het is een lang verhaal maar dat zal ik jullie besparen, maar wegens contract technische redenen was het handiger dat ik mijn huur door betaalde (en van iemand terug zou krijgen) totdat een nieuw contract was afgesloten.
de hoe's en wat's laat ik achterwegen, maar het gebeurde al tijden zo (al toen ik het huis in kwam is het met de vorige bewoner ook zo gegaan, alles prima) maar nu heb ik al 3maanden huur betaald en niets gezien, heb al verscheidene mailtjes gestuurd (balansen e.d.) over hoeveel ik inmiddels nog terug krijg en dat ze ff snel moeten regelen dat ik niet meer betaal of iig geld terug krijg.
ik heb inmiddels alles al stopgezet maar de daadwerkelijke huur kan ik niet stopzetten omdat het een via een automatische incasso gaat, en dus niet aan mij om te beslissen of ik stop met betalen (wat ik ozin vind want ik woon er niet meer dan vind ik dat ik het stop moet kunnen zetten), het enige wat ik zou kunnen doen volgens de bank is wat formulieren (die ik binnenkort van de bank krijg) naar mijn oude huisbaas sturen om het zo op te lossen, hiermee sluit ik mijn oude huis geheel buiten en krijg ik waarschijnlijk wel mn geld en stopt alle shit...
nu komtet
wat áls mijn oude huisbaas dat niet tekent, ik denk wel dat hij het doet e.d. (is aardige dude enzo) maar ik wil vast weten hoe en waar ik sta (met mn eigen geld

) als hij besluit niet te tekenen...
iemand suggesties e.d. ? (voor meer details oid kun je pm-en) dit is namelijk gewoon kort en ook geen zin om alles op t forum te zetten zoals de meeste wel kunnen begrijpen
groet