Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maaruh ik zij ook: het kan gewoon een schreeuw om aandacht zijn dat snijden in polsen. wel ff goed lezen he voordat je me aanvalt probeer de jongen gewoon weer op de rails te krijgen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Iemands ouders inlichten is altijd moeilijk, een persoon kan zich daarbij behoorlijk verraden voelen (en terecht). Maar als zijn leven gevaar loopt (en die inschatting maak jij zelf) is het vaak verstandiger om toch te doen, ook als vriend(in).
En ja, je kunt proberen hem eigenhandig te helpen door hem een luisterend oor te bieden en wellicht wat nieuwe inzichten. Maar laat je er niet in meetrekken, daar heb jij niets aan en hij ook niet.
|
Als je tijdens het stappen aan je buurmeisje en haar vriendin verhaalt over je neigingen en je verwondingen laat zien ben je op zoek naar ofwel sex ofwel een heleboel aandacht.
Een aandacht tekort moet je bijvullen, maar mensen op deze manier dwingen om met je bezig te zijn verdient een keiharde trap oinder je hol. Iemand die echt dood wil houdt daarover zijn mond tegen anderen. Iemand die echt dood wil vraagt niet aan anderen om niet aan anderen te verhalen over zijn bloederige neigingen. Zeg hem dat als hij geen vrolijk, gezellig en intressant manspersoon wordt je hem geen blik meer waardig zal keuren. Heeft ie meteen een motivatie ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn buurjongen vind me leuk :/ Limbi | 7 | 13-11-2015 16:39 | |
Liefde & Relatie |
Ontmaagd door buurjongen en nu ongemakkelijk XXXmpXX | 21 | 04-03-2014 19:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
11 september 2001, wat klopt er wel/niet nachtmens | 251 | 24-12-2012 22:27 | |
Liefde & Relatie |
bang voor buurjongen veronique92 | 30 | 22-05-2010 15:31 | |
Liefde & Relatie |
Te veel? Wat ik wil? Wat mijn pa wil? Kleintjeyakult | 9 | 03-03-2004 20:46 | |
Software & Hardware |
hulp voor mijn website! Geranium-Tulp | 40 | 25-08-2003 06:20 |