Oud 05-06-2005, 00:20
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Vandaag..waren mijn ouders weg naar een verjaardag ze zouden ongeveer om 10 uur thuis komen in de avond. Die avond ervoor sprak ik een jongen op msn die ik nu inmiddels al 4 maanden ken van msn.Dus nooit in het echt gezien.K zei zo voor de grap kom eens langs joh ik woon in die straat... nr..54 dat was nep die nummer..want k woon op 23.Dus enfin me ouders waren weg , k deed me raam open en deed loeihard me muziek aan.Opeens zag k hem MET een TAS rrichting me straat oplopen..( vergeet niet dat hij op 2 uur afstand met de trein van me vandaan woont) ..Hij vroeg aan de buren van of ze die en die kende ( mij dus) en ja hoor hij liep richting mijn huis.Ik was bang gauw deed k de deur opslot ramen dicht..telfoon uit..Ik raakte in paniek hij belde steeds aan en. En bleef voor me huis wachten .Ik liet me vriendin open doen.Om hem weg te jagen .Hij vroeg of k hier woonde maar hij geloofde de nee antwoord niet van haar. Hij ging steeds meer mensen erbij halen die in me straat woonde.Op een gegeven moment haalde hij zelf me buurjongen erbij Hij schreeuwde door de brievenbus Mijn naam..En ik belde me vriend op die kwam naar me huis ..Die Msn maatje liep naar me vriend en vroeg om ijzerdraad.Me vriend zei van wat moet je er mee..Waarop hij anwwoorde dat hij me huis wou open breken...Echt een rare dag en dit incident duurde wel 3 uur..

1) hij komt langs zonder wat te zeggen laat staan een belletje.
2) hij heeft in het Riagg gezeten( verklaard dit zn gekheid)
3) Hij is erg asociaal en agresief...

denken jullie dat hij nog morgen terug komt

Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 00:23.
Advertentie
Oud 05-06-2005, 00:22
Marcade
Marcade is offline
En wat hebben we geleerd van dit verhaal?

Nooit details van je adres uitgeven aan jongens op MSN.
Oud 05-06-2005, 00:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Omfg roflmao
Oud 05-06-2005, 00:23
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Citaat:
Marcade schreef op 05-06-2005 @ 01:22 :

Dat heb ik nu zeer zeker geleeerd !!
Oud 05-06-2005, 00:28
Schranktür
Schranktür is offline
Ga naar binnen en sluit ramen deuren! Radio en TV aanzetten voor meer informatie.

Oud 05-06-2005, 00:31
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 05-06-2005 @ 01:28 :
Ga naar binnen en sluit ramen deuren! Radio en TV aanzetten voor meer informatie.

I DID
Oud 05-06-2005, 00:55
Verwijderd
Wat een schijterd ben jij zeg, dat je niet gewoon zelf naar hem toegaat om te zeggen dat je er niet van gediend bent.
Oud 05-06-2005, 01:01
Jolt
Jolt is offline
Citaat:

Oud 05-06-2005, 01:02
MTpower
MTpower is offline
Eigenlijk wel je eigen schuld...
Je gaf details over je eigen adres...
Je vroeg of hij langs kwam (ookal was het voor de grap...dit kan anders opgevat worden via msn)
Oud 05-06-2005, 01:02
Verwijderd
HAHA zal je leren beetje rondsletten op msn
Oud 05-06-2005, 01:15
bamiPoep
bamiPoep is offline
japs hij komt morgen terug. en dan vermoord hij je, alvorens je eerst vaginaal en anaal verkracht te hebben.

komt er van eh, als je sociaal leven op internet gaat zoeken
Oud 05-06-2005, 02:37
Vice
Vice is offline
Is dit serieus?
Oud 05-06-2005, 08:14
Joostje
Joostje is offline
misschien politie bellen
Oud 05-06-2005, 09:00
Verwijderd
Citaat:
bamiPoep schreef op 05-06-2005 @ 02:15 :
japs hij komt morgen terug. en dan vermoord hij je, alvorens je eerst vaginaal en anaal verkracht te hebben.

komt er van eh, als je sociaal leven op internet gaat zoeken
Er kan best serieus gereageerd worden neem ik aan. Dit soort reacties vind ik in ieder geval overbodig. Als dit het enige is wat je kunt posten raad ik je aan om naar Onzin te gaan. (en dat geldt niet voor jou alleen)
Oud 05-06-2005, 09:01
Verwijderd
Vertel het je ouders!
Het is stom wat je gedaan hebt, maar je ouders komen er hoe dan ook wel achter en zij kunnen je beter helpen.
Oud 05-06-2005, 09:40
Mariekje*
Mariekje* is offline
Haha. Bel de politie, dreig met je honkbalknuppel zeg dat hij op moet rotten omdat hij anders binnen 5min oog in oog zal staan met de politie en jij heus geen positief woordje voor hem zal uitspreken. Daarbij 1 tip: Geef mensen die je kent via msn, gewoonweg niet snel jou gegevens mee. En vertel het daarnaast je ouders.

God, ik moet ineens weer denken aan die keer dat ik bij een vriend thuis een filmpje zou gaan kijken, en er ineens een stuk of 10 jongens voor zijn deur stonden om hem het ziekenhuis in te slaan, om een totaal nutteloze reden. Samen de honkbal knuppel van zijn moeder gepakt (die altijd onder haar bed ligt in geval van inbrekers), hij de politie gebelt en ik de deur opengedaan onder het motto 'hij is niet thuis, maar als jullie nu niet snel oprotten hebben jullie een probleem, want de politie is al gebelt en die heeft het vast niet zo op jongens die dreigen ruiten in te slaan (ook bij buren en dergelijke)" Duurde even, maar uiteindelijk kozen ze toch het hazepad
Oud 05-06-2005, 10:22
JH
JH is offline
Rofl
Oud 05-06-2005, 10:48
Verwijderd
En Nederlands leren *zucht*
Oud 05-06-2005, 10:51
Rieno
Rieno is offline
tja, das gewoon dom hè...
Oud 05-06-2005, 10:52
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
pfff, wie gaat er nou met een wildvreemde van msn afspreken? Het is toch wel een beetje je eigen schuld he? Gewoon uit je msn gooien en als hij nog een keer naar joe toe komt, gewoon net doen of je niet thuis bent.
Oud 05-06-2005, 11:05
Antinoniem
Antinoniem is offline
Ecks fucking Dee.

Citaat:
en toch nodig je m uit?
Oud 05-06-2005, 11:07
sgaapje
sgaapje is offline
Bekijk het eens vanuit zijn kant. Jij zegt via msn dat hij langs moet komen, en omdat je er ook nog eens een addres bij geeft denkt hij dat het serieus is. En als hij dan komt sluit jij alles af en laat hem niet binnen, en dat terwijl hij 2 uur in de trein heeft gezeten om naar jou te komen. En hij moet ook nog eens 2 uur terug reizen, dus dat is 4 uur trein zitten om jou te ontmoeten. Ik zou dan ook wel enigszins kwaad worden. Al heeft hij het natuurlijk lichtelijk overdreven allemaal.

Ik denk niet dat hij nog terugkomt, of hij moet wel erg gek zijn.
Oud 05-06-2005, 11:28
Verwijderd
haha eigen schuld, dikke...
Oud 05-06-2005, 11:33
The0
The0 is offline
Anders ga je ook even aan zo'n emotioneel labiel persoon waar je blijkbaar nog bang voor bent ook je gegevens geven ...
Oud 05-06-2005, 11:35
poepdrol
poepdrol is offline
Snugger
Advertentie
Oud 05-06-2005, 12:03
Verwijderd
Die gast spoort blijkbaar niet, verbreek elk contact en waarschuw de politie.
Oud 05-06-2005, 12:10
Balance
Balance is offline
Citaat:
iLaySha_007 schreef op 05-06-2005 @ 01:20 :
1) hij komt langs zonder wat te zeggen laat staan een belletje.
1) je hebt hem toch zelf uitgenodigd en je adresgegevens verteld?
2) kind, doe normaal
3) ik zou ook redelijk aggressief worden als iemand me uitnodigt, ik 2 uur voor haar reis en ze liegt vervolgens tegen me. Bovendien had je uit moeten vinden of ie aggressief en/of asociaal was vóórdat je je adres gaf.

Verder vooral: omg
Oud 05-06-2005, 13:17
Verwijderd
hoe dom kan je zijn -________-
Oud 05-06-2005, 13:28
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
jep

hij komt morgen zeker terug
Oud 05-06-2005, 14:14
annepanne
annepanne is offline
nou als ik jou was zou ik heb in ieder geval blokken op msn.....kan hij je daar in ieder geval niet bang meer maken....en je ouders inlichten is ook niet verkeerd (als je dat niet durft kan je ook de politie nog inlichten)!!

ik hoop dat hij je met rust laat

succes
Oud 05-06-2005, 14:51
Verwijderd
Lol, wat dom.
Oud 05-06-2005, 14:57
Methuselah
Methuselah is offline
Ben je blond?
Oud 05-06-2005, 15:08
evanescence
evanescence is offline
Citaat:

precies....wees voorzichtig....
Oud 05-06-2005, 15:19
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
waarom zeg je dan dat hij wel langs mag komen?? als je weet dat op msn dingen anders wordt opgevat !!1 echt snugger !! en hoe weet je dat die in de riag heeft gezeten heeft hij het zelf verteld??
Oud 05-06-2005, 15:38
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-06-2005 @ 15:57 :
Ben je blond?
Hey maat, dimmen he!
Oud 05-06-2005, 15:39
Igorrrai
Igorrrai is offline
Wel ff hier neer zetten als hij terug is gekomen he.
Oud 05-06-2005, 15:40
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 05-06-2005 @ 16:38 :
Hey maat, dimmen he!
Nu ik in je fotoboek kijk, weet ik weer wie je bent. Jij had vroeger toch 'n andere nick, niet?

Vraag me wel af waar ik de "Hey maat, dimmen he" aan te danken heb. Edit: Ow, waarschijnlijk omdat jij ook blond bent.

Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 15:43.
Oud 05-06-2005, 15:42
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-06-2005 @ 16:40 :
Nu ik in je fotoboek kijk, weet ik weer wie je bent. Jij had vroeger toch 'n andere nick, niet?

Vraag me wel af waar ik de "Hey maat, dimmen he" aan te danken heb.
Ja... maar laten we dat vergeten
Omdat ik weet dat je ook van België bent En omdat ik blond ben en daar niets mis mee is
Oud 05-06-2005, 16:44
Verwijderd
Omg, leer eerst typen, zorg dan dat je nooit meer zo ontzettend dom bent om je adres aan mensen te geven die je niet kent..
Oud 05-06-2005, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-06-2005 @ 01:23 :
Omfg roflmao
Dit somt op wat ik van dit verhaal vind.
Oud 05-06-2005, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Omfg roflmao
Oud 05-06-2005, 17:36
HoneYy
HoneYy is offline
echt eng!! ik zou ook echt wel bang worden... ik heb een vriendin D. en zij had ook een jongen via msn leren kennen. Op een gegeven moment zei hij op msn: heej ik heb je zien fietsen toen je aar huis reed en je bent daar en daar heen geweest. ( ook dit is ander half uur reizen) zij was toen 15 en hij 21. hij kwam steeds naar deze woonplaats en uiteindelijk ontmoette ze mekaar... hij was best lief voor haar en kwam vaak langs...hij was alleen wel obsessed...want als zij met hem belde mocht ze met niemand anders contact hebben op welke manier dan ook omdat ze zich anders niet kon concentreren op het gesprek... er waren we meer van die kleine rare dinge... ook ging D. op vakantie naar spanje en hij ging daar ook gewoon naartoe omdat hij haar "miste" maar die vakantie is ze wel verkracht en dat is niet bij 1 keer gebleven. dit is een korte samenvatiing van een lange vervelende "relatie"dus ik zou wel een beetje uitkijken als ik jou was... ook omdat je zelf al zegt dat hij asociaal is enz..

succes!!
Oud 05-06-2005, 17:38
smvs
smvs is offline
Wat een onzin antwoorden allemaal zeg. Moet je om die ene debiel die er tussen zit, iedereen maar gaan wantrouwen? Mensen zijn bang om niks tegenwoordig.

Debielen hou je sowieso altijd.

Sowieso hebben mensen een vreemde definitie van wat wildvreemden nou eigenlijk zijn. Laatste fietsen een vriend en ik vanuit de kroeg naar huis, samen met een meisje wat alleen was die we op straat tegengekomen waren. We raakten aan de praat en ze vertelde dat ze eigenlijk niet alleen mocht fietsen, maar wel met mensen er bij. Ik vroeg verbaasd of wij geen wildvreemden waren dan. Nou dat snapte ze niet geloof ik.
Oud 05-06-2005, 17:38
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 05-06-2005 @ 13:03 :
Die gast spoort blijkbaar niet, verbreek elk contact en waarschuw de politie.
en geef in het vervolg geen adressen meer door op msn, zeg.
Oud 05-06-2005, 17:46
Verwijderd
Citaat:

Omg dat wou ik precies zo zeggen
Oud 05-06-2005, 17:48
Verwijderd
Mja als dit dus allemaal waar is, waarschuw dan op z'n minst je ouders. Hou het niet voor jezelf, want dit is eng.
Oud 05-06-2005, 18:38
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Omfg roflmao
Wat betekent roflmao?
Oud 05-06-2005, 18:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Roosieh schreef op 05-06-2005 @ 19:38 :
Wat betekent roflmao?
Rolling over the floor laughing my ass of.
Oud 05-06-2005, 18:49
Porcelain
Porcelain is offline
Hm. Je noemt hem een vriend, ik zou zoiezo even beter nadenken over het begrip 'vrienden'. Iemand die je van msn kent maar nooit hebt gezien, is dat je vriend? Hij kan wel een gestoorde gek zijn die je wil verkrachten (zie het verhaal over D. dat hier ergens boven is gepost).
Wees je bewust van de gevaren. Wat als je alleen was geweest en hij inderdaad je huis open had gebroken om je wat aan te doen? Maarja, je zei al dat je ervan had geleerd, dus einde preek.
Oud 05-06-2005, 18:51
Verwijderd
Eigen schuld. Had je niet zo stom moeten zijn om hem je adres te geven. Dat is achterlijk en stom, eigen schuld dikke bult. En ja, hij komt terug. Want hij heeft bij het Riagg gezeten en dan is hij zeker gek en komt hij terug om je ritueel te vermoorden.

Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten