Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat zeg je toch niet! Niet moeilijk dat jullie mekaar niet begrijpen/ niet bij elkaar passen. Jij kan blijkbaar de ernst van zijn gevoelens niet inschatten als ik dit zo lees ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
- en ik kan het weten, mijn eigen vader is namelijk overleden- Ik krijg er echt een naar gevoel van als ik je andere topic lees, het maakt me ook verdrietig. Wel snap ik dat het voor jou ook wel een rottige situatie is, omdat je (ex) vriend toch heel anders is, en het gezin jou niet zo accepteert als dat je graag zou willen. Maar zijn vader gaat dood, je zegt ergens dat die vader zich achter zijn ziekte verschuild, maar natuurlijk doet hij dat. Hij gaat dood, hij weet dat hij dood gaat, opzich is dat al rede genoeg om anders te zijn dan normaal. Ook voor je (ex) vriend is het lastig, weet je wel hoeveel verdriet er bij komt kijken als je vader overlijdt!! -ik ken natuurlijk de situatie niet helemaal, en kan me dus ook voorstellen dat het voor jou (TS) echt rot is, maar toch vind ik je iets te gevoelloos over alles praten!- |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hij heeft het uitgemaakt MAAR.....komt het weer goed? HelpMePlease | 107 | 08-01-2016 16:16 | |
Liefde & Relatie |
Hoe deze stukgelopen relatie verwerken? Foetsj_NL | 14 | 14-04-2010 17:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Tweede Wedstrijd Poll: De Uitdaging! Halogeen | 34 | 21-09-2006 21:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Oops... foutje Halogeen | 12 | 14-09-2006 09:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |