Oud 10-08-2005, 20:25
Verwijderd
Normaal gesproken plaats ik niet zoveel eigen werk hier, maar ik heb nu alles een beetje bij elkaar verzameld en klaar voor publicatie
op http://www.kazzz.nl te bezichtigen. Vooral werk van mijn eerste jaar op de HKU en wat oudere dingetjes ertussen En neem ook de tijd om je comments in m'n gastenboek te zetten.
Advertentie
Oud 10-08-2005, 20:48
luckylenie
luckylenie is offline
de link doet het niet?
Oud 10-08-2005, 21:13
Verwijderd
jawel?
Oud 10-08-2005, 21:28
Captain N
Captain N is offline
Totaal niet mijn ding dus daar ga ik ook niet verder op in, wat ik wel even kwijt wilde is dat het heel irritant is als je als bezoeker niet gelijk een overzicht hebt van wat waar naar verwijst, hiermee bedoel ik de tvrolloverdingen.
Je had er ook in ieder geval iets creatiefs mee kunnen doen zoals een ruiszender of iets dergelijks.
Verder vind ik het gordijn idee erg leuk maar blend het totaal niet in met de achtergrond en dat is niet echt mooi, ook de jaggy edges op de tv en de dame met de kwast vielen me gelijk op.

Conclusie, leuk idee en oogt fris en vriendelijk, maar de afwerking laat nog wat te wensen over, het is niet 1 geheel.
Oud 10-08-2005, 21:33
Lugosi
Lugosi is offline
hee je hebt dezelfde schoenen als ik!
Oud 10-08-2005, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 10-08-2005 @ 22:28 :
Totaal niet mijn ding dus daar ga ik ook niet verder op in, wat ik wel even kwijt wilde is dat het heel irritant is als je als bezoeker niet gelijk een overzicht hebt van wat waar naar verwijst, hiermee bedoel ik de tvrolloverdingen.
Je had er ook in ieder geval iets creatiefs mee kunnen doen zoals een ruiszender of iets dergelijks.
Verder vind ik het gordijn idee erg leuk maar blend het totaal niet in met de achtergrond en dat is niet echt mooi, ook de jaggy edges op de tv en de dame met de kwast vielen me gelijk op.

Conclusie, leuk idee en oogt fris en vriendelijk, maar de afwerking laat nog wat te wensen over, het is niet 1 geheel.
hoi, het gaat over mijn SCHOOLWERK. nee, ik ben multimedia designer, dus ja, daar zal heus het 1 en ander aan mankeren. omg
Oud 10-08-2005, 21:42
Captain N
Captain N is offline
Je zal het me ook niet makkelijk maken he dooselientje.
Maar dan nog, ze zijn daar vast wel zo snugger je te leren dat een goede presentatie minstens zo belangrijk is als het tentoongestelde werk.
Ik viel je niet aan, maar probeerde je wat pointers te geven die je, mits je bereid bent je even los te koppelen van je gigantische ego, makkelijk kan implementeren.
Oud 10-08-2005, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 10-08-2005 @ 22:42 :
Je zal het me ook niet makkelijk maken he dooselientje.
Maar dan nog, ze zijn daar vast wel zo snugger je te leren dat een goede presentatie minstens zo belangrijk is als het tentoongestelde werk.
Ik viel je niet aan, maar probeerde je wat pointers te geven die je, mits je bereid bent je even los te koppelen van je gigantische ego, makkelijk kan implementeren.
ahum, ik heb geen ego. En jij kunt alleen maar overal negatief tegenaan gaan mekkeren. Het gaat toch om m'n schoolwerk ga daar dan lekker over zaniken.
En natuurlijk heeft mn website dingen die ik nog moet aanpassen, maar daar heb ik nu ff geen zin meer in na 71 werken erop gezet te hebben.
Oud 10-08-2005, 22:00
Captain N
Captain N is offline
Een portfolio is een totaal plaatje, in dit geval ook je website aangezien je er toch wat leuks van wilt maken.
Volgens mij ben ik positief genoeg geweest op de dingen na dan die ik graag veranderd zou zien.
Jou probleem is dat je je te snel aangevallen wordt, het is gewoon gezonde kritiek niets meer niets minder, als je daar niet tegen kan heb je toch echt het verkeerde vak gekozen.
Waarom je nu in de verdediging schiet snap ik ook niet, lekker boeiend dat je er 71 dingen op gezet hebt en nu geen zin meer hebt om verder te werken, ik zeg toch niet dat het gelijk moet...
Oud 11-08-2005, 02:41
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Captain N schreef op 10-08-2005 @ 23:00 :
Een portfolio is een totaal plaatje, in dit geval ook je website aangezien je er toch wat leuks van wilt maken.
Volgens mij ben ik positief genoeg geweest op de dingen na dan die ik graag veranderd zou zien.
Jou probleem is dat je je te snel aangevallen wordt, het is gewoon gezonde kritiek niets meer niets minder, als je daar niet tegen kan heb je toch echt het verkeerde vak gekozen.
Waarom je nu in de verdediging schiet snap ik ook niet, lekker boeiend dat je er 71 dingen op gezet hebt en nu geen zin meer hebt om verder te werken, ik zeg toch niet dat het gelijk moet...
je zeikt
Oud 11-08-2005, 02:51
Verwijderd
Je werk is totaal niet mijn ding, maar het zal wel kunstinnig verantwoord zijn. De ruimtelijke dingen vind ik nog het interessantst van de drie soorten.

Misschien is het behulpzaam als je kunt vertellen wat zoal je doel is geweest bij bijv. je digitale werkjes. Zit er een gedachte achter of is het gewoon wat digitaal gedoe? Zelfde vraag voor je ruimtelijke en getekende werk.

Wat betreft het uiterlijk van de portfolio ga ik mee met Captain N: presentatie is belangrijk en die laat wat te wensen over.
Tip: maak de resolutiekeuze op de telefoon wat duidelijk (bijv. drukknoppen of draaiwielkeuzes op de telefoon).
En zet de titels Contact, Art en Info al gelijk zichtbaar neer voor het overzicht.
Oud 11-08-2005, 02:56
Type
Type is offline
ben het eigenlijk wel redelijk eens met Captain N, de site werkt in mijn firefox zelfs niet goed namelijk.
(hij werkt wel, maar mijn firefox is niet 768 pixels breed, dus zie ik de 3e tv maar half, bijvoorbeeld...)

En dat ontnam me ook eigenlijk meteen de zin om lang op de site te blijven hangen....
Oud 11-08-2005, 07:44
Miroir
Miroir is offline
Het duurde bij mij alleen eventjes om door te hebben dat ik een grootte voor mijn beeldscherm kon kiezen, een instructie zou leuk geweest zijn (voor de blonde mensen onder ons, incluis mij )
Verder vind ik je werk erg leuk, het spreekt mij aan!!
Oud 11-08-2005, 08:31
Verwijderd
Tja, als je een site plaatst, is het logisch dat daar ook commentaar op komt. Wat betreft webusability enzo zou ik ook wel ff kunnen doorzeiken, maar mijn eigen website is zo onvriendelijk als de pest ^^.
Oud 11-08-2005, 21:36
Pay Per View
Pay Per View is offline
Idee is leuk, uitvoering kan beter... =)
Oud 11-08-2005, 21:53
sicilion
sicilion is offline
even vraagje: waarom ben je na 1 jaar in breda gestopt?
Oud 11-08-2005, 23:29
Verwijderd
zo, ik heb het 1 en ander verbeterd dus droog je traantjes maar, kinderen.

sicilion: omdat ik de school vreselijk vond, vooral de leraren
Oud 11-08-2005, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 10-08-2005 @ 22:28 :

Haal die bezem es uit je reet man.
Oud 12-08-2005, 00:23
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
kazje schreef op 12-08-2005 @ 00:29 :
Als jij denkt dat je het met je huidige instelling gaat maken als succesvol illustratrice dan heb je het mooi mis, positieve kritiek afdoen als gejank en gezanik daar wordt je niet gelieft mee.

Citaat:
Haal die bezem es uit je reet man.
Er is een forumdeel speciaal voor mensen die op jou intellectueel niveau zitten, leef je maar even uit op onzin.
Oud 12-08-2005, 01:35
Type
Type is offline
Citaat:
nog steeds klopt er geen zak van, ik post morgen wel ff een screenshotje...
Oud 12-08-2005, 10:21
Sime
Sime is offline
Citaat:
Captain N schreef op 12-08-2005 @ 01:23 :
Als jij denkt dat je het met je huidige instelling gaat maken als succesvol illustratrice dan heb je het mooi mis, positieve kritiek afdoen als gejank en gezanik daar wordt je niet gelieft mee.

Er is een forumdeel speciaal voor mensen die op jou intellectueel niveau zitten, leef je maar even uit op onzin.
en wie ben jij om dat tegen haar te zeggen?
mischien word ze wel een bekende illustrator, en dan zit jij nog iedereen hier af te kraken
Oud 12-08-2005, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 12-08-2005 @ 01:23 :

jij bent degene die op de hku is afgewezen, ik niet. Dus hou alsjeblieft je gezanik voor je, ga eens buiten spelen met je manga. Hoe haal je het in je hoofd om mijn toekomst te gaan beoordelen, arrogante eikel.
Oud 12-08-2005, 10:35
Verwijderd
slotje graag.
Oud 12-08-2005, 11:40
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
i love it!

vooral die foto waaruit je naar buitenkijkt!

ik vind het heel pakkend, en ik denk dat je het kan gaan maken.
je bekijkt alles vanuit een ander perspectief en dat is goed, je gaat erover nadenken, ik ken veel mensen die in dit vak zitten en heb het even laten zien,

een vriend (die al 7 jaar in het vak zit) zei letterlijk dat je erg veel energie had, en dat je vooral moet doorgaan!

liefs,
Oud 12-08-2005, 11:42
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
wát een negatieve energie hier zeg!

Captain-N, wat je zegt en doet kan mensen pijn doen.
Denk na voordat je wat tiept, jij zou het omgekeerd ook niet leuk vinden, houd je commentaar wat voor je en probeer misschien -als het je lukt- eens wat dingen van de positieve zijde te bekijken?
Advertentie
Oud 12-08-2005, 11:50
Tom Thumb
Tom Thumb is offline
Captain N heeft gelijk mijns inziens. Plus dat kritiek je alleen kan helpen. Van alleen complimenten leer je niets.
Leuk idee btw.
Oud 12-08-2005, 11:51
Verwijderd
Citaat:
P33N schreef op 12-08-2005 @ 12:42 :
wát een negatieve energie hier zeg!

Captain-N, wat je zegt en doet kan mensen pijn doen.
Denk na voordat je wat tiept, jij zou het omgekeerd ook niet leuk vinden, houd je commentaar wat voor je en probeer misschien -als het je lukt- eens wat dingen van de positieve zijde te bekijken?
Waarom moet alle commentaar hier altijd zo positief mogelijk zijn?
Wat heb je eraan als iedereen zegt dat het prachtig is? Ik vind zijn kritiek gegrond en daarbij zeer correct gebracht.
Ik heb trouwens de indruk dat Captain-N niet de enige is die commentaar had en het is dus blijkbaar toch een iets of wat algemene indruk.
Voor zover mijn mening, over de site op zich zal ik mijn bek maar houden aangezien dat blijkbaar niet echt geaprecieerd wordt...
Oud 12-08-2005, 12:27
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Klopt nog niet. Bij de kleine afmeting wordt een deel van het meisje weggehakt en kan ik de televisies compleet wegscrollen.
Bij de grote kan ik de tv's er nooit compleet opkrijgen.

En ik ben het wel met Captain N eens. Hij geeft gewoon eerlijk zijn mening en ook iets waar je geloof ik iets aan hebt. En dan is hij dus geen arrogante eikel.
Oud 12-08-2005, 12:59
Verwijderd
Inderdaad een slotje. Als je iets post, kun je commentaar verwachten. Je kunt daarmee omgaan en er iets van leren of van je tak beginnen maken.

Iig. In het vervolg, als je commentaar wil op je werk, post dan je werk alleen of neem de commentaar op de site erbij. En de rest moet niet zo opgefokt lopen doen en de boel nog opsteuken en zou eventueel zijn woordgebruik ook nog wel wat kunnen bijschaven.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten