Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik praat nu 'pas' een jaar met geesten van dode mensen. Heb jij er wel eens 'last' van? Ik heel soms. Maar vaker ist wel tof. silly
|
Verwijderd
|
wat zie/voel je dan? want ik heb (heel soms) opeens zo'n raar gevoel, en dan zie ik de lucht zeg maar een beetje trillen en doorzichtig worden.. en soms hoor ik iemand wat tegen me zeggen,m echt met een stem alsof iemand naast me het zegt, maar dat is dan de stem van iemand die er niet is op dat moment.. dus daar wil ik even informatie over hebben (als je het zo kan noemen
![]() dus.. *zet een lief stemmetje op* uitleg? |
![]() |
||
Citaat:
Het verschilt per persoon, de een hoort, de ander ziet, weer een ander voelt Hoe je dit soort dingen waarneemt kan erg verschillen. Geen reden om ongerust te zijn dus.
|
Ik zie eerst om me heen een soortvan mist komen en komt ik op een vreemde plek b.v een school gebouw en daar spreek ik dan met ze
Ik zelf dacht dat ik drooomde maar aangezien dat jullie ze ook zien weet ik wel beter Ik zou willen weten of jullie met mij willen mailen Want ik denk dat het hier anders een beetje veel wordt met dat mailen treed ik uitgebreider in detail want ben bang datandere mensen ze gaan oproepen en dat moet niet gebeuren want dan krijg je boze geesten Boze geesten krijg je alleen als je er niet voor open staat en als je de hele dag al boos lopen te doen als je wil mailen naar paardje@dolfijn.nl kunnen we er beter over praten
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja hoor,doe ik ook. toch wel met mensen die je vertrouwt he,waar je een goed gevoel bij hebt? dat hoop ik maar,maar als je al 4 jaar 'praat' zit het vast wel goed! okeee. dit heb ik (de echte CodeName Egg dus niet gepost! ![]() mn zusje (SuperNyn) heeft dit gepost! ik praat zelf niet met geesten [Dit bericht is aangepast door CodeName Egg (24-08-2001).]
||
![]() |
Citaat:
maar als je je niet aanspreke,heb je dus al met goede te maken. ze zullen je ook niet aan gaan spreke,behalve als jij zegt en weet dat je daar klaar voor bent en dat je dat graag wilkt.
|
![]() |
Het spreken met geesten is een hele normale zaak als je weet wat je aan het doen bent. Veel mensen en met name jongeren zij n paranormnaal gevoelig en kunnen dit . laat je echter wel voldoende informeren anders kan het ook gevaarlijk zijn.
Kijk maar ens op de site www.st-jeanne.nl |
![]() |
|
![]() |
waaom praat iedereen hier over alsof het allemaal heel grappig is en ook de mensen die nog nooit een geest hebben gezien begrijp ik niet helemaal. vinden jullie er dan niks engs aan ofzo? ik ben er zelf best wel bang voor, als ik er te lang aan denk of me erin verdiep door een bepaalde website te lezen of als ik me voorstel hoe het er dan uit zou zien als HIER EN NU een geets vor mee zou zijn of als ik me bedenk dat er waarschijnlijk nu een aanwezig is of weetikveel mee zit t e lezen wat ik nu typ, dan word ik echt doooodsbang man... hebben jullie dat niet dan, want ik vind het echt weird als je het allemaal heel leuk vind enzo
(ander verhaal is natuurlijk als je er zelf veel ervaring mee hebt, dan zal het misschien anders zijn, zelf heb ik geen ervaringen met geesten) en voor degenen die er wél ervaring mee hebben: ben je bang op het moment dat je een geest ziet of voelt ofzo, is dat eng of juist niet, en voor de eerste keer? (ja veel vragen he...) kuzzz |
![]() |
|
![]() |
wwwwwwooowwwww........dat wil ik ook!!!
ik zouw ut egt te gek vinden om ook met geesten te kunnen praten....om mensen te helpen.....contact te zoeken met nabestaanden van deze persoon! en dan boodschappen doorgeven!!!!!! echt zooooo cool lijkt me dat!! hoe doen jullie dit trouwens......gaat het zomaar van zelf? dikke kus mikj.
||
Citaat:
Maar het kan erg vervelend zijn!!! En het lijkt ook allemaal zo makkelijk om een boodschap door te geven, maar leuk is het niet alsje die boodschap doorgeeft en ze geloven je niet en ze je voor gek verklaren!!! ![]()
||
Citaat:
![]() maarja dat ben ik met me nuchtere kop ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe kan ik communiceren met geesten? Kelly-xxl | 64 | 21-01-2014 16:43 | |
Liefde & Relatie |
Jongen is met mij vreemdgegaan Verwijderd | 20 | 10-08-2007 10:22 | |
De Kantine |
Geesten zien en/of oproepen LexCi | 30 | 05-09-2006 14:59 | |
Liefde & Relatie |
je vraagt je wel es af he. Charm | 3 | 14-06-2004 18:48 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |