Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
die hebben nog geen definitieve programma. kijk, ik beweer nergens dat ik ze altijd goed gebruik ofzo, maar commentaar leveren is wel makkelijk, met oplossingen komen is wat anders, je lijkt pim wel... |
![]() |
|
als een partij vanuit het niks opeens 1/3e van de stemmen wint, vind ik persoonlijk dat er in de eerste plaats van een coalitie met deze partij moet worden uitgegaan. Indien echter blijkt dat het programma te ver van dat van andere partijen afwijkt, en er te weinig concessies worden gedaan om samen te kunnen werken met andere partijen, zal er een andere coalitie zoinder die partij moeten worden gevormd.
ik hoop echter dat dit in rotterdam niet nodig zal zijn; anders zou slechts een colaitie van pvda, d66, vvd, groenlinks, cda, enz enz mogelijk zijn, die tot weinig daadkracht komt ![]()
|
fuck de democratie dan maar he?
![]() als democratie ervoor zorgt dat we een fascist als burgesmeester of minister-president hebben, dan maar geen democratie. die man is een terrorist omdat hij zelfs asielzoekers die om politieke redenen vluchten weigert. ik hoef hem niet. ik wil niet dat nederland een naziland word, dan ben ik hier weg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
al mag je wel eens wat beter opletten wat wordt verdraaid door de pers en de pvda/groen links en wat ie nou écht wil sommige dingen zijn niet te realiseren (afschaffing artikel 1.. bah.. maar meningsuiting komt erdoor in het gedrang wat erg frustrerend kan zijn), maar bijvoorbeeld 'grenzen dicht' is een enorme kreet die op veel manieren kan worden opgevat.. waarom bedoelt ie niet: 'grenzen dicht voor economische vluchtelingen'? nou zul jij denken: dat zegt ie niet.. maar zegt ie dan wel dat ALLE 'buitenlanders/allochtonen' op moeten zouten? komop zeg..
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
de grenzen sluiten voor toekomstige asielzoekers. Dat is het ergste aan hem, hij heeft liever een Marrokaanse groepsverkrachter en die wilt hij niet wegsturen (dat zijn onze problemen,zei hij in dat volkskrant interview) dan een onschuldige asielzoeker wiens leven in gevaar is. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nog een kleiner aantal dus. Suzan
||
Citaat:
En zoals het er naar uitziet zal Pimmetje zelf eigenlijk niet eens zo veel te zien zijn in de Rotterdamse politiek verder. dus Pim stemmers zullen zich wel genaaid voelen strax. Over dat commentaar leveren gesproken: je hebt zelf je oordeel ook al vrij snel klaar in de meeste gevallen, dus ja... wie de bal kaatst...
||
Citaat:
![]() Juist niet zelfs. Wat jij zegt klopt als partijen hem bijvoorbaad uitsluiten. Echter wordt in een democratie niet gevraagd om de grootste partijen, maar om een meerderheid. Om dat de gekozenen kiezers vertegenwoordig is het niet nemen van een coalitie partner zo democratisch als de pest ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Check de forumregels maar.
||
Citaat:
|