![]() |
Sarah schreef op 10-08-2005 @ 16:39 :
waarom waarschijnlijk de andere ook niet? Misschien de andere ook niet.. als het op de ene er ook pas sinds kort staat en de andere misschien nog oude verpakking heeft kan het in de andere ook zitten. Dat ben ik nog aan het navragen. Een vervanging voor visbouillon in poedervorm lijkt mij niet moeilijk te vinden trouwens... wat kruidenbouillon in poedervorm en het is opgelost
![]() ![]()
Verwijderd
okay raar
![]() zou dat bij de vega bieslook gehakt ook zo zijn? die vind ik trouwens veel lekkerder dan de boterhamworst ![]() |
![]() |
Wat een bastards zeg! Een filmquote: "never trust a vegetarian". Maar makers van vegetarische producten dus ook niet!
Wooow schrik, die heb ik gisteren nog gegeten..
![]() |
![]() |
milkzhake schreef op 10-08-2005 @ 20:45 :
okay raar ![]() zou dat bij de vega bieslook gehakt ook zo zijn? die vind ik trouwens veel lekkerder dan de boterhamworst ![]() Echter bij vegetarische boterhamworst is het dus echt toegevoegd als ingredient.
waar smaakt t naar btw?
TechXP schreef op 10-08-2005 @ 15:12 :
Die is dus niet 'vegetarisch'. Even ter waarschuwing voor de vegetariers hier. Waarschijnlijk de andere producten ook niet. ![]()
Gatara schreef op 14-08-2005 @ 18:07 :
waar smaakt t naar btw?
Verwijderd
TechXP schreef op 11-08-2005 @ 10:30 :
In andere vegetarische producten zit het niet toegevoegd. Echter word het wel op dezelfde productielijn gemaakt waar ook visbestandsdelen in gedaan worden. Dus kunnen er (als het niet al te goed schoongemaakt is na gebruik) altijd resten in komen van vis. Die keuze moet je zelf maken dan of je dat risico wilt. Echter bij vegetarische boterhamworst is het dus echt toegevoegd als ingredient. |
![]() |
Verwijderd
bij de albert heijn bij mijn ouders hangt een keurig bordje dat de vegetarische boterhamworst tijdelijk uit het assortiment is
![]() |