Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat hierboven al staat, er wordt op gecontroleerd. Ik had i.v.m. aanvragen nieuw paspoort mezelf ingeschreven laten staan bij mijn oude gemeente, maar krap twee weken na de adreswijziging lag er al een brief of de mat dat als de gemeentelijke administratie en hun administratie niet binnen vier weken overeen kwamen, ik terug omgezet zou worden naar een thuiswonende beurs, plus terugvordering van de maand die al uitwonend betaald was.
Als jij het adres opgeeft van familie gaan in Groningen natuurlijk de nekharen overeind staan. Dat grapje hebben ze te vaak gezien om er nog in te trappen.
||
![]() |
Citaat:
![]() uiteraard kun je dit het hele jaar door wijzigen als er iets in je situatie verandert. @TS: overigens heb je natuurlijk het recht om je bij je tante in te schrijven en daar de logeerkamer in te richten. maar goed, het is natuurlijk een beetje gedoe en echt eerlijk zou ik het ook niet noemen ![]()
|
Verwijderd
|
Als ze daar werkelijk gaat wonen en ook huur ed betaalt vind ik het inderdaad een recht, anders niet.
![]() Er is op WG&R trouwens een prachtig topic voor dit soort vragen: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1661655 |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Studiefinanciering vraag HotCold | 4 | 17-06-2011 21:11 | |
Studeren |