Advertentie | |
|
![]() |
|
voor de frisheid doe ik meestal van die gele rubberen handschoentjes aan, maar het is niet nodig.
verder mag ik aan wat ik wil, maar ik moet wel met (soms oude) mensen werken, dus het moet er wel normaal uit zien.
|
Verwijderd
|
werk bij de Hema (taarten+worst):
-bruine of zwarte schoenen -beige broek + hema logo op de kont, -blauwe polo met rood/wit randje + hema logo op de rug en op de borst -(soms overhemd met hema logo en stropdas (rood blauw gestreept)) -blauwe trui met rood/wit randje + hema logo op de borst -hema klepje met heel groot hema -blauw/wit gestreepte schort + hema logo -zwarte riem + hema logootje -als ik buiten sta een bodywarmer + hema logo |
![]() |
|
Verwijderd
|
belachelijke dingen...helemala niets.
Ik loop stage en kan gewoon mijn eigen kleren aan. Vrij logisch voor een voedingsmiddelentechnoloog. Tenminste, voor vele wel. Soms trek ik wel een labjas aan, maar dat vind ik niet belachelijk. Vind het vrij normaal dat je die dingen draagt. Net zoals ik soms mijn veiligheidsschoenen aan zal doen, of veiligheidsbril. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vooral dat sjaaltje doet het 'm ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik was nog even vergeten te melden wat ik vroeger droeg toen ik een bijbaantje in een supermarkt had.
Een mooi lichtgele overhemd met voor als het wat kouder was een rode bodywarmer eroverheen. Die bodywarmer droeg ik eigenlijk alleen vrij weinig omdat ik meestal wel doorwerkte. Stond best goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik werk ook bij de HEMA, maar schoenen mag je zelf weten, zolang het geen sportschoenen zijn, maar daar word took niet echt op gelet.. hehe En die beige broek is verschrikkelijk! Echt niet leuk gewoon, maar die heb ik dan ook bijna nooit aan (is een super hoog model, tot over je navel ofzo, echt niet gezond.. en laat ik nou eens last van exceem op mijn buik hebben ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ehm lelijk wit jasschort met groene kraag en bij de knoopjes een rode rand, en gewoon beetje normale schoenen die lekker zitten en geen gymschoenen die je al 1 jaar lang elke dag aanhebt en er dus meestal niet meer uitzien, oja en je haar moet vast
![]() en ook nog als je echt de winkel in moet vakken vullen en zo een grijs schort erover
|
Toen ik bij een catering werkte werd er niet echt een bepaalde eis aan kleding gesteld, zelf vond ik het wel belangrijk er een beetje netjes uit te zien dus stond daar niet in mijn oude kloffie of iets dergelijks.
Met het bandje waar ik af en toe mee optreed ( en verdien ) hebben we wel speciale kleding, gewoon casual op elkaar afgestemd kwa kleur, maar bij optredens die we doen met een musical groep moeten we geheel geschminkt en in kostuums optreden. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
je moet een zwarte broek aan bij ons en een zwarte trui van de zaak en dan een donkerrode schort en die is gewoon om je middel en niet zo'n lange.
in de zomer heb je dan een lila 't-shirt wat er niet uitziet en dan een grote lange schort die je over je kop moet doen. verder dan een zwarte broek en normale schoenen
||
Citaat:
![]() Heb nou weer een ander baantje (dan heb ik er twee), waarbij ik zelfs in m'n pyjama kan blijven zitten als ik wil. In ieder geval mag ik alles (of niets) aan wat ik wil. Ik moet alleen wel zo'n headset op m'n hoofd. Ik ga namelijk vanaf half maart vanaf thuis interviews per telefoon afnemen. Da's nog 'ns relaxed!!!!
|
Ik moet elke dag een soort schort/zwemvest over mijn kleding heen. Een hele mooie blauwe met een vak op de voorkant waar je al je troep in kan stoppen. Zie het maar voor je als zo'n blauwe keukenschort met een lange flap aan de achterkant
![]() Wat ik wel niet voor m'n hongerloontje wil doen.... |
![]() |
|
![]() |
In principe ben ik helemaal vrij om aan te trekken wat ik wil tijdens het werk. Ik werk als verkoopster in een schoenenwinkel, maar hoef zelfs niet schoenen van de winkel aan te trekken (en dat doe ik dan ook niet). Bij mij op het werk wordt er vanuit gegaan dat ik zelf kan beoordelen wat wel en wat niet in de winkel kan.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
vervelende exbaas Romie | 34 | 05-07-2006 09:45 | |
Lifestyle |
Werkkleding en uniformen Poesje Mauw | 34 | 09-01-2005 22:43 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat is jouw lelijkste kledingstuk en wanneer draag je het? stout! | 59 | 29-10-2002 10:59 | |
Lifestyle |
*trots* ik heb een trend gespot! Sjied No Clue | 45 | 04-10-2002 21:47 | |
Algemene schoolzaken |
Beklacht! angela123 | 34 | 05-08-2002 14:48 |