Advertentie | |
|
![]() |
|
hij houdt rekening met mij, ik denk zelfs wel meer als ik met hem. Ik kan soms erg chaggie zijn, en dan kan ik toch wel ens lelijk tegen 'm uitvallen, en zoiets doet hij nooit bij mij. Ook past hij zich veel makkelijker aan, en geeft mij vaker gelijk dan ik hem...
Dus eigenlijk is hij veel liever voor mij dan ik voor hem ![]()
||
Citaat:
|
Voldoende. Hij vergeet soms wel eens dingen, en daar kan ik me dan best aan ergeren, maar dat weet ie ook en vervolgens probeert ie het dan wel heel lief goed te maken. En andersom ben ik soms misschien ook wel iets te zeurderig maar hij kan er mee leven blijkbaar
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat ik hier heel erg sjans mee heb. Hij is enorm tolerant: zegt het wel als hem iets stoort, maar vindt niet dat ik me voor hém moet veranderen. Hij wil ook meestal wel m'n mening over iets weten, en is wel 'buigzaam' als ik iets uit de grond van mijn hart echt wil (vaag hé). Maar omgekeerd probeer ik daar ook wel rekening mee te houden, en ook met het feit dat we naast elkaar ook nog een leven hebben. Hij is alleen zo vreselijk verstrooid *zucht* maar ja daar valt mee te leven...
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een hele lieve vriend en hij denkt echt veel om dingen. Aleen is hij nogal vergeetachtig, en vergeet me ets te geven als we 1 jaar hebben enzo. Maar hij laat wel merken dat ie van me houdt. Alleen heb ik hem al 1000 keer verteld dat het vervelend s als hij in mijn bijzijn met anderen flirt en dat heeft ie nog steeds niet afgeleerd. Kan ik soms nogal verdrietig om worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|