Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze trouwt maar 1x (nouja, daar gaat ze van uit ![]() En dan wil ze gezellig met haar broer wat gaan doen de dag er voor. Is toch niet heel gek dat ze jou er niet bij wil. Dan is het broer-zus weg en zit hij de hele tijd bij jou enzo.
||
Citaat:
||
Citaat:
stel je niet zo aan zeg, ze probeert je ook alleen maar te helpen. ontopic: maak je niet zo druk, komt vast wel goed, overleg gewoon even hoe het allemaal gaat komen enzo.
||
Citaat:
maargoed..ja zal wel los lopen op zich...maar toch zit ik te knaaien ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar je kan toch wel alleen zitten daar en niet iedereen hoeft altijd aan jou te denken. Ik vind het nep dat je haar (en je vriend) dit nu niet gunt hoor. Ga zelf ook een dvd kijken ofzo.
||
Citaat:
zn vader is dood ![]() ![]() ![]() en die zus is geen vriendin van me nee, daar heb ik andere mensen voor..familie is anders....zo onaardig ben ik niet dat ze me er niet bij wil hebben hoor...ze zijn gewoon 2 handen op 1 buik en das soms moeilijk te verkroppen...na zo ben ik nou eenmaal..ik heb gewoon redelijk wat aandacht nodig...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dan wil ik alleen nog even reageren op die botte reactie van jou; Als jij een probleem voorlegt dan vraag je om meningen en reacties. Dan moet je niet gaan schelden als iemand iets zeg wat jou niet aanstaat..
||
Citaat:
Ik vind dat je gewoon maar even moet doorbijten ![]() Trouwens: ben je nog nooit bij je schoonfamilie over de vloer gekomen? Ik kom er ook niet vaak, maar kan verder wel met ze opschieten (ook al mogen we elkaar niet echt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mag ik aub vergelijken?? ik zeg niet dat het goed is, maar ik doe het nou eenmaal...en ik wilde eerst heel graag trouwen ja (ooit), maar mijn vriend vind dat niks...dus heb ik me er maar bij neergelegd en nu gaan zij trouwen, dan ben ik stiekem toch een beetje jaloers....mag toch wel...
||
Citaat:
![]() En nee ik probeer mezelf niet te vergelijken met anderen want anderen zijn mij niet en ik ben anderen niet? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ja, ik ben bijna 20 en nog echt niet toe aan kinderen enzo. Samenwonen vind ik prima, maar dat is dan weer niet mogelijk ![]() Anyways, je moet je bij deze situatie neerleggen, of het uitmaken en iemand zoeken die jouw wensen wel kan vervullen. Het is altijd wel keuzes maken in een relatie (helaas).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik heb ook net gezegd dat het nu wel over is..dat ik gewoon moet zeuren/zeiken/zielig moet doen en dat dat juist helpt om erover heen te komen...ik heb nu zoiets van...ik laat het wel zo...tis haar dag en als zij da wil..geef ik dat haar kado ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik vind het vrij normaal van zijn zus dat ze der laatste nacht "als vrijgezel" wil doorbrengen en lol wil hebben met der broer wil doorbrengen. Ik vind het eerder egoistisch van jou dat je je zoveel zorgen maakt om jezelf alleen omdat je 1 avond alleen in een kamertje moet zitten. Pak een boek en een kop koffie en doe wat nuttigs ofzo. Als je zeker weet dat je je buitengesloten gaat voelen dan kan je je daar nu alvast op voorbereiden. In het ergste geval word het gewoon een vervelende dag voor je. Nouja, dat moet je wel kunnen overleven zonder in huilbuien uit te storten et cetera. Natuurlijk staat zijn zus op nummer 1 die dag en dus ook vrij logisch dat hij niet de hele tijd om jou heen kan hangen. Kortom, ik vind je een zeikerd. Logisch dat je je hier een beetje druk om maakt maar je doet net alsof het het einde van de wereld is. Je hebt toch ook een vriend, en gewone normale vrienden? Dan heb je blijkbaar genoeg sociale vaardigheden om gesprekken te voeren, dus ik denk dat je je dag wel door gaat komen. |
![]() |
||
Citaat:
lees de rest eenss..... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Verder snap ik heel goed wat je bedoelt, ik zou precies hetzelfde hebben en ook tegen die dag op zien. En mensen, er is een verschil tussen egoïstisch en verlegen/onzeker. De TS is niet egoïstisch dat ze liever wil dat haar vriend bij haar is die avond en de dag zelf, maar omdat ze bang is dat zij anders de hele dag alleen rondloopt, vooral omdat ze niet zo snel iemand die ze niet kent aanspreekt. Het is niet zo dat ze liever wil dat haar vriend bij haar is dan bij zijn zus of dat hij foto's maakt, maar omdat zij zich dan minder verloren voelt en meer op haar gemak. Als er meer mensen zouden komen die zij kent, zou er helemaal geen 'probleem' meer zijn. En ja, dit is een goede gelegenheid om die familie beter te leren kennen, maar als je niet zo spontaan bent, kun je best enorm tegen zo'n dag op zien. Ik zou me gewoon 'opofferen' op die dag en er maar het beste van maken. Het is maar een dagje en hoe vervelend en verloren je je ook kunt gaan voelen, dat is wel uit te houden ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|