Dag mensen
Ik vroeg me iets af. Het zit zo:
Reeds van toen ik een jaar of vier was kende ik een meisje, Sarah.
Het was eigenlijk het allerenige meisje dat ik vanaf zo'n jonge leeftijd kende. Ze was van toen een soort van beste vriendin voor mij. Je weet wel, een vriendin door de jaren heen. We verhuisden naar dezelfde school dus bleven al die jaren contact houden. Wekelijks gingen we samen sporten, etc.
In het secundair onderwijs gingen we elk een andere richting uit, dus het contact verminderde wel duidelijk.
Tot plots een of andere dag op het eind van het schooljaar...Sarah verongelukte.
Het was een hele schok toen en ik had zelfs niet de moed om naar haar begrafenis te gaan. Ik kOn het niet.
Maar nu, ongeveer vijf jaar later komt ze nog minstens 1 of 2 keer per maand voor in mijn dromen. Dan vindt er in mijn droom een of andere gebeurtenis plaats, en zij is er altijd aanwezig.
Als ik met haar praat in mijn droom voel ik dat er iets niet klopt. Er hangt als het ware een spookachtige spanning rond haar in mijn slaap. En als ik dan wakker word besef ik wat er niet klopte. Sarah is dood.
Ik vind het raar, want uiteindelijk had ik niet echt meer zoveel contact met haar de laatste twee jaren voor haar dood.
Ook is het ondertussen al vijf jaar geleden, dus van verwerking kan toch ook nog moeilijk sprake zijn.
Hebben jullie een idee hoe dit kan komen?
Ik hoop dat ik dit bericht op het juiste subforum heb geplaatst. Nu ik het verhaal zo aan het typen ben, begin ik een beetje te twijfelen maar goed, dan hoor ik het wel
Alvast bedankt