Oud 15-08-2005, 10:39
Verwijderd
Heej!
K moet ff n verhaal kwijt, en als jullie dr op reageren, dank u

K ben vorige week leidster geweest bij KVW (KinderVakantieWerk, n week waarin basisschoolkinderen allerlei activiteiten doen, k was leidster bij basisschool groep 5). Nou heb k altijd iets gehad met mensen die lekker doen waar ze zelf zin in hebben, al helemaal als t jongens zijn met lang haar. Paul is zo'n jongen. Vorig jaar had k m al gezien, en vond k m al errug leuk, maar dat is niets geworden.

Dit jaar ben k met KVW elke avond uitgegaan, en hij was dr ok steeds. K heb zo'n 3 avonden met Paul staan kletsen, terwijl mn vriendinnen ergens anders stonden/binnen zaten. Donderdagaaf van die week (mn laatste dag van KVW, k ging die vrijdag op vakantie) waren al mn vriendinnen al tegen half 1 weg, maar k was zo leuk in gesprek met Paul dat k nog niet weg wou. K ben dus gebleven.

Tegen n uur of 2 wou k toch wel naar huis, maar k had n btje veel gezope, en was serieus bang dat k niet alleen op mn fiets kon komen (stom, k weet t, maar wel grappig ), dus k zei tegen Paul dattie me ff op mn fiets moest helpen. Eerst hebben we nog 3 kwartier ofzow op t muurtje bij mn fiets gezeten, kletsen en giebelen enzow. Toen stonden we opeens te zoenen. Hij s met me mee naar huis gefietst, en we hebben voor t huis nog heel lang gestaan. Uiteindelijk was t 4 uur voordat k binnen was.

Das allemaal heel leuk en aardig, maar t probleem is dat k die woensdag ervoor tegen mn vriend (ja, k ben n slet, zomaar vreemdgaan!) had gezegd dat k t mss na vakantie uit wou maken. Mn vriend ging dus weg met t idee dat t na de vakantie gwoon uit zou zijn (zijn eigen woorde!). K ben dus teruggekomen van de vakantie, en k heb t idd uitgemaakt met mn vriend. Dit was k al eerder van plan, en komt dus niet door Paul! Mn vriend weet dus niet dat k met Paul heb gekust, alleen mn zus en mn beste vriend weten t.

Gisteraaf moest Paul hier in dorp spelen met zn band, en k had zin om uit te gaan, dus k ben gegaan. K was met mn zus, en die kan zich moeilijk alleen vermaken. Ze praat dus niet zo makkelijk als ik dat doe, als dat wel zo was, had k ws de hele avond rondom Paul gehangen en was t toch wel weer op zoenen uitgelopen. K heb wel met m staan prate, maar omdat mn zus niet graag alleen staat, kon k geen lange gesprekken met m voeren, zoals k dat eerst deej. Hij heeft gisteraaf de hele aaf met n andere meid staan prate, waar opzich nix mis mee is, maar k vond t zo moeilijk om te zien, want volgens mij hebben ze ook staan zoenen.

Nou dnek k dat k n btje vlief ben op Paul (nja, k weet t eik wel zeker), maar k weet dat t zinloos is, want k zie m zo door t jaar ook nooit. Hij zit bijna 3 kwartier met de auto hier vandaan op kamers, en is in t weekend volgens mij bijna nooit thuis... En nou voel k me n btje raar......

iig, dank je voor t leze van dit bes wel lange verhaal.... Nja, iig langer dan verwacht....

Liefs,
Caroline!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2005, 10:41
Verwijderd
Wat wil je met dit topic? Alleen je verhaal kwijt...? Daar kunnen anderen weinig mee...past dan misschien beter in het LJH op psychologie...?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 10:42
Reynaert
Reynaert is offline
Boontje komt om zijn loontje?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 10:48
Verwijderd
Mn verhaal kwijt kunnen en advies van mensne wat k hier nou t beste meej kan... Voel me bes wel kut. Maar ws heb k t idd verdiend
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 10:50
Verwijderd
Bedenk je of je een relatie met die Paul wilt. Zo nee, 'vergeet' hem dan. Zo ja, dan denk ik dat je hem het beste kan vertellen wat je voor hem voelt, dan hoor je vanzelf hoe hij er over denkt en of hij ook iets voor jou voelt ed. En als ie niets voor jou voelt, dan weet je dat en kun je hem 'vergeten'.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 10:55
Verwijderd
K zou best iets met m willen, maar hij s t type dat je eerst zegt dattie helemaal vliefd op je is (zei hij tegen mij ook) en dan 3 dagen later tegen je zegt dattie t niet meer weet, en dattie wel zat zal zijn geweest.... Mn moeder waarschuwde me nog voor hem....
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 15-08-2005 @ 11:55 :
K zou best iets met m willen, maar hij s t type dat je eerst zegt dattie helemaal vliefd op je is (zei hij tegen mij ook) en dan 3 dagen later tegen je zegt dattie t niet meer weet, en dattie wel zat zal zijn geweest.... Mn moeder waarschuwde me nog voor hem....
Als je het om 10 uur 's ochtends vraagt (oid) dan zal ie toch wel niet zat zijn? (En zo wel, dan zou ik me toch afvragen of ik wel een relatie zou willen hebben met iemand die om die tijd al zoveel gedronken heeft dat ie (nog) zat is. )
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 15-08-2005 @ 12:00 :
Als je het om 10 uur 's ochtends vraagt (oid) dan zal ie toch wel niet zat zijn? (En zo wel, dan zou ik me toch afvragen of ik wel een relatie zou willen hebben met iemand die om die tijd al zoveel gedronken heeft dat ie (nog) zat is. )

Wat k bedoelde is dattie 's avonds dan tegen je zegt dattie vlieft op je is (wattie dus ook tegen mij heeft gezegd), en als je m daar later op aan spreekt (in de trant van: ja maar toen zei je bla bla bla), dattie dan zegt dattie zat is gweest.

Maar k zie m nou toch heel erg lang niet meer, want k gloof niet dattie in t weekend thuis is, hij woont 10 min fietse bij mij vandaan (k weet in welke buurt, maar waar psies weet k niet), maar k zie m noooooooit.... Ja, alleen met KVW....
Dank je trouwens voor de snelle reacties
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 11:33
Marcade
Marcade is offline
Waarom zou je iets met hem willen dan .. hij klinkt als een player die om de paar dagen een ander heeft en jullie (meisjes) alleen gebruikt voor z'n eigen genot.

Behalve z'n lange haar, heeft die een interessant karakter oid? Hoeveel krijg je daarvan mee, als je stomdronken bent en alleen maar zit te zoenen.

Zeggen dat je verliefd bent is wel heel makkelijk. Zeker als je wat aangeschoten bent.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 11:35
Verwijderd
Ik denk dat je je tijd moet besteden aan Nederlandse les in plaats van aan Paul.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 11:37
thegoodlife
thegoodlife is offline
Sletten vallen nu eenmaal op players vanwege hun gebrek aan inhoud en gespeelde desinteresse. Veel succes ermee. Ga lekker ergens anders klagen ofzo.
Oud 15-08-2005, 12:08
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-08-2005 @ 12:35 :
Ik denk dat je je tijd moet besteden aan Nederlandse les in plaats van aan Paul.
Je was me voor

Maar idd, als hij elke avond een ander meisje zoent, is t niet echt iemand om voor te gaan, maar als jij graag af en toe met m wilt zoenen, dan moet je lekker je gang gaan, verwacht niet meer iig
Oud 15-08-2005, 13:03
blupp
blupp is offline
Slet+player=perfect match, doen

Trouwens: zeggen dat je het met je vriend gaat uitmaken na de vakantie MISSCHIEN..hallo wat is dat voor triest gedrag? Dump hem dan meteen of moest je nog een paar keer met hem naar bed...oh ik snap t al, je zocht vervanging..nou die heb je nu toch.

En hij heeft lang haar..damn zo een kans krijg je niet snel meer
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 13:30
zus en zo
zus en zo is offline
'ik ga het misschien na de vakantie uitmaken' Het zal wel aan mij liggen...?

Enne, ja, dikke pech voor je. Waarom wil je uberhaupt iets met die Paul? Blijkbaar zoent hij met wie hij wil wanneer het hem uitkomt... Maar ja, dat doe jij ook... Soort zoekt soort?
Oud 15-08-2005, 13:36
thegoodlife
thegoodlife is offline
Hoe oud is die gast eigenlijk?
Oud 15-08-2005, 14:19
blupp
blupp is offline
Citaat:
thegoodlife schreef op 15-08-2005 @ 14:36 :
Hoe oud is die gast eigenlijk?
Ik denk 17 of ouder...sletjes vallen niet op gelijke leeftijd/jonger.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 14:22
thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
blupp schreef op 15-08-2005 @ 15:19 :
Ik denk 17 of ouder...sletjes vallen niet op gelijke leeftijd/jonger.
Ik gok op 21+
blupp
blupp is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 15-08-2005 @ 11:39 :

Das allemaal heel leuk en aardig, maar t probleem is dat k die woensdag ervoor tegen mn vriend (ja, k ben n slet, zomaar vreemdgaan!) had gezegd dat k t mss na vakantie uit wou maken. Mn vriend ging dus weg met t idee dat t na de vakantie gwoon uit zou zijn (zijn eigen woorde!).
[/B]
Uhm....schat, dat zijn JOUW woorden hoor, die ex van je denkt gewoon logisch na, als een slet tegen je zegt het binnenkort misschien uit te maken weet je wel genoeg.

*en ja als dit te storende reacties zijn mogen jullie t weghalen *
Met citaat reageren
blupp
blupp is offline
Citaat:
thegoodlife schreef op 15-08-2005 @ 15:22 :
Ik gok op 21+
Dan had hij denk ik een auto....hey dat is eigenlijk ook een MUST voor een slet Beter rondkijken.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 14:25
Sylver-Myst
Sylver-Myst is offline
Als je al zo twijfelt, dan kun je die Paul volgens mij beter vergeten.
Oud 15-08-2005, 14:39
blupp
blupp is offline
Citaat:
Sylver-Myst schreef op 15-08-2005 @ 15:25 :
Als je al zo twijfelt, dan kun je die Paul volgens mij beter vergeten.
Ik denk dat ze die ook al vergeten is
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 15:07
charlotte87
charlotte87 is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 15-08-2005 @ 14:30 :
Enne, ja, dikke pech voor je. Waarom wil je uberhaupt iets met die Paul? Blijkbaar zoent hij met wie hij wil wanneer het hem uitkomt... Maar ja, dat doe jij ook... Soort zoekt soort?
ach liefde maakt blind denk ik..

maar ik vind niet echt dat jullie allemaal zo aardig zijn... (maar ik zal me er verder niet mee bemoeien.. maar wilde het ff zeggen..)
Oud 15-08-2005, 15:11
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
charlotte87 schreef op 15-08-2005 @ 16:07 :
maar ik vind niet echt dat jullie allemaal zo aardig zijn... (maar ik zal me er verder niet mee bemoeien.. maar wilde het ff zeggen..)
misschien verwachten we gewoon te veel van een 16jarige
Oud 16-08-2005, 21:36
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
blupp schreef op 15-08-2005 @ 14:03 :

En hij heeft lang haar..damn zo een kans krijg je niet snel meer
Ja, dat vind ik ook echt een reden....!

Vampire_esje
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 22:43
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Praat er met hem over. Voelt hij ook hetzelfde voor jou? Zou hij een relatie met je willen? Die factoren moet je bij jezelf nagaan. Ik denk dat het antwoord toch bij hem ligt!
Oud 16-08-2005, 23:04
Mango_Fresh
Mango_Fresh is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-08-2005 @ 12:35 :
Vind jij het nodig om dat even te vermelden.
Wat een zielige 23 jarige gast moet jij dan wel niet zijn .
Laat dat meisje gewoon in haar waarde en doe niet zo neerbuigend. Niet iedereen hecht er waarde aan om perfect zonder fouten te typen, het was overigens allemaal heel begrijpelijk en leesbaar.

Ontopic: Hmm jaa lastige situatie. Maar als je Paul echt leuk vind dan ga je er toch gewoon voor
Oud 17-08-2005, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Mango_Fresh schreef op 17-08-2005 @ 00:04 :
Laat dat meisje gewoon in haar waarde en doe niet zo neerbuigend. Niet iedereen hecht er waarde aan om perfect zonder fouten te typen, het was overigens allemaal heel begrijpelijk en leesbaar.
Het is echt niet aangenaam om te lezen als om de haverklap opzettelijk letters worden weggelaten. Als je per sé zo wilt typen, kun je je beter tot andere fora wenden of het bij MSN houden.

OT: niet zeuren, je hebt het er zelf naar gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 13:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mango_Fresh schreef op 17-08-2005 @ 00:04 :
Dat je er geen waarde aan hecht, prima. Daar is toch niets aan te doen. Maar het lijkt me niet overbodig om dan te weten dat je door meerdere mensen hier niet altijd even serieus genomen wordt. Dit is een forum, niet de tmf chat.

OT: Tja eigen schuld. Niets aan te doen en gewoon maar vergeten. Er zijn echt wel meer jongens met lang haar die doen waar ze zelf zin in hebben.
Oud 17-08-2005, 14:06
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
grl schreef op 17-08-2005 @ 14:06 :
OT: Tja eigen schuld. Niets aan te doen en gewoon maar vergeten. Er zijn echt wel meer jongens met lang haar die doen waar ze zelf zin in hebben.
*snapt niet zo goed wat d'r eigen schuld is*
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 12:30
Nootsen
Nootsen is offline
eerst Nederlands leren.
en daarna concluderen dat die Paul ook maar gewoon elke zatte doos binnendraait, dat is het leven, zo ken ik er ook een paar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten