![]() |
|
Verwijderd
|
Normaal gesproken plaats ik niet zoveel eigen werk hier, maar ik heb nu alles een beetje bij elkaar verzameld en klaar voor publicatie
![]() op http://www.kazzz.nl te bezichtigen. Vooral werk van mijn eerste jaar op de HKU en wat oudere dingetjes ertussen ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En natuurlijk heeft mn website dingen die ik nog moet aanpassen, maar daar heb ik nu ff geen zin meer in na 71 werken erop gezet te hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
mischien word ze wel een bekende illustrator, en dan zit jij nog iedereen hier af te kraken
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat heb je eraan als iedereen zegt dat het prachtig is? Ik vind zijn kritiek gegrond en daarbij zeer correct gebracht. Ik heb trouwens de indruk dat Captain-N niet de enige is die commentaar had en het is dus blijkbaar toch een iets of wat algemene indruk. Voor zover mijn mening, over de site op zich zal ik mijn bek maar houden aangezien dat blijkbaar niet echt geaprecieerd wordt... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij de grote kan ik de tv's er nooit compleet opkrijgen. En ik ben het wel met Captain N eens. Hij geeft gewoon eerlijk zijn mening en ook iets waar je geloof ik iets aan hebt. En dan is hij dus geen arrogante eikel. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|