Heey
nou dit is mijn verhaal:
Altijd heb ik problemen met mijn moeder. Het hoeft maar een klein ding te zijn en zij maakt er meteen een heel probleem/drama van.
Een voorbeeld:
Vandaag word me moeder woest omdat ik niet heb gestofzuigd (het stofzuigen gebeurt hier bijna elke dag, en ook bijna elke dag door mij). Dus ik ga stofzuigen. Onder het stofzuigen geeft ze me een hele donderpreek en het lijkt wel of ze alle woede (waar dat die vandaan komt weet ik niet) er ineens uit gooit, normaal praten doet ze dan niet, het is altijd schreeuwen. nu mag ik dus het hele weekend niet weg omdat ze weet dat ik dit weekend af had gesproken om iets te gaan doen met mijn vriendinnen die ik toch al bijna niet meer zie. en zij zal gelijk krijgen en ze zal winnen (zo zegt ze het letterlijk) en als ik ook maar iets durf te zeggen dan gaat ze dreigen dat ze me vader gaat bellen, niet dat die er iets om geeft want die vind ook dat mijn moeder altijd om de kleinste dingen zeurt en overal een probleem van maakt.
Maar ik voel me er elke keer zo kut door, dat ik naar boven loop en in tranen uitbarst. Als het heel erg is ga ik soms met dingen gooien enz. Gewoon uit onmacht en omdat ik het allemaal niet eerlijk vind.
Hoe vinden jullie dat ik hier mee om moet gaan? iemand nog tips verder?
Alvast bedankt.