Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En inderdaad de werkstukken en leesdossiers is weinig tot niks te vinden, waar het over moet gaan en derlijke, maar ik baal er wel van dat het pas in december wordt gegeven ![]() offtopic oops ![]() Laatst gewijzigd op 07-11-2005 om 14:20. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan ga ik er ook een doen... weet iemand als je wiskunde vwo wilt doen wat je er nog bij moet doen? want ik neem aan dat alleen een examen niet voldoende is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb in een klas zeker wel dat ik faalangst heb, dan vind ik het doodeng om een presentatie te houden, voor een vreemde heb ik daar veel minder last van, puur om het idee dat ik ze niet ken, dan is het gevoel van zenuwachtig veel minder en na een halve minuut staan al weg, als ik ze echt totaal niet ken ![]() Dat het zwaar is maakt me niet veel uit, dan verveel ik me tenminste niet, ik heb tot nu toe genoeg motivatie om door te gaan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb erg goede ervaringen met het staatsexamen.
Ik doe staatsexamen omdat ik in het speciaal onderwijs zit (en dit de snelste manier is om mijn diploma te halen). Het was redelijk goed geregeld. De docenten begeleiden ons goed naar het examen toe en er was veel ruimte voor eigen inbreng. We begonnen ongeveer in februari met de P.O's en hadden ruimschoots de tijd om alle stof te leren. En met succes, ik heb vorig jaar alle vakken waarvoor ik ben opgegeven gehaald. We leerden heel zelfstandig (ieder voor zich, vragen kan je altijd stellen maar verder wordt er niks uitgelegd tenzij de docent ziet dat je iets niet begrijpt, af en toe een proefwerk/s.o. om te kijken of je de stof goed beheerst). Het mondeling en centraal schriftelijk vielen ook heel erg mee. ![]() Komend jaar ga ik voor de andere 5 vakken staatsexamen (en het profielwerkstuk), alleen ik ga minder naar school toe (ben verhuisd en het is best een eind reizen). Ik vond het afgelopen jaar niet moeilijk, niet moeilijker dan een proefwerk/mondelinge overhoring eigenlijk. En ook de studielast door het jaar heen viel erg mee. (Ik moet er wel even bijzeggen dat ik maar 4 vakken staatsexamen deed en pas in februari echt begon met school) Ik was elke dag op school druk bezig maar bijna nooit daarbuiten. Houdt er wel rekening mee dat het centraal schriftelijk in mei is en het commissie examen pas in juli is (iig dat was het afgelopen jaar). (best jammer, zit je 2 maanden in de zenuwen zonder ook maar een idee te hebben of je het gehaald hebt of niet) Verder haal ik al mijn informatie altijd af van www.ib-groep.nl In november (geloof ik) worden de exameneisen voor dit jaar bekend gemaakt maar een aantal dingen zijn elk jaar ongeveer hetzelfde (boekenlijst voor Nederlands etc.). Dit is even wat me nu te binnen schiet. @ Estar: Wat voor begeleiding bij het staatsexamen heb jij? En met welke boeken werk je naar het examen toe? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja dat wel, maar dan zit je wel 2 maanden in de spanning. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @kiss_the_sky: Thanx ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2014 |
[HAVO] vavo met staatsexamen mogelijk? dolunay | 1 | 28-06-2014 11:00 | |
Werk, Geld & Recht |
Vergoeding bij staatsexamen? Annefleur28 | 2 | 17-11-2012 16:10 | |
Studeren |
Profiel NG : Staatsexamen in wiskunde C ?? , terwijl je wiskunde A hebt! staatsexamen112 | 0 | 23-01-2011 10:20 | |
Studeren |
Staatsexamen Kaka8 | 6 | 20-10-2010 20:14 | |
Eindexamens 2005 |
Staatsexamen pinkkashmir | 24 | 30-06-2005 16:41 | |
Algemene schoolzaken |
staatsexamen.... verdrietje | 9 | 08-08-2002 16:35 |