Oud 24-10-2005, 16:50
Troll
Troll is offline
Ja, ik ben een cheap-ass. Ik koop een B-merk MP3 speler. Ik ben voldoende tevreden.

Maar nu niet meer $$#%^##

Ik kan verdomme heel veel opnemen ja! Ja leuk zal je denken, maar waar kan ik het godverdomme terug vinden!

Wat die pizzavreters heel vrolijk op MIJN verwisselbare schijf kwakken is een verlept .act bestand, maar nee, geen .mp3 / .wma.

Dus lieve mensen, heeft iemand enig idee hoe ik van dit rectaal scheefgepoepte .act bestand een luisterbaar product maak?

Bvd,

Troll.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2005, 22:02
CrazY G
CrazY G is offline
40euro voor 256 mb is best duur hoor
maar wat is je probleem eigenlijk?
Je zet dus een mp3tje op je mp3 speler en daarna wil je die terugzetten op je pc?
Bij sommige mp3 spelers lukt dat iid niet, want ze veranderen het mp3tje. Mij sony mp3 speler heeft dat ook, ik kan alles op me speler zetten, maar terug naar pc lukt niet, dan krijg ik andere bestanden.
misschien dat er converters op internet te vinden zijn, maar nog nooit naar gezocht, want ik stoor me er niet aan
Oud 24-10-2005, 22:25
]{ing
]{ing is offline
http://www.geocities.com/sound_converter/
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 13:16
Troll
Troll is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 24-10-2005 @ 23:02 :
maar wat is je probleem eigenlijk?
Je zet dus een mp3tje op je mp3 speler en daarna wil je die terugzetten op je pc?
De bestanden die ik heb opgenomen wil ik op mijn pc zetten. Bij voorgaande MP3-spelers stond er keurig een mapje op de verwisselbare schijf waar de opgenomen bestanden in werden opgeslagen als .wma-.mp3 file.

Mijn probleem nu is, ipv een .wma-.mp3 file word er enkel een .act file geplaatst.

@ ]{ing

Precies, dat heb ik nodig. Wellicht werkt het niet op mijn pc -Win 98- maar zal het dadelijk op een XP proberen.

Dank.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten