Oud 07-06-2005, 22:44
koelieboelie
koelieboelie is offline
laatst zei m,n moeder dat ik veelste veel vet at, en dat alles dichtslibte van binnen, dus ik vroeg me af of ik te veel at
Ik ben namelijk 1.96 lang, en weeg maar 68 kilo, en ben dus echt slank, dus ik eet gewoon zoveel ik wil, en nog meer Zo eet ik elke dag snoep en koek enzo, en meerdere keren per week iets uit het frituur. En ik werk ook savonds, en ik eet daar voor om half 5(een magnetron ding van ah) en als ik terug kom om 9 uur, eet ik ook nog het eten wat m,n meoder heeft gemaakt, ook met vlees en jus en zo. En we eten 3 keer per weerk patat of pizza enzo..

en overdag gewoon veel snoep en chocola en chips.. Ik eet echt gewoon veel, maar ik word er niet zwaarder van! ik wilde juist zwaarder worden, maar het lukt gewoon niet.

maar is het nu niet zo dat m,n aderen dicht slibben? of dat me hart helemaal onder het vet zit? want dat zou niet zo mooi zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2005, 10:29
Bloem
Bloem is offline
Het is in elk geval hartstikke ongezond, en je cholestrol zou inderdaad te hoog kunnen zijn.

Als je wilt aankomen moet je juist geen snoep en koek eten, maar gezonde producten als volkoren brood, volkoren rijst en pasta, volle melk en melkproducten, enz. En vooral genoeg eten, en niet je gezonde producten laten staan om het met snoep en vet eten op te vullen.

Ga anders eens op het Voedings & Gezondheid topic kijken, dat is er niet alleen om af te vallen, maar voor alle dingen die met gezond eten/afvallen/aankomen enz te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 11:35
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:
koelieboelie schreef op 07-06-2005 @ 23:44 :

en overdag gewoon veel snoep en chocola en chips.. Ik eet echt gewoon veel, maar ik word er niet zwaarder van! ik wilde juist zwaarder worden, maar het lukt gewoon niet.

maar is het nu niet zo dat m,n aderen dicht slibben? of dat me hart helemaal onder het vet zit? want dat zou niet zo mooi zijn
Wat jij nodig hebt is hetgene wat in de post hierboven is vermeld en, indien je het niet erg vindt gespierd te worden ( ), fitness. Ga onder het ijzer liggen en ga lekker trainen, dit in samenwerking met veel gezond voedsel zal jou zeker doen aankomen, op een gezonde manier welteverstaan.

Er is genoeg info op het internet te vinden over gezonde voeding en trainen. Succes!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 12:08
Cookie
Cookie is offline
Volgens mij slib je aardig dicht jah. Dat je slank bent wil niet zeggen dat je niet hoeft te letten op het vet dat je eet.
Oud 08-06-2005, 16:01
Mara
Mara is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 08-06-2005 @ 13:08 :
Volgens mij slib je aardig dicht jah. Dat je slank bent wil niet zeggen dat je niet hoeft te letten op het vet dat je eet.
Exact.

Haal je vele kcal liever uit gezonde dingen!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 21:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hm... misschien ligt het inderdaad niet aan het eten ja. Dit onderwerp is misschien ook wel iets voor het L&G-forum...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten