Oud 07-06-2005, 18:04
skaapie
skaapie is offline
hallo mensen.

sorry ik moet mijn verhaal even kwijt. sinds kort woon ik niet meer bij mijn ouders omdat ik altijd ruzie had met mijn moeder en dit was niet leuk voor mij maar ook niet voor de rest van het gezin. ik woon nu bij mijn vriend en zijn familie in huis.
nu ik daar woon heb ik al een paar keer contact proberen op te nemen met mijn broertje en zusje. in het begin lukte dat wel. maar nu heb ik alleen af en toe contact met mijn broertje.. mijn zusje zegt niks meer tegen mij via internet. heb haar gevraagt waarom ze niks meer tegen mij zegt maar daar reageert ze ook niet op. als ik ze allemaal zie op een feest zegt geen van hun wat tegen mij. maar als ik ze zonder mijn ma zie zo in het dorp en zo zeggen mijn broertje en zusje wel wat. ik snap er niks van. wat moet ik doen?

groetjes lot
Oud 07-06-2005, 18:09
Verwijderd
Hoe vond je moeder het dat je wegging? En je vader? Heb je nog contact met hen?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 18:20
yapo
yapo is offline
ze een brief schrijven (is persoonlijker dan e-mail) waarin je uitlegt dat het hun schuld niet is en dat je nog steeds graag omgang met hen houdt.
Oud 07-06-2005, 18:26
*GaJeL*
*GaJeL* is offline
jammer dat jij, je broertje en je zusje hier onder lijden...! probeer toch steeds contact met hen te zoeken en vraag hen (wanneer jullie moeder er niet bij is, en ze dus wel met je spreken) wrm ze je mijden ...! misschien weten ze niet waarom je bent weggegaan en denken ze dat zij er iets mee hebben te maken, of vangen ze slechte dingen van je op door gesprekken tussen je ouders... of misschien (maar ik hoop van niet, wan dit zou wel laag zijn) zegt je moeder selchte dingen over je met als gevolg ze wel willen babbelen met jou maar dit niet durven als je moeder er bij is omdat ze bang zijn dat die dan kwaad zal zijn ofzo...
Hoop dat je relatie met je broertje en zusje beter wordt! veel succes in ieder geval !!
Oud 14-06-2005, 20:38
skaapie
skaapie is offline
Citaat:
*GaJeL* schreef op 07-06-2005 @ 19:26 :
jammer dat jij, je broertje en je zusje hier onder lijden...! probeer toch steeds contact met hen te zoeken en vraag hen (wanneer jullie moeder er niet bij is, en ze dus wel met je spreken) wrm ze je mijden ...! misschien weten ze niet waarom je bent weggegaan en denken ze dat zij er iets mee hebben te maken, of vangen ze slechte dingen van je op door gesprekken tussen je ouders... of misschien (maar ik hoop van niet, wan dit zou wel laag zijn) zegt je moeder selchte dingen over je met als gevolg ze wel willen babbelen met jou maar dit niet durven als je moeder er bij is omdat ze bang zijn dat die dan kwaad zal zijn ofzo...
Hoop dat je relatie met je broertje en zusje beter wordt! veel succes in ieder geval !!
mijn moeder zegt wel dingen over mij wat niet waar zijn, maar dat zegt ze tegen de hele familie. gelukkig geloofd de familie van mijn vader's kant haar dus niet. en staan ze achter mij. dit is wel de leukste familie en ook het grootst. (58 mensen) dus ja.. maar bedankt!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten