Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het begin erg goed, ik wilde gelijk verder lezen. Ik snap dat dit een kort verhaaltje is maar je gaat wel erg snel van de (hele mooie) inleiding over op de rest, dat zo snel gaat dat ik het gevoel heb dat het een beetje afgeraffeld is.
'Nadat ze ons hadden veroverd gaven ze ons de tweede huid.' Dat had ik wel iets beeldender gewild. Hoe hebben ze hen dan veroverd. Hebben ze niet teruggevochten? Enz... Te snel en de ommekeer naar de Joden vind ik te vaag. Herschrijven zou ik zeggen; wordt vast een mooi stuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het leest onwijs fijn, en het begin is goed, het boeit en spoort aan tot verder lezen. En je vertelt verder, en ik begon benieuwd te worden naar wat er komen ging, ik dacht zelfs dat er nog meer kwam, maar je stopte bij de joden in de tweede wereld oorlog. En die link snap ik niet helemaal. Als je ermee wilt aangeven dat 'wij' vroeger hetzelfde met de slaven deden als de duitsers deden met de joden, dan... vind ik die vergelijking best krom. Als je een andere bedoeling ermee hebt, kan ik die niet vinden.
Verder: je stijl is heerlijk, en het begin onwijs goed, maar het einde...
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Rondje om de wereld Verwijderd | 0 | 13-06-2006 12:31 | |
Verhalen & Gedichten |