Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Haha een aantal dingen herken ik wel ja. Wat voor hond heb je dan en hoe oud is hij/zij?? Onze hond heeft een keer een pak zout en olie omgegooid en dat heeft hij geweten dat zal hij nooit meer doen. Zout heeft ie ook een groot deel van opgegeten, hij heeft nog nooit zoveel gedronken! ![]()
||
Citaat:
We hebben nu ook een houtje onder de deur gemaakt zodat hij de deur niet open kan krijgen (de kast met eten staat achter die deur). Maar nu pakte hij gewoon op een of andere manier steeds dat houtje en begon erop te bijten (en dat kan best gevaarlijk zijn met splinters enzo). Maar nu heeft mijn vader er mosterd op gesmeerd, Hugo (de hond) heeft het nog 1 keer aangeraakt, moeten overgeven en daarna nooit meer iets ermee gedaan.
||
Citaat:
![]() ![]() Onze hond maakt de deuren ook open ![]() ![]() Maar op de cursus doet hij niet zo heel veel meer dan rondrennen en losbreken ![]() Doe jij een cursus met de hond?
||
Citaat:
![]() ![]() misschien idee voor de volgende keer ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maar het heeft vooral zijn leuke kanten
||
Citaat:
Die van ons heeft zo een gieter kapot gemaakt, afwasborstel, pantoffel, vuilniszak kapot gemaakt, waardoor de rotzooi overal lag, een uiteinde van tuinslang vernield...achja... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Een hond van nog geen 1,5 is nog een jonge hond en die kan je met niet al teveel moeite nog alles leren (al is het een Basset en ik ga er even vanuit dat die net zo eigenwijs is als onze beagle ![]() Die van ons heeft weinig kuren gehad tijdens haar pubertijd, een aantal handdoekken en het kleedje wat in de bench lag, later nog het kussentje uit haar mandje. Ik heb puppycursus met haar gedaan wat wonderbaarlijk goed ging (ze zagen het niet zitten met een beagle maar ze deed het fantastisch) en later de A (jonge honden). Na een les of 8 ben ik daar mee gestopt, ondanks dat ze bij bepaalde oefeningen ("een beagle valt niets te leren") de beste uit de groep was liep ze meer met haar neus op de grond dan dat ze op mij lette. Ik zag het niet meer zitten om met haar op die manier, midden in de winter na een dag van 10 uur werken op het veld voor Jan Lul te gaan staan. Ze vond de konijnenkeutels (zoals de meeste honden) de lekkerste traktatie en liep meer met haar snufferd op de grond, maar wat verwacht je anders van een jachthond? ![]()
||
Citaat:
![]() Bepaalde honden letten bij cursus goed op en andere een tijdje en gaan dan op zoek naar wat nieuws als het saai wordtzullen we maar zeggen ![]() En je moet er ook de tijd voor hebben met hem te oefenen etc...
|||
Citaat:
Ach ja de basis principes zoals zitten enzo kent hij al. En dat trekken leren we hem zelf wel af, het gaat nu ook weer steeds een stuk beter. Hij is gisteren ook al 2 uur alleen thuis gebleven zonder iets kapot te maken. Maar als hij toch wat doet als we weg zijn, zetten we hem ff in een andere kamer, ruimen het op, en halen hem weer uit te komen. Zo geven we hem geen aandacht nadat hij wat heeft stuk gemaakt (want dat wil hij daar waarschijnlijk toch mee bereiken). Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 22-08-2005 om 11:26. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wilhelmus van Nassouwe, ben ik van saaien bloed #1664 Verwijderd | 500 | 13-06-2012 18:29 | |
Psychologie |
te zelfstandig?? Verwijderd | 50 | 24-08-2010 12:33 | |
Flora & Fauna |
jonge hond (7mnd) hapt, hoe leer je dat af fib | 41 | 06-11-2009 16:52 | |
De Kantine |
Haten jullie mij? sexylexy | 24 | 16-03-2006 21:18 | |
Liefde & Relatie |
Mijn zusje (en moeder) Verwijderd | 28 | 16-05-2004 13:49 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |