Oud 09-06-2002, 09:40
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ik bedoel; in welke mate voel jij dat je partner moeite doet, inspeelt op je gevoelens, met je meedenkt: kortom zich flexibel opstelt in de relatie.

Ik denk dat ik zeker op dit gebied van geluk mag spreken met mijn vriend. Hij doet echt zijn best om het mij ook naar de zin te maken.

Andersom denk ik ook dat ik goed mijn best doe; ik dram -denk ik - niet elke keer mijn zin door.

Tenzij ik iets heel graag wil

Ik denk dat ik wel mag concluderen dat we een zeer gelijkwaardige relaties hebben, specifiek op dit gebied
Oud 09-06-2002, 09:45
marlies
marlies is offline
Mijn vriend en ik zijn ook flexibel..Hij vergeet alleen soms nog wel eens dat hij afspraken heeft staan, maar dan probeert ie nog wel met kunst en vliegwerk mij tegemoed te komen al heb ik dan zoiets van laat maar hangen....
Oud 09-06-2002, 09:52
Verwijderd
Ja, best wel veel eigenlijk..

Hij staat altijd voor me klaar als ik hem nodig heb omdak ik het moeilijk heb om wat voor reden dan ook (zie sig), en doet dan zn best zoveel mogelijk bij me te zijn. Ik heb ook wel het idee dat ik dit andersom doe, in zijn behoeftes. frustraties enzow kan ie lekker over me spuien en alles..

Ja, heb wel het idee van een gelijkwaardige relatie, en denk dat het daarom ook zo ontzettend goed gaat
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 19:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik zoek iemand die rekening met me wil houden...

ik krijg nu steeds het idee dat ik me aanstel... maar k kan die gevoelens toch niet wegdrukken??
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 19:58
my baby
my baby is offline
dat hebben wij denk ik ook, hij maakt altijd tijd voor me als het enigzins ffies kan, ik doe dat ook zoveel mogelijk maar ik zit heel erg met schoolwerk(ut gaat nie oz denderend haha) dus dat gaat soms wat moeilijker, al probeer ik het wel zoveel mogelijk goed op te lossen.

ook weet ik van mezelf dat ik af en toe m'n zin wat te ver doordrijf dat moet ik niet doen *foei*
Oud 10-06-2002, 20:25
Piccola
Piccola is offline
Hij houdt met 1 ding nooit rekening en dit is juist iets wat voor mij toch best 'belangrijk' is. Ik haat het werkelijk als iemand te laat is. Dan kan ik zo gigantisch kwaad worden. Ikzelf ben altijd te vroeg, nooit te laat! Ik vind gewoon dat je je aan de afspraak moet houden. Als je om 2 uur afspreekt dan is dat 2 uur en niet later! Mijn vriend kan echter gewoon maar ff 30 tot 90 minuten te laat komen! En belt ook niet ff dat ie later komt ofzo... We hebben hier al vaak ruzie over gehad en elke keer zegt hij dat ie erop zal letten enzo. Hij komt gewoon nog steeds te laat alleen niet meer 30 tot 90 minuten, maar 10 tot 30 minuten. Hij is hier trots op, ik vind het belachelijk.
Maar goed, verder houden we met alles rekening met elkaar!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 20:40
Squall
Squall is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Hij houdt met 1 ding nooit rekening en dit is juist iets wat voor mij toch best 'belangrijk' is. Ik haat het werkelijk als iemand te laat is. Dan kan ik zo gigantisch kwaad worden. Ikzelf ben altijd te vroeg, nooit te laat! Ik vind gewoon dat je je aan de afspraak moet houden. Als je om 2 uur afspreekt dan is dat 2 uur en niet later! Mijn vriend kan echter gewoon maar ff 30 tot 90 minuten te laat komen! En belt ook niet ff dat ie later komt ofzo... We hebben hier al vaak ruzie over gehad en elke keer zegt hij dat ie erop zal letten enzo. Hij komt gewoon nog steeds te laat alleen niet meer 30 tot 90 minuten, maar 10 tot 30 minuten. Hij is hier trots op, ik vind het belachelijk.
Maar goed, verder houden we met alles rekening met elkaar!

Piccola nooit boos worden als iemand te laat is okay? Denk om je bloedsomloop je wil toch niet op zo´n jonge leeftijd al last van je hart krijgen?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 20:41
highlight
highlight is offline
hij houdt rekening met mij, ik denk zelfs wel meer als ik met hem. Ik kan soms erg chaggie zijn, en dan kan ik toch wel ens lelijk tegen 'm uitvallen, en zoiets doet hij nooit bij mij. Ook past hij zich veel makkelijker aan, en geeft mij vaker gelijk dan ik hem...
Dus eigenlijk is hij veel liever voor mij dan ik voor hem
Oud 10-06-2002, 21:46
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
hij houdt rekening met mij, ik denk zelfs wel meer als ik met hem. Ik kan soms erg chaggie zijn, en dan kan ik toch wel ens lelijk tegen 'm uitvallen, en zoiets doet hij nooit bij mij. Ook past hij zich veel makkelijker aan, en geeft mij vaker gelijk dan ik hem...
daarom ben je nou zo lief
Oud 11-06-2002, 10:15
Esmée
Esmée is offline
Voldoende. Hij vergeet soms wel eens dingen, en daar kan ik me dan best aan ergeren, maar dat weet ie ook en vervolgens probeert ie het dan wel heel lief goed te maken. En andersom ben ik soms misschien ook wel iets te zeurderig maar hij kan er mee leven blijkbaar Gaat prima zo
Oud 11-06-2002, 10:43
Verwijderd
Citaat:
highlight schreef:
whaha, hoe herkenbaar!! Dat had ik geschreven kunnen hebben!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 10:57
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik denk dat ik hier heel erg sjans mee heb. Hij is enorm tolerant: zegt het wel als hem iets stoort, maar vindt niet dat ik me voor hém moet veranderen. Hij wil ook meestal wel m'n mening over iets weten, en is wel 'buigzaam' als ik iets uit de grond van mijn hart echt wil (vaag hé). Maar omgekeerd probeer ik daar ook wel rekening mee te houden, en ook met het feit dat we naast elkaar ook nog een leven hebben. Hij is alleen zo vreselijk verstrooid *zucht* maar ja daar valt mee te leven...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 11:03
Didowoman
Didowoman is offline
Ik heb een hele lieve vriend en hij denkt echt veel om dingen. Aleen is hij nogal vergeetachtig, en vergeet me ets te geven als we 1 jaar hebben enzo. Maar hij laat wel merken dat ie van me houdt. Alleen heb ik hem al 1000 keer verteld dat het vervelend s als hij in mijn bijzijn met anderen flirt en dat heeft ie nog steeds niet afgeleerd. Kan ik soms nogal verdrietig om worden.
Oud 11-06-2002, 17:21
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik mag ook van geluk spreken hij houdt echt ontzettend veel rekening met me...wil t me altijd naar me zin maken..ookal doe ik die dag niet zo tof tegen hem dus een echte schat is t!!!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 20:32
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Squall schreef:
Piccola nooit boos worden als iemand te laat is okay? Denk om je bloedsomloop je wil toch niet op zo´n jonge leeftijd al last van je hart krijgen?
Okee, ik beloof het! Ik word nooit meer boos als iemand te laat komt!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:29
Verwijderd
Citaat:
highlight schreef:
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten