Ok rechtsgeleerden en andere wijze mensen, dit is het probleem: ik zit op de hotelschool in Maastricht en woon hier op de campus van de hotelschool. Elke maand betaal ik mijn belachelijk hoge huur (330 euro voor nog geen 12 m2) en ben vanzelfsprekend een zeer fatsoenlijk huurder. Tevens sta ik, vanwege de IB groep, ingeschreven als inwoner van Maastricht. Maar NOOIT heb ik een huurcontract onder ogen gekregen, laat staan getekend. Wel heb ik aan het begin van het schooljaar een accoordverklaring moeten ondertekenen mbt de kosten.
Nu de kerstvakantie voor de deur staat, wil de hotelschool mij op straat zetten vanaf volgende week vrijdag, gedurende de gehele kerstvakantie. Ik ben hier erg kwaad over geworden. Natuurlijk ga ik niet hier op school zitten met kerst, maar ik heb weinig zin om al mijn spullen te verhuizen en ik wil wel gewoon huiswerk hier op school kunnen maken.
Ik heb hierover al een nette brief geschreven naar de directie (per email) maar ik heb er geen reactie op gekregen (hoe onfatsoenlijk kun je zijn?). Daarom heb ik na een week gevraagd om reactie, maar nog steeds laten ze niets van zich horen. Is er (wel) iets wat ik kan doen?