit echte relatie gehad
wat vind je ervan- tja valt mee al is het soms best lastig als al je vriendinnen vriendjes/vriendinnen hebben en daar heel veel lol mee hebben en er altijd over praten ben je eenzaam- niet eenzaam zou best vriendje willen hebben zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands- nog nie echt gezoend en ook geen one-night stand wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone- van mij mag er wel een leuke jonge langskomen ja
|
![]() |
hoe lang ben je al single: april 2003
wat vind je ervan : eerst nie zo erg, maar mag nu wel weer verandering in komen ben je eenzaam: qua vrienden totaal niet, maar je mist toch wel een btje het intieme zijn enzwo ![]() zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands: one night stands niet, wel is gezoend (das ook maar 1 keer maar ok ) wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone: Mjaa ik wil wel weer een vriendje ![]()
|
![]() |
- Hoelang single? Een lang, lang jaar
- Wat vind je ervan? Ik ben heel tevreden met de 'gewone' vriendinnen die ik heb, maar soms, stiekem, wens ik wel eens dat ik verliefd op één van hen zou worden ![]() - Ben je eenzaam? Niet echt - Zoen ik zomaar wel eens iemand? Ja, maar ik ben eigenlijk best wel 'ouderwets' aangelegd, dus niet zo vaak... in het afgelopen jaar met 2 meisjes - One Night Stands? Nee - Wil ik graag een vriend? Nah ![]() - Een vriendin? Ben niet op zoek, maar ik sta open voor een relatie
|
Hoelang ben je al single?
eeeuhmmm.. iets meer dan een jaar ![]() Nouja, afgelopen zomer was er wel een meisje maar daar heb ik nooit echts iet mee gehad. Wat vind je ervan? Soms jammer, als ik andere verliefde stelletjes zie ben ik toch wel jaloers, maar vaak mis het ook niet en ik weet van mezelf dat ik heel slecht ben in relaties ![]() Ben je eenzaam? Nee, genoeg vrienden om me heen en ik ga met veel mensen om, collega's enzovoorts Zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands? Heb het wel eens gedaan ja, gezoend dan ![]() ![]() Wil je graag een vriend(in) of ben je helemaal gelukkig alone? Eeuhmm... ik zie wel wat er komt... |
![]() |
||
Citaat:
|
Ongeveer een half jaar tot 3 kwart jaar.. Wat vind je ervan? Ach ik heb er zelf voor gekozen toendertijd en was een goeie beslissing, maar inmiddels zou ik best weer een relatie willen denk ik. Ookal bevalt t me als single ook wel hoor ![]() Ben je eenzaam? Nee gelukkig niet. Zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands? Wel gedaan, maar is niets voor mij... Wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone? Ik wil niet perse een vriend (om t hebben ofzo), maar op dit moment is er wel iemand die ik meer dan leuk vind en daar zou ik wel een relatie mee willen. Wordt t niets, dan blijf ik lekker single. Ga niet op zoek naar een vriend ofzo.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ehm... 2 weken nu... maar toen had ik maar 2 weken 'verkering' (telt dat? ![]() Wat vind je ervan? Ik vind het opzich leuker om een relatie te hebben. Dan is er iemand bij wie je ALLES kwijt kan, en die altijd voor je klaar staat (als het goed is teminste ![]() Ben je eenzaam? Neeeeeee ![]() Zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands? Wel eens zomaar met iemand gezoend, maar ik voelde me er niet echt prettig bij ofzo. One night stands doe ik helemaal niet aan. Wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone? Ik wil wel een vriend, maar ik ben niet wanhopig ofzo ![]() ![]() |
![]() |
|
hoe lang ben je al single - mn hele leven min 3 weken
![]() wat vind je ervan - prima hoor ben je eenzaam - nope zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands - Nee! wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone - Eigenlijk vind ik het wel best zo ik heb er niet zo veel zin in eigenlijk, droom er liever over ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben al mn hele leven single maar kan er redelijk mee leven. Ik kan over het algemeen goed zonder vrienden (ik ben n beetje een "lone-eagle") maar er is nu iemand die ik echt leuk vind, maar dat wordt volgens mij tog nix.
Ach... er zijn er al te veel die leven op dromen en de realiteit uit het oog verliezen. Alles went, zelfs eenzaamheid
|
[QUOTE]MargotTenenbaum schreef op 02-10-2003 @ 15:57:
Hoe lang ben je al single Ik ben sinds juni single... als ik mijn vakantievriendje niet meetel... dus bijna 4 maanden nu. wat vind je ervan Ik heb een hele tijd rustig aan gedaan qua jongens, en dat was helemaal niet verkeerd. ben je eenzaam Ja, soms heb ik echt het gevoel van: 'Had ik nu maar iemand om me heen'. zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands Nee, over het algemeen zoen ik niet met mensen tenzij ik weet dat er iets in kan zitten, moet hem dus echt leuk vinden. wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone Ik ben er eigenlijk wel klaar voor om een nieuwe 'relatie' te krijgen. En die zit er ook hoogstwaarschijnlijk aan te komen. Dus wie weet, ben ik niet meer zo lang single ![]()
|
Verwijderd
|
21 jaar wat vind je ervan zit mezelf niet wegtekwijnen in een hoekje ben je eenzaam nee, heb ik geen tijd voor zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands nee wil je graag een vriendin of ben je helemaal gelukkig alone ik trouw niet voor me 40e dus tot me 39e moet ik niemand hebben die me in de weg loopt ![]() |
![]() |
|
Iets meer dan een maand geloof ik. wat vind je ervan Prima. ben je eenzaam Nee, single zijn is niet hetzelfde als sociaal geïsoleerd zijn. Heb genoeg contacten buiten mijn inmiddels exvriendin(nen). zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands Yes, carpe diem. wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone Voorlopig even lekker single, kom volgend jaar maar eens terug.
|
hoe lang ben je al single?
eigenlijk mn hele leven, (afgezien van die verkering van jaaaaren geleden die eigenlijk niets voorstelde) wat vind je ervan? Nu vind ik het helemaal niet zo erg, een tijdje geleden wel, waarschijnlijk omdat ik toen iemand leuk vond ![]() ben je eenzaam ? Nee hoor ik heb veel leuke lui om me heen. zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands? Neu wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone? Het zou absoluut niet gek zijn, maar zolang ik niemand zo leuk vind en dan niet al te veel let op iedereen om me heen die toch allang verkering heeft (ik overdrijf), ben ik helemaal happy alone. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb nog nooit een echt lange relatie gehad. Wel een paar keer wat verkerinkjes van enkele weken, waarbij het soms niet officiëel, soms wel officiëel was. In ieder geval niets van enige betekenis.
Ik vind het eigenlijk wel prima zo, ik ben aan niemand gebonden en kan zelf doen waar ik zin in heb. Als ik uitga, naar de kroeg, of een flat- of huisfeestje bij vriendinnen, in een andere stad, etcetera, dan sta ik open voor alles. Dat is het heerlijke: als ik dan een leuke meid tegenkom hoef ik me niet bezwaard te voelen. Die vrijheid is heerlijk, je weet nooit wat er gaat gebeuren. Ik zoen op zich wel regelmatig met meisjes voor één avondje en soms een paar keer daarna nog. Niet elk weekend, trouwens. Ik ga uit voor mezelf en als ik een leuk iemand leer kennen waar het mee klikt, waarom niet? Ik vind het wel best om een vrij te zijn. Ik ben soms wel eenzaam, maar ik denk niet meer of vaker dan mensen die wel een vaste relatie hebben. Die zijn ook niet 24/7 bij hun partner (of wel, maar dan sporen ze niet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe lang ben je al single
Vanaf 23 mei 1986 (juist ja: m'n geboorte) ![]() Wat vind je ervan Ik heb er eigenlijk nooit veel problemen mee gehad. Alleen nu ik de 18 nader (duurt nog wel ff hoor), beginnen vooral m'n ouders er nog wel eens commentaar op te geven ![]() Ben je eenzaam Over het algemeen zeker niet, maar af en toe wel ![]() ![]() Zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands Ik heb nog nooit gezoend, laat staan dat ik met iemand naar bed ben geweest. Nee dus, en ik ben het niet van plan ook. Lijkt me helemaal niks. Wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone Ik red me prima in m'n eentje. Alleen als ik tussen allemaal stelletjes zit, voel ik soms wel een beetje eenzaam. Gelukkig ben ik redelijk positief ingesteld, dus ik heb er weinig moeite mee. Ik heb geen idee wat ik mis, dus misschien ligt het daar ook aan. Maar ik overleef het nog wel ff in m'n uppie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De mensen om me heen maken het moeilijker. Nee, ik ben niet eenzaam. Ik hoef geen vriend meer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hoe lang ben je al single?
heel m'n leven ![]() wat vind je ervan? saai ben je eenzaam? soms zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands? nee wil je graag een vriendin of ben je helemaal gelukkig alone? lijkt me wel aardig...heb ik ook weer eens iets te doen (dagelijkse sleur leidt onderhand tot een kuthumeur)... |
![]() |
||
Citaat:
![]() als dat niet voorbestemd is, weet ik het ook niet meer ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
-als we de kinderverkering niet meetellen altijd al, heb never een serieuse relatie gehad wat vind je ervan - nou ja lijkt me erg leuk om iemand te hebben, maar wel een leuk iemand he, ander kun je beter alleen zijn...ben er wel aantoe denk ik, dus leuke mensen meld je ![]() ben je eenzaam -nou heb genoeg te doen en echt eenzaam niet maa, ja soms mis ik gewoon iemand... ![]() zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands -zoenen wel ja, al wel een tidje gelden weer...maar one night stands echt niet...! wil je graag een vriend/vriendin of ben je helemaal gelukkig alone -ben redelijk gelukkig alleen maar ik wil best wel graag iemand...maar ga niet echt op zoek op zoek... reacties graag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want opoe en omoe vinden dat natuurlijk helemaal ideaal...'ooh wat een lieve jongen!'. Nee, het is een kneus die dat meisje haar jeugd ontneemt. Sterf, erfenis-inpikkend tuig! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
De Kantine |
Terug naar juf Anne: knippen en plakken Nona | 283 | 16-05-2006 20:46 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Singles topic Middlefinger1 | 77 | 25-04-2005 11:10 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Liefde & Relatie |
het grote single topic StijnSpoortNiet | 145 | 22-05-2003 18:40 | |
Games |
Het Grote Battlefield1942 Topic NightmareZ | 3 | 27-08-2002 14:40 |