Advertentie | |
|
![]() |
|
naast bekende helden als Stevie Wonder, Teddy Pendergrass, Al Green, Marvin Gaye, Otis Redding, Jackson 5, Aretha Franklin etc.:
Gladys Knight Bobby Womack Nina Simone The Manhattans Minnie Ripperton Freddie Scott Dorothy Moore Debra Laws Bill Withers Bar-Kays Baby Huey Syl Johnson - I Hate I Walked Away Sam Cooke - A Change Is Gonna Come O.V. Wright - Let's Straigthen it Out The O'Jays - Who am i, Backstabbers ![]() Linda Clifford - Never Gonna Stop Joe Tex - One Monkey Don't Stop No Show Jean Plum - Look at the Boy en nog zo veel meer check www.soul-sides.com voor de meer obscure soul enzo
|
JA! soul hey!
gloria jones - tainted love is het beste soulnummer ooit ![]() maarre northern-soul (dat is bijna gewoon rock'n'roll): moet je eens kijken voor V.A. - Shakin' Fit, geweldige compilatie alleen maar knallende 60's northern-soul swingers!! (ik heb hem ook op de pc; maar die kan ik geloof ik niet in 1 x door de mail heen knallen) En voor de rest, zowel northern als southern-soul: KING COLEMAN!! mickey lee lane solomon burke otis redding marvin gaye wilson pickett j.c. davis joe tex the contours en King Coleman leeft nog steeds! http://www.myspace.com/kingcoleman haha luister Do the Mashed Potato en Alley Rat en Lookey Dookey, dat andere nummer is een nieuwere geloof ik. Meer garage ghaa
||
Citaat:
en zomaar vergeet ik: The Four Tops!!! en Wendy Renée
||
Citaat:
||
Citaat:
klik en download: http://files.slsknet.org/slsk156c.exe Het is niet het snelste download programma. Maar alle obscure dingetjes etcetera kan je vinden. EN je hebt een aparte garagepunk.com chatroom waar alle garage nerds in zitten als ik. Als je dan in die kamer op de rechter knop drukt kan je gericht zoeken in de garagekamer en zoek je veel efficiënter en sneller. bada bada boem! SS downloaden dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Greetz |
![]() |
||
Citaat:
En respect, respect is zo'n misbruikt woord, nu ook weer. Er is duidelijk een verschil tussen een schaamteloos lolletje en een gebrek aan respect.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarom is deze instelling fout? |
![]() |
||
Citaat:
ik support bands door naar hun optredens te gaan, misschien wat merch te kopen bij hun shows. support je bands veel meer mee.
||
Citaat:
En dan daarnaast het zal mij een worst wezen dat warner, Sony en universal minder omzet draaien aangezien de muziek die daarop uitkomt toch 9 van de 10 keer niks is (Britney, Christina, Madonna etc etc etc)
||
Citaat:
Weet je hoe dat komt met majors? ze brengen rotzooi uit en verkopen het voor goud, vind je het gek dat niemand CD's gaat kopen voor 15+ euro's per stuk. En met kleine labels gaat het niet veel beter, maar ze zijn er van bewust dat ze er geen goud geld mee gaan verdienen (evenals de bands/artiesten die ze uitbrengen), ze doen de prijs slechts iets hoger dan wat zij ervoor betalen om eerder bij een breakeven punt aan te komen. Dan zijn ze al blij. Het is pure passie en dat zal nooit vergaan, want mensen blijven op deze manier geïnteresseerd.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over het feit dat zogenaamd niemand CD's koopt van 15+ euro's... Ik dacht dat jij ze kocht als je de gedownloade muziek digt??? Mooi praatjes zeker ![]() En je kan niet zeggen: "de majors brengen rotzooi uit, daarom is het geen punt om ze te beroven van hun slechte muziek." Wat een bullshit! Geeft dit alleen maar aan dat je tegen commerciële muziek bent?? Op die manier betrek je WEER jezelf erbij. Hou het objectief, wil je? |
![]() |
||
Citaat:
Ik koop vrijwel geen CD's, vrijwel alleen vinyl. En CD's die ik koop kosten geen 15 euro. Soul platters kan je wippen voor een paar pleuro, een verzamelaartje als Shakin' Fit kost wat? €10,50. En dat is dan een nieuwe druk. Sowieso bij soul is het geval dat er tegenwoordig vrijwel geen dope soul is, alle winsten al uit de oude soulplatters behaald zijn dus je ze gewoon tweedehands kunt oppikken waar alleen de platterwinkel en jij er baat van hebben. Dat kan je wel zeggen, als je de majorgeschiedenis over de jaren heen bekijkt is het sinds de jaren 80 zo bizar achteruit gegaan. Van rock'n'roll naar kleuterpop, doe jij het rekensommetje maar. Ik ben niet tegen commerciële muziek, (jij neemt maffe dingen aan trouwens), alleen tegen die pisinstelling, de portemonee van de medemens uitbuiten om zoveel mogelijk winst te maken met iets wat het lang niet waard is, ha, nu gaat iedereen het downloaden, ik zou het zelfs bijna 'good riddance' noemen. Ik hou algemeen en individueel gescheiden binkie, daar heb jij kennelijk moeite mee aangezien je niet eens een algemene uitspraak kan zien als ie gemaakt wordt. Dat laatste wat je zegt slaat echt als een kut op een drumstel. Begrijpend lezen is ook een vak zegt men.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pukkelpop 2006 IEMOW-KOR | 336 | 11-01-2007 08:09 | |
Muziek |
soul,blues en jazz debieltje nr 1 | 6 | 22-03-2006 21:02 | |