Oud 24-11-2005, 22:57
justhanna
justhanna is offline
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de meidengroep van Bureau Jeugdzorg?
De meidengroep die ik bedoel is voor meiden van 16, 17 en 18 die vastlopen in de ontwikkeling van hun identiteit.

Ik ben hier dan wel te oud voor, maar er wordt misschien een uitzondering voor me gemaakt...

Ik hoor via via dat het een zeer goede groep moet zijn, maar niemand kan me concreet vertellen wat er dan zo goed aan is en wat er in wordt gedaan, want niemand die ik ken heeft zelf in die groep gezeten. Zijn er hier mensen die daar meer over weten en dit met mij zouden willen delen? Zodat ik een beetje beter weet wat ik van deze groep kan verwachten?
Oud 25-11-2005, 10:12
coopergirl
coopergirl is offline
Een vriendin van me heeft in een dergelijke meidengroep gezeten.. Ik vond het maar een suffe bedoening, uit wat ik uit de verhalen opmaakte. Zijzelf ervaarde het overigens wel als positief. Waarom ga je niet bij een 'volwassengroep' of iets in die trant? Succes
Oud 25-11-2005, 10:14
Verwijderd
Hey,
Ik heb een identiteitsversterkende meidengroep bij de riagg gedaan. Zal wel ongeveer hetzelfde zijn. Ik heb het zeker als positief ervaren. Ergens op psych heb ik er al wat over geschreven, zal het even zoeken. En als je nog wat wil weten; vraag je het maar.
xx
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 10:16
Verwijderd
Deze bijvoorbeeld:
Meidengroep
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 11:01
justhanna
justhanna is offline
Hey Sonho, dat andere topic heeft me idd wel een goed beeld gegeven, en ik denk dat het voor een groot deel wel het zelfde zal zijn
Oud 25-11-2005, 11:02
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 25-11-2005 @ 11:12 :
Een vriendin van me heeft in een dergelijke meidengroep gezeten.. Ik vond het maar een suffe bedoening, uit wat ik uit de verhalen opmaakte. Zijzelf ervaarde het overigens wel als positief. Waarom ga je niet bij een 'volwassengroep' of iets in die trant? Succes
Omdat BJZO maar tot en met 18 jaar behandeld, en ik daar makkelijk in kan rollen, omdat ik er vanuit stage al werk. Bij de Riagg of iets dergelijks kom ik waarschijnlijk op de wachtlijst, bij de BJZO krijg ik voorrang.
Oud 25-11-2005, 11:04
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
justhanna schreef op 25-11-2005 @ 12:02 :
Omdat BJZO maar tot en met 18 jaar behandeld, en ik daar makkelijk in kan rollen, omdat ik er vanuit stage al werk. Bij de Riagg of iets dergelijks kom ik waarschijnlijk op de wachtlijst, bij de BJZO krijg ik voorrang.
Okay, dat is een goede reden Die wachtlijsten zijn inderdaad vreselijk Probeer het!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten