Oud 12-11-2001, 18:46
cgi-bin
cgi-bin is offline
Oke, ik wil dus een goeie nieuwe stero installatie. Een die lang mee kan dus het moet een beetje een goede zijn maar ook niet al te duur. Mijn budget is maximaal f 3000,-. Ik heb een versterker, cd-speler, tuner en natuurlijk een paar goeie boxen nodig. Ik wil deze op mijn PC aansluiten zodat ik ook mp3's op mijn stero kan afspelen. Iemand die mij iets goeds kan aanraden? Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2001, 19:06
Verwijderd
Koop gewoon een versterker en CD-speler van Harman-Kardon, ben je misschien 900 kwijt voor de versterker en 600 voor de CD-speler...koop er een paar mooie B&W'tjes bij voor 500 per stuk en de rest geef je uit aan kabels. Voilà.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 19:53
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Stassen:

KEF Q55 (2x) Fl. 1990,=
Onkyo A-9211 Fl. 699,=
Onkyo T-4211 Fl. 499,=
Onkyo DX-7222 Fl. 599,=

Normale prijs Fl. 3787,=

Weekend prijs Fl. 2798,=
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 20:52
Verwijderd
je zou voor die versterker/tuner/CD-speler kunnen kijken naar Marantz, die maken leuk spul voor niet al teveel geld..

qua speakers: GA LUISTEREN..
Met citaat reageren
Oud 13-11-2001, 13:25
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Kvin die Stassen set wel goed, vette speakers.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2001, 13:27
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Jammer dat die aanbieding tot gisteren was.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2001, 13:58
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Die yamaha DSP-A1 Versterker wat ze hebben voor 899,- bij Stassen is en perfect apperaatje.

K heb em zelf ook
Oud 14-11-2001, 07:15
MaakUt
MaakUt is offline
ik heb een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelee oude versterker van Yamaha.. en die loopt nog als een zonnetje.. dus lang mee gaat ie zeker zo'n yamaha versterker.
Oud 14-11-2001, 15:59
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
ik heb een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelee oude versterker van Yamaha.. en die loopt nog als een zonnetje.. dus lang mee gaat ie zeker zo'n yamaha versterker.
Ik denk dat het ook ZEER lang gaat duuren voordat ik mijne ga vervangen want dat ding is GOED en zal ook wel en aantal jaartjes meegaan (mag je ook wel verwachten bij zo en soort merk als Yamaha).
Oud 16-11-2001, 14:25
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Ikkuh een Sony Dolby Surround stereo op me kamer hebben, voorbereid op 5.1, equalizer op aangesloten, 4 boxen op aangesloten, nog een cd spelerke, en dan nog op me computer aansluiten. Werrukt goed hoor.. Kan ik je echt aanraden, kan ook lekker hard.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2001, 15:50
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
Tiger_Wolf schreef:
Ikkuh een Sony Dolby Surround stereo op me kamer hebben, voorbereid op 5.1, equalizer op aangesloten, 4 boxen op aangesloten, nog een cd spelerke, en dan nog op me computer aansluiten. Werrukt goed hoor.. Kan ik je echt aanraden, kan ook lekker hard.
Werkt goed, maar ja, niet echt hi-fi.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2001, 15:51
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
SONY STR DB 940
f 1298

mooie amp, tenminste dat vind ik, Yamaha is ook mooi
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 18:45
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
cgi-bin schreef:
Oke, ik wil dus een goeie nieuwe stero installatie. Een die lang mee kan dus het moet een beetje een goede zijn maar ook niet al te duur. Mijn budget is maximaal f 3000,-. Ik heb een versterker, cd-speler, tuner en natuurlijk een paar goeie boxen nodig. Ik wil deze op mijn PC aansluiten zodat ik ook mp3's op mijn stero kan afspelen. Iemand die mij iets goeds kan aanraden? Alvast bedankt.

ter opmerking:
vind ik zonde van je geld als je het alleen voor je mp3 files doet, want dat zijn die mp3tjes simpelweg niet waard

voor cd's luisteren en dus een leuk geluid, denk ik dat 3000 gulden krapjes word hoor, beetje versterker is al gauw 1400 piek en boxen 600 piek per stuk en dan nog een cd speler.....moet kunnen ....ok

voorkeur: denon versterker, bij de mediamarkt verkopen ze een oude type van vorig jaar scheelt je wel 800 piek, als ze al niet uitverkocht zijn.
en qua boxen zou ik voor B&W gaan,
Maar !!.....altijd eerst luisteren

Oud 19-11-2001, 20:28
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:

voor cd's luisteren en dus een leuk geluid, denk ik dat 3000 gulden krapjes word hoor, beetje versterker is al gauw 1400 piek en boxen 600 piek per stuk en dan nog een cd speler.....moet kunnen ....ok
Dan zit je toch echt wel krap, ik vind 600 gulden per stuk niet echt veel ofzo. Een beetje luidspreker kost al gauw 1500 gulden per stuk (dan heb je bv het simpelste model uit de Tannoy Definition serie, nog altijd één van de beste lijnen uit de industrie - beter dan vergelijkbare B&W's)
Met citaat reageren
Oud 19-11-2001, 22:24
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dan zit je toch echt wel krap, ik vind 600 gulden per stuk niet echt veel ofzo. Een beetje luidspreker kost al gauw 1500 gulden per stuk (dan heb je bv het simpelste model uit de Tannoy Definition serie, nog altijd één van de beste lijnen uit de industrie - beter dan vergelijkbare B&W's)
klopt....ben ik het mee eens, maar ik ging even van zijn budget uit...

een paar Thiel boxen en een levinson versterker en je bent voor 45000 gulden kwijt...is nog weer beter.....
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten