Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Onzeker mannetje? Wat had hij tegen een scholierenforum? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij vond het vreselijk dat ik onze intieme details (of nee, MIJN intieme details) vertelde op Seksualiteit en dat ik een keer een foto had gepost in het Boxershorttopic ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als ik dan lees wat je verder niet 'mocht' van hem... En dat je dan nog zo lang bij hem bent gebleven.. Je hebt veel uithoudingsvermogen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En ja, ik had uithoudingsvermogen, liefde maakt blind. Maar if it doesn't kill you, it will only makes you stronger, en dat is van toepassing op mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() On-topic: Die ex van me werd panisch als ik meer dan drie glaasjes bier dronk op een feestje. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
toen ik nog wat met J. had, had hij liever niet dat ik: - mn botten kraakte ![]() - mn haar in een staart deed (niet dat hij er een probleem van maakte verder) - zat te zeuren over te dik zijn (mja, het was serieus wel een complex van me) - en nog wel een paar dingetjes en ik mocht van hem niet: - vreemdgaan (maar das niet meer dan logisch denk)
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar nu, ik gok op vreemdgaan en m dumpe ofzo, en hij heeft liever niet dat ik een piercing in me gezicht neem want das zonde van mn gezicht, maar dat was ik toch niet van plan |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Stel je hoge eisen ten aanzien van jouw jaloezie, of iets heel anders?
||
Citaat:
same here ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Stemtopic] Het servies van ome Cor - gedichtenwedstrijd flyaway | 78 | 04-02-2011 16:57 | |
Werk, Geld & Recht |
aangeklaagd terwijl zij schuldig is. Milouw | 24 | 09-03-2010 17:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Psychologie |
Geheimen doorvertellen: voor iemands bestwil? Miracle | 45 | 07-10-2004 16:04 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jij laten voor je vriend/vriendin? lso | 50 | 10-07-2004 14:13 |