Oud 12-06-2005, 22:50
Wammus
Wammus is offline
Als het hier niet goed staat moet het maar verplaatst worden maar ik denk dat het het meest met gamen te maken heeft dus vandaar dat ik hem hier neerzet.

Ik wil graag een joystick gaan kopen maar het probleem is dat ik absoluut geen verstand van die dingen heb. Mijn vraag aan jullie is of jullie ervaring hebben met een bepaald model, welke jullie goed vinden en welke absoluut niet? Graag ook een goede reden waarom wel of niet erbij vermelden. En wat is een normale prijs ervoor? Ik zat zelf te denken aan tussen de 50 en 80 euro. Dat is dus ook zo ongeveer m'n budget ervoor. Ik heb er geen problemen mee als ik m eventueel via internet moet bestellen. Mocht het nog iets uitmaken Ik wil een usb model en ik heb Windows XP proffesional.

Bij voorbaat dank.
Advertentie
Oud 13-06-2005, 00:02
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Waar voor wil je hem gaan gebruiken ?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 00:23
Wammus
Wammus is offline
Ik wil hem gebruiken om spellen te spelen. Met name spellen als Battlefield 2 en racespellen als NFSU 2. Nou weet ik ook wel dat ik racespellen beter kan spelen met een stuurtje maar ik heb niet zo veel ruimte, en geld voor en een stuurtje en een joystick heb ik niet dus ik hou het alleen bij de joystick.
Oud 13-06-2005, 09:53
Viporizer
Viporizer is offline
Wat dacht je van deze:

http://www.logitech.com/index.cfm/pr...CONTENTID=5032

Ikzelf heb de Logitech Attack 3

(link gefixt)

Laatst gewijzigd op 13-06-2005 om 11:07.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 10:21
Verwijderd
Misschien kun je ook overwegen een gamepad te nemen. Dat raced net iets lekkerder dan een joystick en is verder ook uitstekend geschikt voor andere games.

Ik heb zelf een Logitech USB Wingman Presicion, niet duur, simpel maar lekker.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 10:54
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Viporizer schreef op 13-06-2005 @ 10:53 :
Wat dacht je van deze:

http://www.logitech.com/index.cfm/pr...CONTENTID=5032

Ikzelf heb de Logitech Attack 3
Volgens mij heb je een foutje gemaakt met je ctrl c ctrl v want de 2 links verwijzen naar hetzelfde. Overigens ziet ie er wel erg geil uit .
Oud 13-06-2005, 11:43
Q
Q is offline
Deze zet ik toch maar even bij hardware aangezien het hier over randapparatuur gaat en geen game zelf betreft.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 11:32
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik heb een trustmaster firestorm dual power3
werkt prima, bij games als SA niet altijd de linker stick maar daar heb je key-to-joy voor
Oud 23-06-2005, 15:28
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Voordat je overgaat tot de aanschaf van een bepaald type kan je beter eerst even op teh internets zoeken naar gebruikerservaringen. Er waren een aantal types van gerenommeerde fabrikanten die erg snel versleten waren.
Oud 24-06-2005, 17:06
Someboy
Someboy is offline
Koop een gamepad, en dan de logitech dual action pad. Wekrt bij mij prima. Is eigenlijk dezelfde joystick als de PS2 maar dan met cijfertjes inplaats van symbolen

En voor battlefield zal ik lekker je muis gebruiken
Oud 24-06-2005, 17:42
Arjon
Arjon is offline
ik gebruik, net als Someboy, de Logitech Dual Action. Die is, vanwege zijn twee analoge sticks, geschikt voor veel spellen...
Toch vind ik hem niet handig voor NFSU(2), want dan krijg je zo'n 'Bestuurbaar-wagentje' effect, want dan moet je met de linker stick gas geven en remmen, en met de rechter sturen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 21:21
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Arjon schreef op 24-06-2005 @ 18:42 :
ik gebruik, net als Someboy, de Logitech Dual Action. Die is, vanwege zijn twee analoge sticks, geschikt voor veel spellen...
Toch vind ik hem niet handig voor NFSU(2), want dan krijg je zo'n 'Bestuurbaar-wagentje' effect, want dan moet je met de linker stick gas geven en remmen, en met de rechter sturen
Ik geef gas met x (euhmmm nummer 2 ) en stuur met de linker stick. Kun je instellen toch?
Oud 27-06-2005, 14:56
Horus
Horus is offline
Ik heb een xbox controller aan mn pc hangen... werkt ook wel, maar kweeni of ie door alle spellen wordt ondersteunt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten