Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was toen nog heel erg gesloten. Ze hebben me bijna moeten dwingen om het te zeggen, het ging namelijk echt niet goed meer met mij en ik had hulp nodig. Ik heb het opgeschreven en aan mijn zus laten lezen. Zij heeft het aan mijn vader verteld en zo heb ik toch hulp gekregen ![]() Je moet maar zo denken: Het is misschien heel moeilijk om hulp te vragen, maar uiteindelijk word je er beter door! Ik ben nu ook heel erg stil, verlegen en ik heb faalangst. Volgensmij was ik vroeger altijd een vrolijk en zelfverzekerd meisje... Ik hoop dat je hier iets aan hebt en veel succes! Als je nog vragen hebt, of gewoon iets wilt zeggen kun je gerust een PMetje sturen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Minderwaardigheidscomplex, that's me.... Het is denk ik logisch dat je je er niet beter door gaat voelen als je met je ouders praat. Ik denk dat het beter is als je probeert met een van je vrienden/vriendinnen te praten. Is er misschien eentje die je vertrouwd? Misschien kun je uitleggen hoe je je voelt. Het hoeft niet perce meteen in het echt, ik denk dat het op msn bijvoorbeeld makkelijker is. Het hoeft ook niet meteen zo'n zwaar onderwerp te zijn, je kunt met een klein dingetje beginnen. Je hoeft je heus niet te schamen! Als het een goede vriend/vriendin is, zal die het heus niet erg vinden! ![]() Laatst gewijzigd op 01-09-2005 om 18:02. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Weet gewoon even niet meer wie ik ben Jason2 | 12 | 03-08-2011 08:24 | |
Verhalen & Gedichten |
ff wat van me af schrijven Verwijderd | 3 | 13-09-2010 18:57 | |
Psychologie |
'k Weet niet meer wat ik met mezelf moet beginnnen. phensicske | 35 | 19-11-2004 19:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: En dan niets meer.... Ieke | 0 | 15-02-2004 16:02 | |
Psychologie |
Jezelf niet kunnen aanvaarden my iron lung | 39 | 25-02-2003 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
ik weet het gewoon niet meer.. Darkie | 1 | 01-11-2001 13:50 |