Oud 04-06-2005, 18:04
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Zijn er hier ook nog mensen die op rugby zitten?? Ik doe het ongeveer drie maandjes nu en vind het echt superleuk!

Morgen een toernooitje op Ameland, om ons goed voor te bereiden op het Ameland Beach Rugby Festival!

Zijn er hier ook mensen die daarheen gaan, 17, 18 en 19 juni?? Bij ons kijkt iedereen er al maanden naar uit (maar met 2000 rugbyers en 5000 man op het eiland moet het dan ook wel heel wat zijn ).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2005, 10:37
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik heb Bij BRC (Bredase Rugby Club) gespeeld maar omdat ik het te druk met werk en school heb ben ik er zo goed als mee gestopt. Over 2 jaar wanneer ik op kamers ga dan ga ik in de stad waar ik studeer weer op rugby.

Bij welke vereniging speel je dan?
Oud 05-06-2005, 19:30
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik speel bij Greate Tryn (Leeuwarden), we zijn helaas nog niet zo goed , maar het damesteam bestaat pas een jaar en een aantal zijn net als ik pas een paar maanden bezig. We zijn allang blij als we niet teveel try's tegen hebben gehad, haha.

Hoelang heb jij erop gezeten? En speelde je dan bij de jeugd?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 20:56
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik heb er 3 maanden op gezeten, niet lang dus ook maar 1 wedstrijd gespeeld. Dat was bij het 2e.

Met name de organisatie viel me erg tegen, zie maar of je komt mentaliteit was het een beetje, met voetballen was dat wel anders, maar daar was de sportiviteit een stuk lager.

Rugby heeft potentie om een grote sport in Nederland te worden, het spel op zich is tactisch en fysiek uitdagend maar de Nederlandse jeugd krijgt enkel voetbal met de paplepel ingegoten, jammer.

Ook veel Schotten, Ieren en Yanks bij jou op de club?
Oud 06-06-2005, 08:17
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Nee, voor zover ik weet bij ons alleen maar gewone Nederlanders!

De trainingen worden bij ons ook niet supergoed bezocht, vooral niet als je kijkt naar het aantal leden wat er eigenlijk hoort te zijn. Maar het is meestal toch wel een redelijk vast clubje, en degenen die er altijd zijn krijgen in de wedstrijd ook de betere posities. Maar het is inderdaad wel jammer dat een aantal gewoon bijna nooit komt (maar er zijn ook altijd wel een paar geblesseerden, die kunnen er natuurlijk ook niks aan doen).

Daarentegen is de sfeer wel super!! Het is echt hardstikke gezellig altijd, en dan na de training nog wat drinken in het clubhuis. Ik vind het rugby heel leuk, maar ik ga ook zeker voor de gezelligheid hoor!

Ik vind het ontzettend jammer dat er bijvoorbeeld op tv ook bijna niks te zien is van rugby, er wordt vrijwel niks van uitgezonden. Terwijl elke scheet die in voetballand gelaten wordt helemaal uitgemolken wordt. Maar de sport groeit wel, langzaam aan, dus ik ben benieuwd, misschien is het over 20 jaar in Nederland wel veel bekender!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 17:18
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Is er verder dan helemaal niemand hier die op rugby zit?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten