Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat k bedoelde is dattie 's avonds dan tegen je zegt dattie vlieft op je is (wattie dus ook tegen mij heeft gezegd), en als je m daar later op aan spreekt (in de trant van: ja maar toen zei je bla bla bla), dattie dan zegt dattie zat is gweest. Maar k zie m nou toch heel erg lang niet meer, want k gloof niet dattie in t weekend thuis is, hij woont 10 min fietse bij mij vandaan (k weet in welke buurt, maar waar psies weet k niet), maar k zie m noooooooit.... Ja, alleen met KVW.... Dank je trouwens voor de snelle reacties ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar idd, als hij elke avond een ander meisje zoent, is t niet echt iemand om voor te gaan, maar als jij graag af en toe met m wilt zoenen, dan moet je lekker je gang gaan, verwacht niet meer iig
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() *en ja als dit te storende reacties zijn mogen jullie t weghalen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik vind niet echt dat jullie allemaal zo aardig zijn... (maar ik zal me er verder niet mee bemoeien.. maar wilde het ff zeggen..)
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Vampire_esje |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat een zielige 23 jarige gast moet jij dan wel niet zijn ![]() Laat dat meisje gewoon in haar waarde en doe niet zo neerbuigend. Niet iedereen hecht er waarde aan om perfect zonder fouten te typen, het was overigens allemaal heel begrijpelijk en leesbaar. Ontopic: Hmm jaa lastige situatie. Maar als je Paul echt leuk vind dan ga je er toch gewoon voor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: niet zeuren, je hebt het er zelf naar gemaakt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Tja eigen schuld. Niets aan te doen en gewoon maar vergeten. Er zijn echt wel meer jongens met lang haar die doen waar ze zelf zin in hebben.
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
gezeik met mn beste vriend Noddy | 14 | 17-11-2004 17:17 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Psychologie |
heb jij een masker op en voor wie doe je de af? CoveredEyes | 95 | 27-06-2003 17:31 | |
Psychologie |
'Gat' nu ik klaar ben met school.. Verwijderd | 21 | 21-06-2003 22:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Anders Evito | 58 | 06-06-2003 17:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #6! Snufje | 254 | 18-11-2002 18:36 |