Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dacht het al! Heb het verkeerd uitgelegd. Vandaar deze reactie! Kan best wel dagen zonder haar. Maar dit x was het anders.
gun je mij dat niet ofzo ![]() ![]() Ben niet afhankelijk van haar ofzo! Maar mis haar wel! Doe echt wel de dingen die ik wil doen ![]() Heb al een x zon relatie gehad en dat NOOIT MEER!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() 'Zei' is 'zij' als het over een persoon gaat. 'Zei' is alleen van het werkwoord 'zeggen'. |
![]() |
|
![]() |
ha, ik heb dat al als mijn vriend een dag gaat werken ofzo. Heel erg irritant, want ik wil niet het afhankelijke vrouwtje zijn en ik wil dat we naast onze relatie toch ook een beetje onze eigen levens houden. Ach ja, missen is wel oké; dan weet je in iedergeval zeker dat die persoon veel voor je betekent en is het gewoon nog leuker om die persoon weer te zien.
|
Hmz vorig jaar was hij eerst 4 weken weg naar Zuid-Frankrijk, en in zijn laatste week ging ik 2 weken weg. We zouden elkaar 5 weken niet zien, maar de tweede week van mijn vakantie hield ik t niet meer uit en ben naar huis gegaan. Met de trein vanuit Belgie. Speciaal voor hem (en een beetje omdat de camping geen zak aan was). Toen issie meteen naar mij toe gekomen en hebben we de hele avond zitten huilen omdat we zo blij waren elkaar weer te zien... En toen hebben we besloten nooit meer zonder elkaar op vakantie te gaan. We zijn vorige maand naar Kreta geweest samen en dat ging supergoed!!
|
![]() |
|
![]() |
Toen ik voor het eerst lang hem niet zou zien ging ik naar Engeland en miste hem zooo onzettend.. Nou is ie de afgelopen twee week ook in elke week 3 dagen weg geweest en toen was het al net zo erg
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
hahaha, ikzit nou in spanje en ik ga dood omdat ik m zo mis... daarom zit ik nou ook in een internet cafe, en hij is nie tonline en ik kan mn mail niet checken echt klote, mn beltegoed is ook op en we kunnen elkaar niet meer bellen
![]() vet kut ik moet m echt snel weer zien, maar zondag duurt nu nog te lang boehoe zo genoeg gezeurd |
![]() |
|
![]() |
Vorige zomer was mijn vriend 4 weken weg. na een halve week was ik al helemaal gek. gewoon van het gemis.je kan gewoon niets doen zonder dat je eraan moet denken. en dan vooral in de zomer, als iedereen met haar vriend of vriendin aan het strand ligt enzo.... aan komende vakantie moet ik 5 weken. word echt afzien..ik zie het nu al niet meer zitten..gewoon omdat je die vervlende gevoelens nie twil hebben.....
|
![]() |
|
Verwijderd
|
toen ik 10 dagen naar italie was heb ik hem expres niet gebeld, omdat ik dan zou janken en hem alleen maar meer zou missen. Toen ik terug was zei hij dat ie me toch echt wel had gemist... *liev*
Nou doet het volgende zich voor... Ik ga in de zomervakantie 3 weken naar Italie, en weet nu al dat ik hem mega ga missen, denk toch dat ik hem ga bellen, 1 keer in de week. En dat heb ik idd al een maand van te voren besloten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Yuh, af en toe... (nu bv) ik werk elke dag, en zijn vrije dag werk ik, en als hij werkt ben ik vrij... dus we krijgen nooit een nacht samen met elkaar
![]() Yuh, missen: toch wel kut en toch wel fijn. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eerst gaan we samen een week met scoutingop kamp, hij als welpenleiding, ik als kabouterleiding...We komen vrijdags terug, en dan vertrekt hij die dinsdag erop naar België, de Flamboree..Ook een scoutinggebeuren. Hier ben ik absoluut niet blij mee! Hij blijft dan 11 dagen weg, ondertussen ga ik ook op vakantie, hij gaat 29 juli weg, ik 2 augustus. Nu blijf ik in Nederland, en niet eens zo ver weg (Veluwe), dus hij komt me opzoeken zodra hij trug in Nederland is. Ik baal er wel van dat we niet samen op vakantie gaan, maar ik baal nog meer van dat kamp, want daar gaat ie met een hele groep heen, onder wie zn ex!
Mja, nix aan te doen...K kom mn tijd wel door, neem lekker veel videobanden, cd's, dvd's en mn dvdspeler mee, dan komt t goed! |
![]() |
|
Tijdens het schooljaar zie ik mijn vriend ook alleen in het weekend, dus moet ik hem ook minstens 4 dagen missen. Daar heb ik totaal geen problemen mee.
Maar als ik nu vertrek op vakantie zal ik hem meer dan 20 dagen niet zien en dan zal ik hem echt wel ongelofelijk missen.
|
![]() |
Mijn vriendje gaat over 1 min de lucht in naar Turkije.
Ik ga al bijna 'dood. Ik mis hem nu al zo erg.......Ik ben zo gehecht aan hem ![]() ![]() Maarja ik heb nog vriendinnen,maar das niej t zelfde he.... Hoe komen jullie de dagen door??? Ik heb vandaag al mijn hond in bad gedaan,kamer helemaalopgeruimd, het hele huis schoongemaakt en boterkoek gemaakt...... *zucht* kus jess
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen FW | 29 | 30-11-2007 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin missen Verwijderd | 87 | 23-08-2006 09:33 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend, andere jongens, ik.. :) B3li3v3r | 6 | 29-06-2003 20:38 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Liefde & Relatie |
Wat doen jullie... Elsepels | 4 | 12-07-2002 13:44 | |
Liefde & Relatie |
Reactie op al die topics over de zomervakantie en missen.............. Rio | 23 | 26-06-2002 15:22 |