Oud 08-12-2005, 18:03
blubblubblub
blubblubblub is offline
Zijn er regels opgesteld over het achteraf wijzigen van de normering bij een SE? Zo ja, waar kan ik die vinden?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2005, 18:09
Verwijderd
Examen- of leerlingenstatuut.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 18:13
blubblubblub
blubblubblub is offline
Dat is geloof ik het PTA (programma toets en afsluiting)? Daar heb ik in gekeken, maar ik heb niets kunnen vinden.

Indien er geen regels over het SE bestaan, zijn de CE-regels ook goed (die zullen toch wel bestaan?).
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 18:26
Verwijderd
Deze regels verschillen per school. Bij ons op school gebeurt het nooit dat de normering naar boven bijgesteld wordt en zeker neit dat de normering naar beneden bijgesteld wordt.

Je kan het beste als je een probleem hebt met de normering een brief schrijven naar de examencommissie, daar je probleem in uit leggen en dan beoordelen die of er juist gehandeld is.

Doe anders ns navraag bij je coordinator, die weet er vast meer van
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 10:45
Verwijderd
Bij ons zijn er ontzettend vaak toetsen die nog naar boven worden bijgesteld. Iedereen krijgt er een punt bij, vragen worden geschrapt etc. Soms om mensen te redden maar meestal gewoon omdat een toets gewoon fout was.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 18:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nooit naar beneden bij ons, maar ik heb gehoord dat dat wel kán. Als de leraar alleen nog maar de cijfers heeft opgenoemd en de toets niet heeft laten zien kunnen er nog dingen veranderd worden zoals nomering enzo. Maar meestal geven ze het cijfers pas nadat de nomering 10 keer veranderd is, dus weet je alleen het uiteindelijke resultaat.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 18:59
Verwijderd
Zelfs bij het CSE kan de normering naar beneden bijgesteld worden. Bij SE mag de school dit zelf bepalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten