Ik zou gewoon nog een keer terug gaan op een drukke zaterdagmiddag, en als ze je dan nog niet redelijk willen helpen een beetje stampij maken en om de manager vragen ofzo

Niet onbeleefd worden natuurlijk, en je hoeft ook de zaak niet bij elkaar te gillen, maar als je er heel zelverzekerd naartoe gaat, duidelijk vertelt wat je wilt en je niet te snel laat afschepen met iets waar je niet op zit te wachten, willen ze soms opeens toch nog iets meer voor je doen.
(Ik heb van de week voor mijn verjaardag een digicam gekregen die meteen al niet goed werkte. Mee terug gegaan dus, en toen begonnen ze over opsturen en repareren. Toen heb ik een beetje gebluft en gezegd dat ik met dat repareren ervaring had en dat dat dan maar half goed kwam, dat ik dat dus niet zag zitten, en dat ik een nieuw toestel wilde, of mijn geld terug. Toen gingen ze voor me zoeken, en kreeg ik een nieuw toestel mee. Is wel een andere situatie natuurlijk, maar verkopers proberen je gewoon snel af te schepen, als je daar beleefd tegenin gaat is er vaak ineens toch wel meer mogelijk.)