Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De enige keer dat ik hiermee geconfronteerd werd was afgelopen vakantie toen iemand weigerde iemand waarmee ik werkte bij een gesprek fatsoenlijk te begroeten. Ja, dat gesprek was dus datzelfde moment ten einde, geen huursubsidie, geen clementie, uitvoeren betalingsvonnis. Dat waren in dat geval de consequenties waar de man voor koos. En dat mag hij doen, tuurlijk, ik zal hem niet dwingen tot iets dat hij niet wil. Uiteraard zijn er echter wel consequenties verbonden aan het schofferen van mensen.
||
Citaat:
Als iemand iets niet doet omdat zijn geloof hem dat verbiedt, heb ik daar vrede mee. Dat levert vast negatieve reacties op, maar als gelovige heb je dat vast voor je principes over.
||||
Citaat:
Citaat:
Zelden zo'n grote ondergraving van de bewering dat respect vereist is gezien. Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
als ik het me goed herinner gluurde ze nog even tevreden (met zo'n fout glimlachje) in de camera en sprak ze haar ingestudeerde zin dat er nog veel te bespreken was. DAT noem ik een circus ja.
||
Citaat:
Wat een onzin. Je draagt altijd de gevolgen van je eigen opvattingen, als dat incident voorkomen had moeten worden dan had die imam niet moeten komen opdagen. Begin er niet aan mensen op te zadelen met de gevolgen van andermans overtuigingen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|