Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus gewoon, niet eng ![]() al had ik laatst wel zoveel turbulentie dat ik me moest vastklemmen in mijn stoel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij het opstijgen gaat het vliegtuig eerst met volle kracht vooruit. Het voelt dan een beetje of je tegen je stoel aan wordt gedrukt. Het opstijgen gaat ook snel, je bent zo bij de hoogte die het vliegtuig wil bereiken. Je kunt wat aan je oren voelen. Als je eenmaal op de hoogte bent zal het vliegtuig vrij recht in de lucht 'liggen'. Als het goed is voel je dan niks bijzonders meer. Af en toe (als je in een wolk vliegt bijvoorbeeld) kan het vliegtuig iets zakken of bewegen. Dat zakken voelt een beetje als in een achtbaan inderdaad. Als je zeg maar stijl naar beneden gaat. Duurt maar een paar seconden. Maar met een beetje geluk merk je daar niet veel van en blijft het vliegtuig rustig en voel je niks meer of minder dan in een auto. Ligt ook aan het weer. Bij het dalen voelen sommige mensen hun oren wat meer (ik niet). Een soort druk. En voor je het weet voel je een 'bonk' en zit je al aan de grond. |
![]() |
||
Citaat:
![]() [edit] ja, dat het niet eng is zal ze intussen zelf hebben ervaren, lekker handig dit van mij ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik heb altijd het idee dat als ik een auto/trein/bus-ongeluk krijg, er nog wel een redelijke kans is dat ik het overleef, terwijl dat bij een vliegtuig ongeluk helemaal niet zo is. |
![]() |
||
Citaat:
terwijl je in een auto... zware ongelukken nog kunt overleven ( nu kan dat in een vliegtuig ook wel maar die kans is aanzielijk kleiner )
||
Citaat:
Heb vorige week voor het eerst gevlogen, het opstijgen was echt zo leuk ![]() ![]() Vliegen is best heel leuk, maarja..precies wat hierboven staat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooral bij de goedkopere vliegmaatschappijen, de horror. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vliegtuigen die neerstorten, zeker 1/2 keerper jaar ook, dan gelijk ook 100-200 doden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |